fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר הודחה בחצי הגמר

הפועל עכו/מטה אשר הפסידה לאליצור השומרון, 71:56, במשחק השלישי בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון וסיימה את דרכה העונה. המנהל המקצועי אילן פרומן: "מצד אחד אכזבה, מצד שני, גאים במה שעשינו העונה"
תמה העונה. הפועל עכו/מטה אשר צילום: באדיבות אילן פרומן

הפועל עכו/מטה אשר (ארצית)

הפועל עכו/מטה אשר סיימה את דרכה העונה אחרי הפסד במשחק חוץ לאליצור שומרון, 71:56. היה זה המפגש השלישי והמכריע בין שתי הקבוצות, אחרי שבמשחק הראשון ניצחה הקבוצה מהשומרון ובמפגש הגומלין עכו/מטה אשר ניצחה.

המשחק נחלק לשניים. במחצית הראשונה התנהל על הפרקט משחק צמוד ושקול. במחצית השנייה פתחו המארחים מהשומרון פער, שרק הלך וגדל, כשלעכו/מטה אשר לא היה מענה.

פתיחת המשחק כאמור הייתה מאוזנת כשהרבע הראשון מסתיים ביתרון מקומי זעיר, 18:19. עכו/מטה אשר המשיכה לתת פייט לקבוצה היריבה שסיימה את הליגה במקום הראשון בטבלה, ופער הנקודה בין הקבוצות נשמר גם בסיום המחצית הראשונה, 35:36 לאליצור שומרון.

המארחים פתחו טוב יותר את המחצית השנייה וסיימו את הרבע השלישי בהגדלת הפער ל-43:51. משחק ההתקפה של עכו/מטה אשר פשוט לא תפקד. החטאות, איבודי כדור ומשחק מפוזר הובילו לרבע מתסכל מבחינת עכו/מטה אשר שקלעה 8 נקודות בלבד ב-10 דקות.

גם ברבע האחרון היו המקומיים עדיפים ודי מהר הבטיחו את ניצחונם ועלייתם לשלב הבא.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: רז מור – 17 נק', גל ויונטה – 10 נק', ניר נצר – 9 נק', יאיר קצוטי – 7 נק', אור קוטר – 6 נק', אלון שושני – 4 נק', חואן ברחל – 3 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "הפסד מבאס. מצד אחד יש תחושה של אכזבה, ומצד שני יש לנו במה להתגאות. עשינו עונה טובה והיינו פסע מעלייה לגמר. יש לנו קבוצה עם שחקנים צעירים שנתנו הכל כדי להצליח. אנחנו גאים בהם ובדרך שעשינו. עכשיו ננוח קצת ובהמשך נתחיל להתכונן לעונה הבאה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות