fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר נשרה לליגה הארצית

עונה אחת בלבד אחרי שהעפילה, לראשונה בהיסטוריה, לליגה הלאומית, נפרדה הפועל עכו/מטה אשר מליגת המשנה למרות ניצחון גדול על הפועל רמת/גבעתיים, 67:101. זאת, למרות שלסיום העונה נותרו עוד שני משחקים
הניצחון הכי עצוב העונה. שחקני הפועל עכו/מטה אשר | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

את מה שהשיגה קבוצת הכדורגל של הפועל עכו – להבטיח את הישארותה בליגה הלאומית במחזור האחרון, לא הצליחה קבוצת הכדורסל של המועדון, שלמרות שניצחה במחזור האחרון, נשרה לליגה הארצית, שנה אחת בלבד אחרי שעלתה לליגת המשנה.

לסיום העונה נותרו שני מחזורים, אבל הפועל עכו/מטה אשר שקועה מתחת לקו האדום, נקודה אחת פחות מהקבוצה שמעליה, מכבי רעננה, שלה משחק חסר. עבור חניכיו של המאמן עמית תמיר, מדובר בתחושת החמצה גדולה, שכן ההישארות בליגה הייתה בהישג יד.

הפועל עכו/מטה אשר עלתה למפגש הביתי נגד הפועל רמת גן/גבעתיים, בידיעה ברורה שרק ניצחון יותיר לה סיכוי כלשהוא לשרוד בליגה. האורחים אומנם עלו ראשונים ליתרון, 0:2, אבל זה היה יתרונם הראשון וגם האחרון במשחק. ריצת 1:21 של עכו/מטה אשר הפכה את התוצאה וסיימה את הרבע הראשון ב-12:24. ברבע השני הקצב הואט מעט, כשעכו/מטה אשר משמרת את יתרונה, 36:46. עם פתיחת המחצית השנייה הגבירה עכו/מטה אשר שוב את הקצב ואת הלחץ על הקבוצה היריבה וטסה ליתרון, 52:80 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשעכו/מטה אשר רושמת ניצחון עצוב, 67:101.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר – 24 נק', גיא סהר – 18 נק', לירן מורן – 16 נק', דניאל נג'ר – 14 נק', כריס סמית – 12 נק', ג'ורדן לואיס – 8 נק', רותם גורן – 5 נק', דור גולדנברג – 4 נק'.

במחזור הבא תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ נגד אליצור יבנה (יום שני, 31 במאי) שגם היא ירדה לארצית.

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. הפועל רמת גן/גבעתיים – 46 נק'
  2. מכבי רעננה – 44 נק'
  3. הפועל עכו/מטה אשר – 43 נק'
  4. אליצור יבנה – 40 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 39 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות