fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: ניצחון בכורה למאמן עמית תמיר עם קבוצתו החדשה הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר חזרה לחיים אחרי ניצחון חוץ ענק על מכבי רעננה, 86:112. המאמן החדש עמית תמיר: "שיחקנו עם המון לב ותשוקה לנצח. מגיע שאפו גדול לשחקנים". למרות הניצחון, נותרה הפועל עכו/מטה אשר בירכתי הטבלה. ביום שלישי הקרוב (16 בפברואר) כבר מצפה לה המשחק הבא
לוהט על הפרקט. ג'יי.אר. הולדר מהפועל עכו/מטה אשר (מימין) | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

משחקו השני של המאמן עמית תמיר עם קבוצתו החדשה הפועל עכו/מטה אשר, הסתיים בניצחון ליגה שני העונה לעכו/מטה אשר וניצחון בכורה למאמן הטרי.

רק לפני שבוע נפגשו הפועל עכו/מטה אשר ומכבי רעננה. זה נגמר בניצחון של רעננה, 97:110. אמש נפגשו השתיים שוב, הפעם ברעננה, והתוצאה הייתה שונה לחלוטין כשעכו/מטה אשר רושמת ניצחון ענק וחשוב, 86:112. הפועל עכו/מטה אשר פתחה את המפגש בסערה ועם 9 שלשות ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון דו ספרתי גדול, 15:39. רעננה הייתה בהלם מהפתיחה העכואית המוחצת ולא התאוששה גם ברבע השני. שחקני עכו/מטה אשר המשיכו להמטיר נקודות מכל עבר וירדו למחצית ביתרון, 37:56.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה כשעכו/מטה אשר שומרת על יתרון מבטיח גם בסיום הרבע השלישי שנגמר ב-61:84. הרבע האחרון היה למעשה לפרוטוקול בלבד כשעכו/מטה אשר ממשיכה להפגין משחק התקפה משובח ויעיל בדרך לניצחון מרשים, 86:112.

לעכו/מטה אשר קלעו: ג'יי ארץ הולדר (7 שלשות) – 38 נק', כריס סמית (12 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים) – 20 נק', ניב אוזן – 16 נק', טים ויליאמס (13 כדורים חוזרים) – 11 נק', לירן מורן – 9 נק', גיא סהר – 8 נק', אביאל לוי – 5 נק', ג'ורדן לואיס וכינר צור – 2 נק' כ"א, דניאל נג'ר – 1 נק'.

המאמן עמית תמיר: "זה היה ניצחון קבוצתי, שבו כל השחקנים שיחקו עם המון לב ותשוקה לנצח. מגיע להם שאפו ענק על תצוגת תכלית של כדורסל יעיל ובלתי מתפשר. אנחנו עדיין שקועים בחלק התחתון של הטבלה וכבר עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

בעקבות הניצחון העלתה הפועל עכו/מטה אשר את מאזנה ל-12 נקודות כשהיא עדיין מדורגת מתחת לקו האדום ורחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שישאיר אותה בליגה.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו/מטה אשר את קבוצת הצמרת של הפועל חבל מודיעין (מקום רביעי). המשחק יערך ביום שלישי (16 בפברואר) בשעה 19:00, ויועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות