fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: המבחן האחרון של מכבי עירוני כרמיאל

הפועל עכו/מטה אשר ספגה הפסד ליגה שני רצוף ומתחילה לאבד גובה בצמרת. מכבי עירוני כרמיאל ניצחה את בית"ר כפר יונה, 74:93, ומתכוננת למשחק העונה נגד קריית מוצקין, שבו היא חייבת לנצח. אחרת, ייגזר גורלה לרדת
לשרוד או לרדת. מאמן מכבי עירוני כרמיאל, יואב הרשקוביץ' צילום: אלכס הובר

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר 

הפועל עכו/מטה אשר ספגה הפסד ליגה שני רצוף, כשנכנעה בביתה לאליצור השומרון, 84:73.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד לא היטיבו לשחק ופיגרו לאורך המשחק כולו. כבר בסיום הרבע הראשון, הייתה הפועל עכו/מטה אשר בפיגור, 22:14. ברבע השני ניסתה עכו/מטה אשר לחזור למשחק, אבל האורחים מהשומרון שמרו על הפער והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון, 28:38 לשומרון. גם המחצית השנייה לא הביאה שינוי כשעד סיום הרבע השלישי הצליחה שומרון להגדיל את יתרונה ולסיים ב-47:62. ברבע האחרון הורידו האורחים את הלחץ, ועכו/מטה אשר הצליחה רק לצמק.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: רז מור – 33 נק', גל ויונטה – 14 נק', ניר נצר – 10 נק', יאיר קצוטי – 8 נק', אור קוטר – 5 נק', אופק שוסטר – 3 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "משחק לא טוב שלנו. אנחנו עדיין חסרים את חואן ברחל ואלון שושני הפצועים, ואין ספק שיש לזה השפעה. המאבק שלנו כרגע הוא להיאבק על מקום טוב לפני הפלייאוף ונקווה לטוב".

במחזור הבא (מוצאי שבת, 19 במרץ, שעה 19:00) תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ נגד בית"ר כפר יונה, שנלחמת בתחתית על הישרדותה בליגה.

צמרת הטבלה (מחזור 20)

  1. הפועל צפת – 36 נק'
  2. הפועל כפר סבא – 34 נק' (משחק חסר)
  3. אליצור שומרון – 33 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 32 נק'
  5. הפועל גלבוע – 31 נק' (משחק חסר)

 

מכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל השיגה במחזור האחרון ניצחון קריטי במאבק ההישרדות שלה בליגה, אחרי שגברה בביתה על בית"ר כפר יונה, 74:93.

פתיחת המשחק הייתה שקולה, עם יתרון קל לכרמיאל, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 15:20. גם ברבע השני היה משחק מאוזן, כשכרמיאל מתקשה לפתוח פער מהקבוצה היריבה, שגם היא נאבקת על מקומה בתחתית. למרות זאת, השכילה כרמיאל לשמור על יתרונה ולרדת בהפסקה כשהיא ביתרון, 35:41. המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין. כרמיאל עלתה לפרקט נחושה ואגרסיבית וצלפה מכל עבר בדרך לרבע הטוב ביותר שלה העונה. כרמיאל קלעה לא פחות מ-37 נקודות על הראש של האורחים ההמומים והרבע השלישי נגמר בפער מבטיח לזכות כרמיאל, 54:78. ברבע האחרון, כל מה שכרמיאל הייתה צריכה לעשות זה להמשיך ולשמור על הפער ולא לאפשר לכפר יונה לחזור לעניינים. בסיום, ניצחון חשוב לכרמיאל גם מבחינת הטבלה וגם מבחינה מוראלית. לכרמיאל הרבו לקלוע: ירין תורג'מן – 25 נק', עמית קמרי – 21 נק', עמית כהן – 18 נק'.

המאמן יואב הרשקוביץ': "פתחנו טוב את המשחק וזה נתן לנו ביטחון להמשך. כפר יונה קבוצה טובה ומאומנת, אבל אנחנו באנו מוכנים. עשינו הגנה אגרסיבית ומהדקות הראשונות הראינו להם שבאנו נחושים לנצח. לשמחתי, ההתקפה הייתה מאוד מדויקת וכמעט כל זריקה הלכה פנימה לסל, מה שלא היה לנו במשחקים הקודמים. השגנו ניצחון חשוב מאוד, אבל הוא לא היהי שווה אם לא ננצח במחזור הבא את קריית מוצקין, שהיא היריבה העיקרית שלנו במאבק נגד הירידה. מוצקין מארחת ולכן היא פייבוריטית. הם קבוצה מנוסה שנמצאת בחודש האחרון במומנטום מטורף. מצפה לנו משחק חוץ קשה, אבל נעשה את הכל כדי לנצח".

במחזור הבא כאמור (יום ראשון, 20 במרץ, שעה 20:00) תצא כרמיאל למשחק חוץ לוהט אצל יריבתה למאבק נגד הירידה, מכבי קריית מוצקין, כשהיא יודעת שהפסד ישלח אותה לליגה א'.

תחתית הטבלה

  1. הפועל כפר סבא/כוכב יאיר – 26 נק'
  2. בית"ר כפר יונה – 26 נק'
  3. מכבי קריית מוצקין – 24 נק'
  4. מכבי עירוני כרמיאל23 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות