fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: החזרה המהירה של מכבי כרמיאל לארצית

שנה אחת בלבד אחרי שנשרה לליגה א', מכבי כרמיאל חזרה שוב לליגה הארצית. היו"ר דוד לוי: "הייתה עונה מורכבת ומאתגרת, ועברנו אותה בצורה הכי טובה שיכולה להיות"
שחקני מכבי כרמיאל חוגגים את עלייתם
שחקני מכבי כרמיאל חוגגים את עלייתם

מכבי כרמיאל (ארצית)

במכבי כרמיאל היו מרוצים מהחלטת איגוד הכדורסל להפסיק את העונה עקב התפשטות נגיף הקורונה ועל ההחלטה לזכות את הקבוצה בכרטיס העלייה הנכסף לליגה הארצית.

לפיכך, מכבי כרמיאל בהובלת המאמן שי ברוך, חוזרת לליגה הארצית בתום שנה אחת בלבד אחרי שנשרה לליגה א'.

נזכיר רק, שערב ההחלטה על הפסקת הליגה, דורגה מכבי כרמיאל במקום הראשון בטבלה אך עם מספר נקודות זהה להפועל מגידו ולהפועל קריית טבעון, שהיו במקומות השני והשלישי. אלא שבזכות טבלה פנימית במפגשי בין הקבוצות, כרמיאל הייתה עדיפה.

יו"ר הקבוצה דוד לוי: "הייתה לי שנה מורכבת ומאתגרת, אך עברתי אותה בצורה הכי טובה שאפשר. זו שנה ראשונה שלי כיו"ר וההישג מבחינתי הוא כפול. גם הצלחנו תוך שנה אחת בלבד להחזיר את מכבי כרמיאל לליגה הארצית וגם השלמנו תכנית הבראה שהביאה לאיזון תקציבי, מבלי לפגוע בבניית סגל שחקנים איכותי הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית. הגיע לנו לעלות. אני מודה לצוות המקצועי בראשותו של המאמן שי ברוך, ולצוות התומך שכלל את הראל בר ועידן רון, שהיו מדהימים. אני גם מודה לראש העירייה משה קונינסקי, לראש לשכת ראש העירייה אלי שדה, ולמנהל מחלקת הספורט סנדו בדנג'ו, על התמיכה לאורך העונה כולה".

מי שכאמור הוביל את הקבוצה הוא המאמן שי ברוך, שבעונה שעברה פוטר מהקבוצה ובתחילת העונה הוחזר לתפקיד.

לוי: "שי מאמן מצוין וידעתי שנחזור לשתף פעולה. כשבנינו את הקבוצה בתחילת העונה, כיוונו לעצמנו מטרה לעלות ליגה והבחירה של השחקנים הייתה בינגו. הייתה לנו קבוצה מלוכדת, מחוברת ומאוד מגובשת".

מכבי כרמיאל עשתה את הדרך חזרה במהירות לליגה הארצית עם תקציב צנוע יחסית. לוי: "היה חשוב לנו לשמור על מסגרת תקציבית ובמקביל לבנות קבוצה שתהיה מספיק חזקה ואיכותית כדי להתמודד על העלייה. אני שמח שהצלחנו ועמדנו בשתי המשימות בצורה יוצאת מן הכלל".

כעת, יתפנה לוי לקראת העונה הבאה. "אני מקווה שהכדורסל בכרמיאל יאחד כוחות ויתאגד לקבוצה אחת חזקה שתמנף את יכולותיה ואת הפוטנציאל שיש לנו בעיר. כולי תקווה שנמשיך להצעיד את ענף הכדורסל בכרמיאל קדימה. כאדם שמאמין בהגשמת חלומות, אני מקווה שנצליח לבנות קבוצה אטרקטיבית שתהיה גם בעונה הבאה בצמרת ותתמודד על העלייה לליגה הלאומית".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות