fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל עכו/מטה אשר חזרה להפסיד

דווקא אחרי שרשמה ניצחון בכורה היסטורי בליגת המשנה והיה נדמה שהעולה החדשה מתאקלמת, ספגה הפועל עכו/מטה אשר הפסד ביתי לאליצור יבנה, 85:68. המנהל המקצועי אילן פרומן: "יש שחקנים שהיו לנו מהם ציפיות אחרות ממה שאנחנו מקבלים מהם"
התאקלמות קשה בליגת המשנה. הפועל עכו/מטה אשר צילום: יניב לני

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

דווקא אחרי שחגגה ניצחון בכורה היסטורי בליגת המשנה, ספגה הפועל עכו/מטה אשר הפסד ליגה שלישי ונכנעה לאליצור יבנה, 85:68.

חבל, כי לעכו/מטה אשר היה מומנטום להמשיך את הרצף, בעיקר כשמולה התייצבה יריבה שלא ניצחה העונה.

עכו/מטה אשר פתחה את המשחק בצורה טובה ואף הובילה, 10:13. אלא שהמשך היא אפשרה לאורחים מיבנה לחולל מהפך ולסיים את הרבע הראשון ביתרון, 20:25. בפתיחת הרבע השני הציגה עכו/מטה אשר הגנה חדירה והתקפה לא מדויקת, ובמשך 5 דקות קלעה 5 נקודות בלבד. למזלה, האורחים מיבנה לא ניצלו זאת כדי לפתוח פער ובדקה ה-15 עמד היתרון של האורחים על, 25:33. ריצת 2:11 החזירה את עכו/מטה אשר לעניינים, והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון, 42:42. במחצית השנייה שוב ההתקפה של עכו/מטה אשר נתקעה והרבע השלישי נגמר ביתרון יבנאי, 54:67. גם הרבע האחרון התנהל בשליטה של האורחים שעד לסיום הגדילו את יתרונם וחגגו ניצחון ליגה ראשון העונה.

לעכו/מטה אשר קלעו: טים ויליאמס – 19 נק', לירן מורן – 15 נק', גיא סהר – 11 נק', רובי דובל – 10 נק', ניב אוזן – 9 נק', לואיס מקסוול ואביאל לוי – 2 נק' כ"א.

המנהל המקצועי אילן פרומן, סיכם: "אנחנו פשוט לא משחקים טוב. היינו חלשים ובחלקים רבים במשחק נראינו חסרי אנרגיה. יש שחקנים שהיו לנו מהם ציפיות אחרות ממה שאנחנו רואים מהם וזה מאוד מאכזב. במחזור הקרוב אנחנו מארחים את אליצור נתניה ונותר רק לקוות שננצח ולא נמשיך להתדרדר למטה".

מחזור המשחקים הבא ייערך ביום שלישי (15 בדצמבר) כשהפועל עכו/מטה אשר תארח את אליצור נתניה (שעה 19:00).

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות