fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: מכבי עירוני כרמיאל נשרה לליגה א'

מכבי עירוני כרמיאל הפסידה במשחק העונה למכבי קריית מוצקין, 70:66, וירדה לליגה א'. המאמן יואב הרשקוביץ': "עשינו ככל יכולתנו, אבל הניסיון הכריע". הפועל עכו/מטה אשר ניצחה את כפר יונה, 72:78 ומתכוננת לפלייאוף העליון
יום עצוב. מכבי עירוני כרמיאל נפרדת מהליגה הארצית צילום: עידן שוחט

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, הפועל עכו/מטה אשר חזרה למסלול הניצחונות כשגברה במשחק חוץ על קבוצת התחתית של בית"ר כפר יונה, 72:78.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד פתחו טוב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 15:23. היתרון נשמר גם בסיום המחצית הראשונה, 35:40. במחצית השנייה התאזנו הכוחות. כפר יונה, שנלחמת על מקומה בליגה, הציגה משחק לחימה אגרסיבי והצליחה לחולל מהפך ולסיים את הרבע השלישי ביתרון, 55:56. ברבע הרביעי, שחקני הפועל עכו/מטה אשר חזרו לעצמם והשלימו מהפך משלהם בדרך להכרעה.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: רז מור – 20 נק', ניר נצר – 15 נק', גל ויונטה ויאיר קצוטי – 14 נק' כ"א, אור קוטר – 12 נק', אלון גוברמן – 2 נק', אופק שוסטר – 1 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "הראנו עליונות מפתיחת המשחק למרות ששוב חסרנו שני שחקני חמישייה, חואן ברחל ואלון שושני. עשינו את העבודה בניצחון קשה מול קבוצת תחתית עיקשת. לסיום העונה נשאר לנו עוד משחק אחד ואחריו נתכונן לפלייאוף".

במחזור הנעילה של הליגה הסדירה תארח הפועל עכו/מטה אשר את הלפני אחרונה, מכבי קריית מוצקין (יום ראשון, 27 במרץ, שעה 19:00).

 

צמרת הטבלה (מחזור 21)

  1. הפועל צפת – 36 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל כפר סבא – 36 נק'
  3. אליצור שומרון – 35 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 34 נק'
  5. הפועל גלבוע – 33 נק' (משחק חסר)

 

מכבי עירוני כרמיאל

זהו, תם ונשלם. מכבי עירוני כרמיאל נשרה מהליגה הארצית לליגה א', אחרי שהפסידה במשחק העונה בחוץ למכבי קריית מוצקין, 70:66.

שנתיים אחרי המיזוג בין אגודות הכדורסל בעיר ואחרי שתי עונות בלבד בליגה הארצית, הקבוצה הבכירה של מכבי עירוני כרמיאל, לא הצליחה לשרוד בליגה השלישית.

עבור כרמיאל, היה מדובר במשחק ההזדמנות האחרונה להגיע למבחנים נגד הירידה, אבל המארחים מקריית מוצקין עשו את שלהם. ניצחו, ואולי ניצלו. עשרות אוהדים מכרמיאל הגיעו כדי לתמוך בקבוצה במאבק ההישרדות שלה בליגה.

המשחק עצמו היה קשוח ונחוש ובעיקר צמוד לכל אורכו. 20 שניות לסיום, כשמוצקין ביתרון, 66:68, הכדור עוד היה בידיים של כרמיאל. המאמן יואב הרשקוביץ' נטל פסק זמן במטרה להוביל לתרגיל קליעה שיכפה הארכה או ניצחון, אבל הקבוצה איבדה ריכוז ואת הכדור ומוצקין הענישה בסל נגדי בדרך לחגיגת ניצחון.

ההפסד גרם לתחושת אכזבה עמוקה בשורות כרמיאל. המאמן יואב הרשקוביץ': "כמו שהפסדנו בשנייה האחרונה, ככה יכולנו גם לנצח. לדעתי, מה שהכריע את הכף לטובת קריית מוצקין זה הניסיון של שחקניה. הם התחזקו בשלושה שחקנים מנוסים עם עבר בליגות הבכירות יותר, וזה עשה את ההבדל. אצלנו יש שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל לא מספיק מנוסים במעמדים לחוצים כאלה. הפעולות הפשוטות עשו את ההבדל. פה איבדנו כדור, שם החטאנו זריקה. עשינו כל מה שיכולנו כדי לנצח ולהשאיר לעצמנו סיכוי להישאר בליגה, אבל לצערי זה לא קרה. נגמר, וזה עצוב".

מכבי עירוני כרמיאל תיפרד מהליגה כשתארח במחזור האחרון של העונה את הפועל כפר סבא/כוכב יאיר (יום ראשון, 27 במרץ, שעה 20:00).

 

תחתית הטבלה (מחזור 21)

  1. הפועל כפר סבא/כוכב יאיר – 27 נק'
  2. בית"ר כפר יונה – 27 נק'
  3. מכבי קריית מוצקין – 26 נק'
  4. מכבי עירוני כרמיאל24 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות