fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, מפסידים בלבד: הפועל עכו/מטה אשר, הפועל מעלות ועירוני כרמיאל

החזרה לפעילות לא שינתה את התוצאות של נציגות האזור. הפועל עכו/מטה אשר מהלאומית הפסידה ונותרה במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית. עירוני כרמיאל נכנעה למוליכת טבלת הליגה הארצית והפועל מעלות עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה
נשארה אחרונה בטבלה. שחקני הפועל עכו/מטה אשר | צילום: אילן פרומן

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

משחק הקצוות בין מכבי עירוני רמת גן מהצמרת הגבוהה להפועל עכו/מטה אשר, הסתיים בהפסד נוסף לנועלת הטבלה, 95:86.

הפועל עכו/מטה אשר, שמשוועת לניצחונות שיחלצו אותה מהתחתית, פתחה את המשחק לא רע ואף הובילה ברוב הרבע הראשון שהסתיים ביתרון מזערי, 24:25. גם ברבע השני המשיך להיות משחק שקול ומאוזן והוא הסתיים עם מהפך מקומי של הרמת גנים שירדו להפסקה ביתרון, 44:52. עם פתיחת המחצית השנייה הגבירה רמת גן את הקצב וסיימה את הרבע השלישי ביתרון דו ספרתי מבטיח, 57:79. ברבע האחרון עוד ניסתה עכו/מטה אשר להדביק את הפער, אבל המומנטום המקומי נשמר עד לסיום.

לעכו/מטה אשר הרבו לקלוע: ג'יי אר. הולדר – 25 נק', כריס סמית – 19 נק', טים ויליאמס – 14 נק'.

ההפסד הותיר את הפועל עכו/מטה אשר עמוק בירכתי הטבלה עם 10 נקודות ומאזן של ניצחון בודד ושמונה הפסדים. עכו/מטה אשר רחוקה כעת שתי נקודות מהקו האדום.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו/מטה אשר למפגש חוץ נגד מכבי רעננה (מוצאי שבת, 13 בפברואר, שעה 20:30). המשחק יועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.

ארצית: הפסדים גם למעלות ולכרמיאל

הפועל מעלות עדיין ללא ניצחון העונה, אחרי שבמחזור האחרון ספגה הפסד חוץ למכבי קריית ביאליק, 84:53. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים בשוויון, 20:20. ברבע השני הצליחה קריית ביאליק לפתוח פער ולסיים את המחצית ביתרון, 36:44. חניכיו של המאמן יוסי אבו חצירה, ניסו במחצית השנייה לחזור לעניינים, אך ההתקפה קפאה, ההגנה קרסה וקריית ביאליק טיילה.

הפועל מעלות מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 6 נקודות בלבד ומאזן של 6 הפסדים רצופים וללא ניצחון.

במחזור הבא תארח הפועל מעלות את מכבי חדרה (יום ראשון, 14 בפברואר, שעה 20:00).

גם עירוני כרמיאל הפסידה, כשנכנעה במשחק חוץ למוליכת הטבלה אליצור שומרון, 101:76.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג – 29 נק', רון קרימרמן ואיתי ליקרמן – 10 נק' כ"א, שחר הלל – 7 נק', עמית קמרי ורון גוברמן – 5 נק' כ"א, אלכס דברואו – 4 נק', ירין תורג'מן – 3 נק', דניאל ארד ואלון שושני – 1 נק' כ"א.

עירוני כרמיאל ממוקמת במקום השביעי בטבלה עם 10 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-6 הפסדים.

במחזור הקרוב תארח עירוני כרמיאל את מכבי קריית ביאליק (יום ראשון, 14 בפברואר, שעה 20:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות