fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה מצליחה גם באירופה

עירוני גשם נהריה חזרה לארץ אחרי מסע אירופי קצר שכלל שלושה משחקים בשלושה ימים, במסגרת הליגה הבלקנית. הקבוצה רשמה 2 ניצחונות והפסד. המאמן שי סגלוביץ': "אין לי טענות על ההפסד. טבעי שאחרי מסע כזה ישנה עייפות"
הבטיחה את מקומה בשלב הבא. עירוני גשם נהריה במשחק בליגה הבלקנית צילום: באדיבות עירוני נהריה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה סיימה את המסע האירופי הקצר והאינטנסיבי שלה שכלל 3 משחקים בשלושה ימים במסגרת הליגה הבלקנית, כשהיא רושמת מאזן של שני ניצחונות והפסד. בעקבות התוצאות שהשיגה, עירוני גשם נהריה חוזרת לישראל שבידה כרטיס העלייה לשלב הבא בליגה הבלקנית.

אחרי הניצחון הדחוק על טא.אפ.טא סקופיה מצפון מקדוניה, 66:67, ניצחה נהריה גם את קבוצת איבר ממונטנגרו, 70:79.

לנהריה קלעו: תומר כהן – 17 נק', דסטין תומאס – 16 נק', עומר פולג – 13 נק', קלארק רוזנברג – 8 נק', ניב אוזן – 7 נק', אופק בן יעקב – 6 נק', יונתן אטיאס – 5 נק', דולב דרפיץ' – 4 נק', נועם אקריש – 2 נק'.

במשחק שנעל את סבב המשחקים הנוכחי, נכנעה נהריה למוליכת הטבלה סיגל פרישטינה מקוסובו, 84:61.

נהריה דווקא פתחה טוב את המפגש וכבר הובילה, 1:8. ריצת, 0:9 של המארחים מחקה את היתרון הנהרייני. נהריה נתקעה ופרישטינה המשיכה להלום ולסיים את הרבע הראשון ביתרון, 16:28. למרות התאוששות של נהריה, היתרון הדו ספרתי של המארחים נשמר גם בסיום המחצית הראשונה, 31:41. פרישטינה פתחה טוב גם את המחצית השנייה ובסיום הרבע השלישי שוב פתחה פער, 45:60. ברבע הרביעי נהריה כבר הרימה ידיים, וספגה את הפסדה השני בסך הכל בליגה הבלקנית.

לנהריה קלעו: קלארק רוזנברג – 13 נק', דסטין תומאס – 12 נק', דולב דרפיץ' ועומר פולג – 8 נק' כ"א, יוגב אוחיון – 7 נק', תומר כהן ויונתן אטיאס – 4 נק' כ"א, ניב אוזן – 3 נק', אלכס צוברביץ' – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "המפגש נגד פרישטינה היה המשחק השלישי שלנו בשלושה ימים ועוד אחרי הרבה נסיעות ממקום למקום, אז אין ספק שהייתה לכך השפעה על הביצועים שלנו. מבחינה מקצועית, יכולתי להשתמש בזה כתירוץ, אבל אני מעדיף להתמקד בכדורסל. אני חושב שיכולנו לעשות הגנה טובה יותר ולשחק עם יותר אינטנסיביות, כמו בשני המשחקים הראשונים. אין לי טענות לשחקנים, כי אנחנו בני אדם וזה טבעי שיש גם עייפות. יש לנו עוד הרבה מה לשפר. אנחנו חוזרים עכשיו לארץ, ונתכונן למפגש הבא, נגד אותה קבוצה, במאבק על המקום הראשון. הם קבוצה התקפית טובה ונצטרך לדעת איך לעצור אותם".

לנהריה נותרו שני משחקים להשלמת סבב הבתים. ביום רביעי הבא (2 בפברואר) היא תארח את מוליכת הטבלה, סיגל פרישטינה למפגש גומלין שעשוי לקבוע את זהות הקבוצה שתסיים במקום הראשון. ביום חמישי (10 בפברואר) תארח נהריה את נועלת הטבלה, קבוצת איבר.

טבלה (מחזור 9)

  1. סיגל פרישטינה – 15 נק' (משחק חסר)
  2. אקדמיק פלובדיב – 15 נק'
  3. עירוני גשם נהריה – 14 נק' (2 משחקים חסרים)
  4. טא.אפ.טא. סקופיה – 13 נק' (משחק חסר)
  5. בי. סי. ברואה – 12 נק' (משחק חסר)
  6. איבר – 12 נק' (משחק חסר)

(4 הראשונות עולות לשלב הבא)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות