fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר התאוששה, מכבי עירוני כרמיאל פספסה

הפועל עכו/מטה אשר גברה בחוץ על הפועל עמק חפר, 70:77, והתקדמה למקום הרביעי בטבלה. מכבי עירוני כרמיאל הפסידה בביתה למוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, 86:83, ונצמדה לקו האדום
פרידה מרגשת. יו"ר הפועל עכו/מטה אשר משה עקרי והמנהל המקצועי אילן פרומן עם השחקן הצעיר ירין לוי צילום: באדיבות הפועל עכו

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר התאוששה מהר מההפסד במחזור הקודם למכבי חדרה, כשהשיגה במחזור האחרון ניצחון חוץ על הפועל עמק חפר, 70:77.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד הובילו לאורך כל המשחק ולא השמיטו את יתרונם אפילו פעם אחת.

הקבוצה גם הופיע ללא חואן ברחל הפצוע ועם אלון שושני, שמתח את השריר במהלך הרבע הראשון ונאלץ לצאת.

הפועל עכו/מטה אשר פתחה היטב וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 13:21. העליונות של שחקני עכו/מטה אשר על הפרקט נמשכה גם ברבע השני והמחצית הראשונה הסתיימה גם היא ביתרון, 28:40. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה ולקראת סיום הרבע השלישי, הפועל עכו/מטה אשר אף מצליחה להגדיל עוד יותר את יתרונה, 45:59. ברבע האחרון הורידה עכו/מטה אשר את הקצב והמארחים ניצלו זאת כדי לצמצם מעט את הפער, לא יותר. בסיום, כאמור, 70:77 לעכו/מטה אשר, שנותרה בצמרת הגבוהה.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: ניר נצר – 18 נק', מור רז – 17 נק', גל ויונטה ואור קוטר – 12 נק' כ"א, יאיר קצוטי – 8 נק', אופק שוסטר ורון גוברמן – 4 נק' כ"א, ים בן שבת – 2 נק'.

ראשי הקבוצה: היו"ר משה עקרי והמנהל המקצועי אילן פרומן הפתיעו את שחקנה הצעיר של הקבוצה ירין לוי (18), כשהזמינו את כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי והניהולי, לארוחה במסעדה, לרגל גיוסו הקרוב של לוי לשירות חובה בצה"ל.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "לגבי המשחק, התמודדנו מול קבוצה שנלחמת בתחתית והתחזקה מאוד לאחרונה. הגענו מהתחלה נחושים לנצח. השחקנים הפגינו לחימה וראו עליהם שהם רצו יותר. הגיע לנו לנצח ואנחנו כבר מסתכלים לעבר המשחק. השבוע נפרדנו זמנית משחקן קבוצת הנוער/בוגרים ירין לוי, שמתגייס ביום רביעי לצה"ל. אנו מאחלים לו גיוס נעים ומאחלים לו שירות מספק".

במחזור הבא (יום ראשון, 20 בפברואר) תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא שלום.

מכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל הפסידה בביתה למוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, 86:83.

למרות הפערים בין הקבוצות בטבלה, המשחק עצמו היה שקול ומאוזן ברוב שלביו. חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' הפגינו במחצית הראשונה משחק נחוש ואגרסיבי וירדו להפסקה ביתרון, 40:42. גם המחצית השנייה התאפיינה בקרב שווה כוחות, ורק ברבע הרביעי, בזכות ריצת 0:8, הצליחו האורחים מכפר סבא לפתוח פער דו ספרתי, 71:81. כרמיאל עוד ניסתה לחזור לעניינים, אבל כפר סבא השכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

למכבי עירוני כרמיאל קלעו: שגב גרילק – 24 נק', לידור בן דוד – 18 נק', רון קופר – 12 נק', עדי רייפר – 9 נק', שחר הלל וירין תורג'מן – 7 נק' כ"א, עמית כהן – 6 נק'.

המאמן יואב הרשקוביץ': "עשינו הכנה למשחק, אבל הניסיון של הפועל כפר סבא הכריע בסופו של דבר את המפגש. נמשיך להילחם עד מקומנו בליגה".

בעקבות ההפסד, נותרה מכבי עירוני כרמיאל במקום ה-11 והלפני אחרון בטבלה, כשהאחרונה בטבלה, מכבי קריית מוצקין מנצלת זאת כדי להשוות את מספר נקודותיה לאלה של כרמיאל. נזכיר רק שלכרמיאל משחק אחד פחות, אותו היא תשלים כבר ביום רביעי הקרוב (16 בפברואר) כשתתארח אצל הפועל עמק חפר.

אם כרמיאל תפסיד, יעמוד הפער בינה לבין קריית מוצקין על נקודה אחת בלבד. אם כרמיאל תנצח, היא תפתח פער של שתי נקודות, מה שיעניק לה עוד חמצן לקראת המשך מאבק ההישרדות בליגה. נציין רק, שהקבוצה שתסיים במקום האחרון תנשור אוטומטית לליגה א'. הקבוצה שתסיים במקום ה-11 תתמודד במשחקי מבחן על ההישארות בליגה.

 

צמרת הטבלה (מחזור 15)

  1. הפועל כפר סבא – 28 נק'
  2. הפועל צפת – 27 נק'
  3. אליצור שומרון – 26 נק'
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 25 נק'
  5. הפועל גלבוע – 24 נק'

תחתית הטבלה

  1. הפועל עמק חפר – 20 נק' (משחק חסר)
  2. בית"ר כפר יונה – 20 נק'
  3. מכבי עירוני כרמיאל – 16 נק' (משחק חסר)
  4. מכבי קריית מוצקין – 16 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות