fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל מעלות נשרה לליגה א'

הפועל מעלות נכנעה בביתה להפועל כפר קאסם, 87:67, וספגה את הפסד הליגה ה-19 שלה ברציפות מפתיחת העונה. ההפסד הזה חרץ למעשה את גורלה. מכבי עירוני כרמיאל החמיצה הזדמנות פז להפתיע את קבוצת הצמרת של הפועל צפת, ובסיום דרמטי הפסידה לה, 81:79
מסע פרידה מהליגה הארצית. הפועל מעלות | צילום: עידן כפיר

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, ספגה הפסד בית כואב להפועל צפת, 81:79. כרמיאל, שהתייצבה למשחק בסגל חסר, ללא אדם חשאן וניר נצר הפצועים, נתנה פייט אדיר ליריבתה מהצמרת הגבוהה.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון קל של האורחים מצפת, 18:20. גם ברבע השני התנהל על הפרקט משחק מאוזן כשצפת מצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 37:40. כרמיאל פתחה מצוין את המחצית השנייה ובאמצע הרבע השלישי אף הצליחה לחולל מהפך בתוצאה, 60:61.

אלא שאז היא ספגה מכה נוספת כשיבגני ליוטרין ספג חבטה בפניו, נפצע ונאלץ לצאת. צפת ניצלה את זאת כדי להחזיר לעצמה את היתרון. הדרמה האמיתית התרחשה בעשר השניות האחרונות למשחק.

כשהיא ביתרון, 79:81, יצאה צפת להתקפה, אולם כרמיאל הצליחה לנטרל אותה, כשאלון שושני חטף את הכדור והוציא את קבוצתו למתקפת נגד. אלכס דברואו זרק מחוץ לקשת כדי להשיג הכרעה, אולם החטיא. דניאל ארד השתלט על הכדור החוזר ומעמדה נוחה זרק לסל, אבל גם הוא החטיא. צפת שרדה, כרמיאל ירדה בוכה.  

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג (10 כדורים חוזרים, 10 אסיסטים) – 18 נק', אלכס דברואו (10 אסיסטים) – 16 נק', דניאל ארד – 13 נק', אלון שושני – 8 נק', עמית קמרי – 6 נק', יבגני ליוטרין ונדב שוורץ – 5 נק' כ"א, ירין תורג'מן ושחר הלל – 4 נק' כ"א.

בעקבות ההפסד ירדה הפועל עירוני כרמיאל למקום התשיעי בטבלה כשבמאזנה 28 נקודות.

היו"ר שרון זריהן: "היה משחק ברמה מאוד גבוהה. למרות שחסרו לנו כמה שחקני מפתח, שחקני הספסל עשו עבודה מדהימה. כל הזמן היינו בתמונה ורק חוסר מסל בסיום מנע מאתנו ניצחון".

הפועל מעלות, הפסידה בביתה להפועל כפר קאסם, 87:67 ונשרה באופן סופי לליגה א'. היה זה הפסד הליגה מספר 19 ברציפות מפתיחת העונה.

למעלות קלעו: יאיר קצוטי – 15 נק', רועי בר חן – 14 נק', אלדר יעקב – 10 נק', עמית שטרית – 9 נק', מאיר כהן וצחי איטח – 6 נק' כ"א, דור רייפר – 4 נק', בן מסעודה – 3 נק'. כן שיחקו: יובל מדם ודוד משען.

הפועל מעלות שקועה במקום האחרון בטבלה עם 19 נקודות כשהיא רחוקה 6 נקודות מהקבוצה שמעל לקו האדום. לסיום העונה נותרו ארבעה משחקים בלבד.

במחזור הבא (יום רביעי, 12 במאי) תתארח מכבי עירוני כרמיאל את הפועל כפר קאסם. הפועל מעלות תצא למפגש חוץ נגד הפועל גלבוע.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות