fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר ירדה למקום האחרון

הפועל עכו/מטה אשר נכנעה בביתה לאליצור נתניה, 99:96, אחרי הארכה, וספגה הפסד רביעי מחמישה משחקים. המנהל המקצועי אילן פרומן: "הניצחון כבר היה בידיים שלנו והפסדנו בצורה שמטריפה את הדעת". בקבוצה מתכננים שינויים בסגל
כל הליגה על הראש שלהם. הפועל עכו/מטה אשר צילום: יניב לני

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר ספגה במחזור האחרון הפסד ביתי כואב כשנכנעה לאליצור נתניה, 99:96, בתום משחק דרמטי ומותח שהסתיים רק אחרי הארכה.

הפועל עכו/מטה אשר יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, שכן ברוב שלבי המשחק היא שלטה על הפרקט, וברבע הרביעי אף הובילה ביתרון דו ספרתי. אבל שחקניה לא השכילו לשמור על יתרונם ואפשרו לאורחים מנתניה להשוות ואף להשלים מהפך בדרך להכרעה.

נתניה פתחה מצוין ובאמצע הרבע הראשון הובילה, 9:16. עכו/מטה אשר התעשתה וחזרה מהר לעניינים כדי לסיים את הרבע הראשון בשוויון, 26:26. עם פתיחת הרבע השני, המשיכה עכו/מטה אשר במומנטום והשלימה רבע מצוין בדרך ליתרון במחצית, 36:45. עכו/מטה אשר פתחה היטב גם את המחצית השנייה והמשיכה לשמור על יציבות ועל פער סביר מהיריבה, כשהרבע השלישי מסתיים ביתרון מקומי, 68:75. עכו/מטה אשר המשיכה להוביל כמעט לאורך כל הרבע הרביעי, אבל דווקא ברגעי הסיום היא פשוט נתקעה בהתקפה ולא הייתה מספיק אגרסיבית בהגנה. דקה לסיום עוד שמרה עכו/מטה אשר על ההובלה, 81:85, אבל אז נתניה דייקה פעמיים מקו העונשין וצימקה ל-83:85. 19 שניות לסיום נזקקה עכו/מטה אשר לסל אחד כדי לגמור עניין, אבל שוב החטיאה ומנגד ספגה סל שכפה שוויון, 85:85. במהלך האחרון הכדור עוד היה בידיים של עכו/מטה אשר, שלא הצליחה גם הפעם לייצר סל והקבוצות המשיכו להארכה. חצי דקה לסיום הארכה, נתניה השלימה מהפך ועלתה ל-94:95. עכו/מטה אשר יצאה למתקפת נגד, אבל איבדה את הראש ואת הכדור ונתניה הענישה ועלתה ל-97:94, 17 שניות לסיום. עכו/מטה אשר עוד הספיקה לצמק ל-97:96, אבל נתניה שוב הייתה מדויקת והגדילה את היתרון ל-96:99. שוב פעם, במהלך האחרון הכדור היה בידיים מקומיות, אבל עכו/מטה אשר לא הצליחה להשוות.

לעכו/מטה אשר קלעו: טים ויליאמס – 26 נק', ניב אוזן – 20 נק', רובי דובל – 19 נק', לירן מורן – 12 נק', גיא סהר – 7 נק', ג'ורדן לואיס מקסוול ואביאל לוי – 6 נק' כ"א.

המנהל המקצועי של הקבוצה אילן פרומן: "הפסדנו משחק שהיה כבר בידיים שלנו. בשניות האחרונות איבדנו כדורים בצורה שלומיאלית וזה פשוט מטריף את הדעת להפסיד ככה. אין ספק שנצטרך לבצע שינויים בסגל וזה אמור לקרות כבר בימים הקרובים. ברגע שדברים ייסגרו, נעדכן. אנחנו מאוד מקווים שלשינויים המתוכננים תהיה השפעה והן יובילו לשינוי".

בעקבות ההפסד ירדו חניכיו של המאמן עודד הנדלר למקום האחרון בטבלה עם מאזן של ניצחון בודד מחמישה משחקים.

במחזור הבא תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ נגד מכבי אשדוד (יום שלישי, 22 בדצמבר, שעה 19:30).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות