fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה נעצרה בחצי הגמר

עירוני גשם נהריה הובסה בשלב חצי גמר הליגה הבלקנית על ידי הפועל גליל עליון מליגת העל, 80:46. המאמן שי סגלוביץ': "פערי הרמות ברורים". ביום ראשון (1 במאי) תתמודד נהריה נגד בי. סי. בלקן מבולגריה במשחק על המקום השלישי
תואר אירופי כבר לא יהיה. עירוני גשם נהריה בליגה הבלקנית צילום: באדיבות עירוני נהריה

עירוני גשם נהריה (כדורסל)

עירוני גשם נהריה נעצרה בחצי גמר הליגה הבלקנית ותואר אחד כבר הלך לה.

הקבוצה התייצבה למפגש נגד הפועל גליל עליון מליגת העל והובסה על ידה בתוצאה, 80:46.

האורחים פתחו מצוין ואחרי 3 דקות הובילו, 0:10. קלארק רוזנברג קלע 5 נקודות רצופות, העלה את נהריה לראשונה על לוח התוצאות והקטין ל-10:5. גליל עליון חזרה לשלוט ללא עוררין על הפרקט ובריצת 0:8 הגדילה עוד יותר את יתרונה, בעוד נהריה רושמת רבע מביך ויורדת בפיגור, 20:8. לא הרבה השתנה ברבע השני, כשנהריה מייצרת אפילו פחות נקודות. גליל עליון הייתה עדיפה, חדרה בקלות מבעד ההגנה הרכה של נהריה וצלפה כמעט ללא הפרעה בדרך ליתרון, 15:37 בסיום המחצית הראשונה. חניכיו של המאמן ברק פלג, אקס נהריה, האטו אומנם את הקצב בפתיחת המחצית השנייה, אבל גם נהריה לא ממש סיכנה את האורחים ועם סיום הרבע השלישי, הפער המשיך לצמוח, 25:51. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כאשר כל שחקני הסגל של גליל עליון משתתפים בחגיגה בדרך לגמר הליגה הבלקנית. עירוני נהריה? היא תתמודד ביום ראשון (1 במאי) בשעה 18:00 נגד קבוצת בי. סי. בלקן מבולגריה במשחק על המקום השלישי.

לעירוני גשם נהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 11 נק', אלכס צוברביץ' וקלארק רוזנברג – 10 נק' כ"א, נועם אקריש – 5 נק', עומר פולג ויונתן אטיאס – 4 נק' כ"א, תומר כהן – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "פערי הרמות היו ברורים עוד לפני המשחק ובלטו עוד יותר כשהמשחק התחיל. הפועל גליל עליון היא קבוצה מצוינת שעושה עונה טובה בליגת העל. החלק שלנו בהפסד היה ברפיון ההגנתי ובחוסר האגרסיביות במשחק. אין הרבה מה לסכם אחרי משחק כזה, כי כל מה שאגיד לא יהיה רלוונטי".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות