fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': מכבי נדב כרמיאל ניצחה, אבל איבדה סיכוי לעלייה

מכבי נדב כרמיאל השיגה ניצחון בכורה בפלייאוף כשגברה על מכבי קריית ביאליק, 73:77, אבל תישאר עוד עונה בליגה א'. היו"ר אליפז בלואה: "גאה במאמן ובשחקנים על עונה מפתיעה ומוצלחת"
הפתעה נעימה. מכבי נדב כרמיאל צילום: באדיבות אליפז בלואה

מכבי נדב כרמיאל 

מכבי נדב כרמיאל השיגה ניצחון בכורה בפלייאוף העליון אחרי שגברה במשחקה הביתי האחרון לעונה, על מכבי קריית ביאליק, 73:77. הניצחון לא עזר למכבי נדב כרמיאל להגשים את חלום העלייה, שכן יש לה כבר שני הפסדים והפער בינה לבין המקום הראשון הוא 2 נקודות, כשלסיום העונה נותר עוד משחק אחד בלבד.

המפגש בין הנציגות של ליגה א', לא ממש שינה, שכן הנציגה מהליגה הארצית, בית"ר כפר יונה, שלזכותה 3 ניצחונות בפלייאוף, כבר הבטיחה את הישארותה בליגה הארצית.

לכן, המפגש הזה היה יותר על יוקרה. הרבע הראשון היה שקול וצמוד עם יתרון שעובר מקבוצה לקבוצה, בסיומו הראה לוח התוצאות על יתרון לקבוצה האורחת מקריית ביאליק, 18:19. הרבע השני היה כולו של נדב כרמיאל, שבזכות הגנה חזקה ואגרסיבית הצליחה לעצור במשך 8 דקות את שחקני קריית ביאליק מלקלוע סל. מצד שני, ההתקפה של נדב כרמיאל החלה לדייק יותר, יעילה יותר והמהפך הושלם בדרך ליתרון, 28:38 בסיום המחצית הראשונה.

המגמה השתנתה שוב בפתיחת המחצית השנייה. קריית ביאליק חזרה מהר מאוד לעניינים והמטירה סלים מכל עבר. ההגנה של נדב כרמיאל פתאום נעלמה, ההתקפה בקושי תפקדה, ועד לסיום הרבע השלישי שוב חזינו במהפך, הפעם לטובת קריית ביאליק שירדה עם יתרון, 56:67. הווינריות של נדב כרמיאל אפיינה אותה ברבע האחרון. חניכיו של המאמן מארק קליינר, לא ויתרו, נלחמו והפגינו נחישות רבה בדרך לקיזוז ההפרש. דקה לסיום השלימה נדב כרמיאל את המהפך והחזירה לעצמה את היתרון, 72:73. הביטחון חזר ומשם הדרך לניצחון נסללה. בסיום, 73:77 למכבי נדב כרמיאל, שלמרות הכל יכולה להיות מרוצה מעונה טובה.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: כפיר אסייג – 23 נק', חיים מולו – 12 נק', יבגני וקסלר – 10 נק', אושרי לוי ויוסף גדבאן – 9 נק' כ"א, יובל מדם ומיתר עזרא – 5 נק' כ"א, ניצן מדר – 4 נק'. עוד שותף: אסף דמרי.

היו"ר אליפז בלואה: "שאפו ענק למאמן מארק קליינר ולכל השחקנים על עונה מפתיעה, מאתגרת ונהדרת. המשחק האחרון נגד קריית ביאליק הראה מאיזה חומר מיוחד הקבוצה הזאת עשויה. גם כשהיינו בפיגור, לא נשברנו לרגע אחד, השלמנו מהפך והראנו מה הביא אותנו למאבקי העלייה. מדובר על הישג ענק לקבוצה צנועה".

ביום ראשון (22 במאי) תסתיים העונה כשמכבי נדב כרמיאל תצא למפגש חוץ נגד בית"ר כפר יונה.

טבלה (מחזור 3)

  1. בית"ר כפר יונה – 6 נק'
  2. מכבי קריית ביאליק – 4 נק'
  3. מכבי נדב כרמיאל – 4 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות