fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה ב': מכבי עירוני כרמיאל עלתה לליגה א'

מדובר בקבוצת הבת של הקבוצה הבכירה מהליגה הארצית, שהורכבה משחקנים ותיקים לצד שחקני נוער צעירים. היו"ר שרון זריהן: "מכבי עירוני כרמיאל היא הלהיט החם"
שילוב מנצח. שחקנים מכבי עירוני כרמיאל חוגגים עלייה | צילום: באדיבות שרון זריהן

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, קבוצת הבת שמשחקת בליגה ב', השיגה במחזור האחרון ממש את כרטיס העלייה הנכסף לליגה א', אחרי שניצחה בחוץ את יריבתה למאבק העלייה, הפועל סכנין, 78:84.

שתי הקבוצות התייצבו למשחק שנעל את העונה, בידיעה ברורה שהמנצחת בו תסיים במקום הראשון בטבלה ותעפיל לליגה א'. כרמיאל הגיעה למפגש כשהיא מוליכה בראש הטבלה עם 26 נקודות, בעוד הפועל סכנין דורגה במקום השני עם נקודה אחת פחות, 25 נקודות. במהלך העונה נפגשו השתיים פעמיים. במשחק הראשון ניצחה סכנין, 73:104. בסיבוב השני גמלה לה כרמיאל בניצחון, 68:73.

המשחק עצמו היה שקול ברובו, אך כרמיאל, בזכות הניסיון של שחקניה הוותיקים והנחישות של שחקניה הצעירים, הובילה להכרעה.

מי שהובילו את מכבי עירוני כרמיאל לעלייה היו המאמנים צחי אלמוג ושנהב דהן.

יו"ר המועדון שרון זריהן: "הישג מדהים. היה לנו השנה בקבוצה שילוב מנצח של שחקנים ותיקים כמו זיו תבור, יואב הרשקוביץ', ויאם קבלאווי ואלי שפיר, לצד שחקנים צעירים שחלקם שיחקו בקבוצה הנוער של המועדון. הגענו למשחק האחרון נחושים לנצח. הייתה מלחמה גדולה על הפרקט והחבר'ה באמת נתנו פייט אדיר. במקביל לעלייה הזאת, זכינו באליפות עם קבוצת הנערות ועם קבוצת הילדות, וקבוצת הנוער שלנו עשתה היסטוריה כשזכתה באליפות מחוז צפון בליגה הארצית וכעת מתמודדת על העלייה לליגה הלאומית. הייתה לנו עונה מוצלחת מאוד שבה עמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. אין ספק שמכבי עירוני כרמיאל היא הלהיט החם".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות