fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון היסטורי להפועל עכו/מטה אשר בליגת המשנה

העולה החדשה הפכה פיגור במחצית הראשונה לניצחון ראשון אי פעם בליגה הלאומית, 69:83 על מכבי קריית מוצקין. ניב אוזן הצטיין וסיים עם טריפל דאבל
הוביל לניצחון היסטורי. ניב אוזן מהפועל עכו/מטה אשר | צילום: באדיבות מנהלת הליגה

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים שגרמו לעליית מפלס הלחץ בקבוצה, רשמה הפועל עכו/מטה אשר במחזור האחרון את ניצחונה הראשון אי פעם בליגת המשנה וגברה במשחק חוץ על מכבי קריית מוצקין, 69:86.

הדרבי הצפוני נפתח בצורה שקולה כשהמארחים מקריית מוצקין מסיים את הרבע הראשון ביתרון קל, 12:16. גם ברבע השני המשיכו המארחים לשמור על יתרונם ועל פער קטן מעכו/מטה אשר והמחצית הראשונה הסתיימה ב-29:35 למוצקין. עכו/מטה אשר עלתה למחצית השנייה נחושה ואגרסיבית, אבל עדיין התקשתה להשלים מהפך והיתרון המקומי נשמר גם בסיום הרבע השלישי, 50:54. המהפך המיוחל הגיע ברבע הרביעי והאחרון כשחניכיו של המאמן עודד הנדלר, מפגינים הגנה קשוחה מול יעילות מרבית בהתקפה. מהדקה ה-32, השכילה עכו/מטה אשר לא רק לשמור על יתרונה אלא אף להגדילו לקראת הסיום.

ניב אוזן, שתפס את המשבצת של גוני יזרעאלי ששוחרר, הצטיין עם טריפל דאבל מדהים: 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 כדורים חוזרים. גם טים ויליאמס הצטיין, כשלצד 18 נקודות גם קטף 9 כדורים חוזרים.

לעכו/מטה אשר קלעו: טים ויליאמס – 18 נק', ניב אוזן ולירן מורן (6 כדורים חוזרים) – 16 נק' כ"א, לואיס מקסוול – 13 נק', גיא סהר (4 כדורים חוזרים) – 11 נק', רובי דובל – 9 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן, סיכם: "במחצית הראשונה קצת גמגמנו, אבל ידענו לשמור על פער סביר מקריית מוצקין ולא נתנו להם לברוח. במחצית השנייה עלינו כמו מלוע של תותח. שטפנו את המגרש וברגע שעלינו ליתרון, פתחנו פער והבטחנו את הניצחון. עשינו הגנה מטורפת והם נשברו. אני מקווה שנמשיך את הרצף".

הקבוצה שחררה את הרכז גוני יזרעאלי, שהגיע בקול תרועה רמה ועם ציפיות רבות להוביל את הפועל עכו/מטה אשר להתבסס בעונת הבכורה שלה בליגה הלאומית. בקבוצה הסבירו כי יזרעאלי התקשה להשתלב מבחינה מקצועית וגם חברתית וכעת הם ינסו לחזק את הסגל בשחקן אחר.

במחזור הבא תארח הפועל עכו/מטה אשר את אליצור יבנה (מוצאי שבת, 12 בדצמבר, שעה 20:30).

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות