fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: מי יעצור את מכבי עירוני כרמיאל?

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ', רשמו ניצחון חוץ הרואי על מוליכת הטבלה, הפועל צפת, 105:116, אחרי שתי הארכות והשלימו ניצחון ליגה חמישי ברציפות. הפועל מעלות רשמה הפסד ליגה מספר 16 והיא עדיין ללא ניצחון העונה
שחקני מכבי עירוני כרמיאל חוגגים את הניצחון הגדול על צפת | צילום: גיל דרור

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, השיגה ניצחון חמישי רצוף, הפעם, במשחק חוץ הרואי, על מוליכת הטבלה ערב המחזור, הפועל צפת, 105:116 אחרי שתי הארכות. המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו.

במחצית השנייה היה נדמה שכרמיאל בדרך להפסד כשבדקה ה-25 היא נקלעה לפיגור דו ספרתי, 59:45. אלא שהתעלות לצד התעוררות החזירה את חניכיו הלוחמים של המאמן יואב הרשקוביץ' לתמונה.

כרמיאל נגסה אט אט בהפרש המקומי ובתום המועד החוקי כפתה שוויון, 89:89. בהארכה הראשונה כרמיאל ניצלה את ההלם בשורות המארחים ורגע לפני הבאזר הייתה ביתרון, 97:99. אלא שצפת הצליחה במהלך האחרון של המשחק לכפות שוויון ולשלוח את המשחק להארכה שנייה. לאנשי כרמיאל היו טענות על כך שהסל נקלע אחרי הזמן, אבל השופטים סברו אחרת.

כרמיאל לא נשברה ובהארכה השנייה כבר הצליחה לפתוח פער ששבר את הרוח של שחקני צפת, בדרך לניצחון חוץ ענק.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג (13 כדורים חוזרים) – 39 נק', ניר נצר (9 כדורים חוזרים, 5 אסיסטים) – 30 נק', יבגני ליוטרין – 22 נק', אלון שושני (17 כדורים חוזרים) – 11 נק', אלכס דברואו (10 אסיסטים) – 7 נק', עמית קמרי (4 אסיסטים) – 4 נק', דניאל ארד – 2 נק', שחר הלל – 1 נק'.

היו"ר שרון זריהן: "משחק שהתעלה לרמה גבוהה מאוד. היה ערב מדהים של כל השחקנים שלנו שנלחמו ממש עד השנייה האחרונה ולא נשברו גם כשהיו החלטות שיפוט נגדנו. ניצחנו קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים ועמוק בספסל. למרות כמות הנקודות שספגנו, הייתה לנו הגנה מדהימה, בעיקר בדקות האחרונות שלמעשה ניצחה לנו את המשחק".

למרות הניצחון נותרה מכבי עירוני כרמיאל במקום השמיני בטבלה כשבמאזנה 24 נקודות.

הפועל מעלות, ספגה את הפסד הליגה ה-16 שלה מתחילת העונה, אחרי שנכנעה במשחק חוץ להפועל כפר קאסם, 96:74.

למעט הפתיחה, המשחק היה חד צדדי כשמעלות, כך נדמה, רק מייחלת לסיום העונה העגומה.

למעלות קלעו: רועי בר חן (5 חטיפות) – 24 נק', מאיר כהן (5 שלשות) – 15 נק', אלדר יעקב – 13 נק', יאיר קצוטי – 7 נק', צחי יתאח – 6 נק', בן מסעודה – 5 נק'. כן שותפו: דוד משען, דור רייפר, מתא חורי ועמית שטרית.

הפועל מעלות מאיישת את מקום האחרון בטבלה עם 16 נקודות.

במחזור הקרוב (יום ראשון, 18 באפריל) תארח מכבי עירוני כרמיאל את הפועל כפר קאסם (שעה 20:00). הפועל מעלות תארח את הפועל גלבוע (שעה 20:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות