fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: כרמיאל ניצחה וירדה, עכו/מטה אשר הפסידה ועלתה

הפועל עכו/מטה אשר הפסידה במחזור האחרון של הליגה הסדירה למכבי קריית מוצקין מהתחתית, 66:61, אבל תשחק בפלייאוף העליון. מכבי עירוני כרמיאל הביסה בביתה את הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, 71:97, אבל נפרדה מהליגה הארצית וירדה לליגה א'
ניצחון ופרידה. מכבי עירוני כרמיאל מנצחת אבל יורדת ליגה צילום: עידן שוחט

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר סיימה את הליגה הסדירה בהפסד בית לקבוצת התחתית של מכבי קריית מוצקין, 66:61. עבור העכואים, התוצאה לא ממש שינתה, אבל האורחים מקריית מוצקין, הניצחון הזה חילץ אותם ברגע האחרון ממשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א', והבטיח לה באופן סופי את ההישארות בליגה.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד פתחו טוב את המשחק והובילו בסיום הרבע הראשון, 11:17. ברבע השני התאזנו הכוחות, מוצקין קיזזה מעט בהפרש, אבל עכו/מטה אשר הצליחה לסיים את המחצית הראשונה כשהיא עדיין אוחזת ביתרון, 26:27. המשחק השקול נמשך גם במחצית השנייה, כששחקני עכו/מטה אשר מתקשים מול היריבה מהתחתית שנלחמה על חייה. ובכל זאת, גם הרבע השלישי נגמר ביתרון מקומי, 42:44. המהפך של מוצקין הגיע ברבע האחרון. עכו/מטה אשר עוד ניסתה לשמור על יתרונה, אבל משחק הרואי של שחקני הקבוצה האורחת גרם לעכו/מטה אשר לאבד כדורים, להחטיא ממצבים קורצים ולחתום את הליגה הסדירה בהפסד.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: רז מור – 19 נק', אור קוטר – 12 נק', ניר נצר ויאיר קצוטי – 8 נק' כ"א,  גל ויונטה וים בן שבת – 6 נק' כ"א, רון גוברמן – 2 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "התחלנו טוב וגם ההמשך היה סביר. אבל הסיום היה רע. כל הכבוד למוצקין שנלחמה על חייה. לא נעים להפסיד, בטח לא במשחק האחרון של העונה ועוד בבית ומול קבוצת תחתית. תירוצים לא חסרים, אבל זה לא יעזור. בלי חואן ברחל ואלון שושני הפצועים זה מאוד קשה. נעשה את המקסימום בפלייאוף בתקווה לסיים את העונה בטעם מתוק".

הפועל עכו תתמודד בסדרת רבע הגמר נגד הפועל גלבוע, בשיטה של הטוב משלושה משחקים. המפגש הראשון ייערך כבר ביום ראשון הקרוב (3 באפריל) בגלבוע. משחק הגומלין יתקיים בעכו ביום רביעי, 6 באפריל. במידה ויהיה צורך במשחק שלישי ומכריע, הוא יהיה בגלבוע, ביום ראשון, ה-10 באפריל.

צמרת הליגה הארצית (טבלה סופית)

  1. אליצור שומרון – 39 נק'
  2. הפועל כפר סבא – 38 נק'
  3. הפועל צפת – 38 נק'
  4. הפועל גלבוע – 37 נק'
  5. הפועל עכו – 35 נק'

 

מכבי עירוני כרמיאל

דווקא במחזור האחרון של העונה ואחרי שכבר נגזר גורלה לירידת ליגה, מכבי עירוני כרמיאל רשמה ניצחון בית גדול על הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, 71:97. חבל רק שהניצחון הזה, הרביעי בסך הכל העונה, הגיע מאוחר מדי. התוצאה לא שינתה דבר עבור שתי הקבוצות. מכבי עירוני כרמיאל נשרה לליגה א' עוד במחזור הקודם כשהפסידה למכבי קריית מוצקין, בעוד האורחים מכפר סבא כבר הבטיחו את הישארותם בליגה.

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' הובילו כבר מהפתיחה ולא שמטו את יתרונם עד לסיום.

מכבי עירוני כרמיאל מסכמת עונה מאכזבת מאוד מבחינתה עם מאזן עגום למדי של 4 ניצחונות בלבד, לעומת 18 הפסדים. אבל המכה הכואבת ביותר היא הירידה לליגה א'. כעת, מחכה לראשי המועדון קיץ ארוך וחם שבסיומו נדע לאן מועדות פני הקבוצה בעונה הבאה: בניית סגל שחקנים חזק ואיכותי במטרה לעלות בחזרה לליגה הארצית, או להתבסס על סגל צעיר שינסה להשתלב בצמרת.

תחתית הליגה הארצית (טבלה סופית)

  1. הפועל כפר סבא – 28 נק'
  2. מכבי קריית מוצקין – 28 נק'
  3. בית"ר כפר יונה – 28 נק'
  4. מכבי עירוני כרמיאל – 26 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות