fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מחזור אחד לסיום הסיבוב הראשון – נהריה הבטיחה לעצמה את המקום הראשון

עירוני נהריה הביסה במשחק חוץ את מכבי חיפה, 63:81 והבטיחה לעצמה את ראשות הטבלה מחזור אחד לסיום הסיבוב הראשון.
בדרך הנכונה. מאמן עירוני גשם נהריה, שי סגלוביץ' צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה כדורסל (לאומית)

עירוני גשם נהריה ממשיכה לדהור לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף העליון, במחזור האחרון גברה או יותר נכון הביסה הקבוצה במשחק חוץ את מכבי חיפה כדורסל 63:81.

הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ביתרון מקומי של הירוקים מהכרמל, 17:18, נהריה פתחה את הרבע השני בבליץ אדיר של סלים ואחרי ריצת, 4:14 עלתה ליתרון דו ספרתי 25:35 (דקה 15). המגמה נמשכה למעשה עד לסיום המחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון של נהריה 29:45.

נהריה שמרה על הקצב ועל יתרונה גם במחצית השנייה וסללה את דרכה לניצחון מספר 12 העונה בליגה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: דסטין תומאס – 23 נק' ו-13 כדורים חוזרים, סטפן בראנץ' – 19 נק', דולב דרפיץ' – 10 נק', קלארק רוזנברג – 8 נק', אלכס צוברביץ' – 6 נק', ניב אוזן – 5 נק', יוגב אוחיון – 4 נק', תומר כהן ואופק בן יעקב – 3 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "אני מאוד שמח על התצוגה שהפגנו, עצרנו את ההתקפה של מכבי חיפה ומנגד ייצרנו לעצמנו סלים שהובילו אותנו ליתרון בשלב די מוקדם של המשחק. עברנו שבוע לא פשוט עם רצף של 3 משחקים בשבוע וכל הכבוד לשחקנים שעמדו במשימה. אומנם הסיבוב הראשון עוד לא נגמר, אבל כבר עכשיו הבטחנו לעצמנו את המקום הראשון. המטרה היא להיות במקום הזה גם בסיום הליגה הסדירה. חשוב מאוד שנשאר רעבים, שנבוא עם אותה אמביציה לכל משחק ושנישאר חדים גם בהמשך".

במחזור הבא (מוצאי שבת, 8 בינואר, שעה 20:30) תצא נהריה למפגש פסגה נגד השנייה בטבלה, עירוני קריית אתא.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות