fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: ניצחון גדול למכבי עירוני כרמיאל, עוד הפסד להפועל מעלות

מכבי עירוני כרמיאל גברה בביתה על בית"ר כפר יונה, 71:86 ושיפרה את מצבה בתחתית. הפועל מעלות נתנה פייט, אבל ברבע האחרון קרסה ונכנעה לאליצור גבעת שמואל, 92:76 ונותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחה עונה. ביום רביעי (24 במרץ) תארח כרמיאל את מעלות לקרב תחתית לוהט
חזרה לנצח. מכבי עירוני כרמיאל במפגש נגד כפר יונה צילום: שרון זריהן

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, הפתיעה בניצחון ביתי כשגברה על קבוצת הצמרת בית"ר כפר יונה, 71:86. חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' הפגינו יכולת מצוינת כבר מהפתיחה, נטלו את ההובלה ושמרו על יתרונם לאורך כל המשחק.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג – 18 נק', ניר נצר – 17 נק', אלכס דברואו – 15 נק', אלון שושני – 13 נק', עמית קמרי ויבגני ליוטרין – 9 נק' כ"א, אדם חשאן – 4 נק', דניאל ארד – 1 נק'.

היו"ר שרון זריהן: "ניצחון גדול. מהרגע הראשון שלטנו במשחק. היה משחק פיזי ואגרסיבי עם הגנה מעולה והתקפה יצירתית. הניצחון הזה הוא הצהרה לקראת ההמשך, שכל קבוצה שתגיע אלינו תשאיר פה את הנקודות. בתחילת העונה היו לנו כמה פספוסים במשחקים שבהם יכולנו לנצח אבל לא ידענו להכריע. היום אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ומנוסה וגם נראים מצוין. היכולת עלתה, ההגנה השתפרה וההתקפה התייעלה. ביום רביעי מצפה לנו משחק נגד הפועל מעלות כשהכוונה היא להמשיך את המומנטום. אנחנו עם הפנים קדימה".

הניצחון שיפר את מצבה של כרמיאל בחלק התחתון של הטבלה וכרגע היא מדורגת אומנם במקום ה-12 והלפני אחרון עם 16 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-8 הפסדים, אבל חשוב לציין כי לקבוצה שני משחקים פחות מהקבוצה שמעליה, מכבי קריית ביאליק (17 נקודות).

בהפועל מעלות אין חדש. במחזור האחרון ספגה הקבוצה את הפסד הליגה ה-12 שלה העונה מפתיחת העונה ונותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחה העונה. מעלות, שעברה לאחרונה שינוי בעמדת המאמן (מאיר כהן במקום יוסי אבו חצירה), אירחה את אליצור גבעת שמואל ופתחה בהתלהבות. הקבוצה כבר הובילה בסיום הרבע הראשון, 19:30, אבל ברבע השני חזרו האורחים לעניינים ועד לסיום המחצית הראשונה השלימו מהפך בדרך ליתרון, 45:48.

המחצית השנייה המשיכה להיות שקולה וצמודה והרבע השלישי הסתיים ביתרון קל של גבעת שמואל, 64:67. ברבע האחרון השתלטו האורחים על המשחק וניצלו עד תום את יתרונם מתחת לסל ואת הסגל הקצר של מעלות. מעלות גילתה סימני שבירה וגבעת שמואל הגדילה את יתרונה בדרך להכרעה. 76:92 בסיום.

למעלות קלעו: רועי בר חן – 30 נק', יאיר קצוטי – 13 נק', אלדר יעקב – 12 נק', בן מסעודה – 7 נק', מאיר כהן – 6 נק', יובל מדם ועמית שטרית – 3 נק' כ"א, צחי יתאח – 2 נק'.

הפועל מעלות נועלת את הטבלה עם 12 נקודות ומאזן של 12 הפסדים וללא ניצחון.

במחזור הקרוב ייפגשו שתי הקבוצות למפגש תחתית, כשמכבי עירוני כרמיאל תארח באולמה את הפועל מעלות (יום רביעי, 24 במרץ, שעה 20:00, באולם הספורט הורביץ).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות