fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: המאמן יוסי אבו חצירה פוטר מהפועל מעלות

הפועל מעלות מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 10 הפסדים רצופים מפתיחת העונה. אבו חצירה מאשים: "הפיטורים שלי נבעו ממניעים אישיים". במעלות דוחים את הטענות על הסף ואומרים כי התוצאות מדברות בעד עצמן. מנהל עמותת הספורט, עידן כפיר: "מאחלים ליוסי הצלחה בהמשך"
מאמן הפועל מעלות, יוסי אבוחצירה | צילום: באדיבות המצולם
מאמן הפועל מעלות, יוסי אבוחצירה | צילום: באדיבות המצולם

הפועל מעלות (ארצית)

כמה פעמים ספרתם עד עשר ושום דבר לא קרה? מבחינה סטטיסטית, בהפועל מעלות אין חדש. הקבוצה ספגה במחזור האחרון את הפסד הליגה העשירי שלה מפתיחת העונה כשנכנעה במשחק חוץ להפועל צפת, 101:65. הפועל מעלות, אגב, מדורגת במקום האחרון בטבלה והיא הקבוצה היחידה בליגה שטרם ניצחה העונה. מבחינה מקצועית דווקא יש חדש כשהסיפור המרכזי הוא פיטורי המאמן יוסי אבו חצירה.

לדברי ראשי הקבוצה, אבו חצירה לא הצליח לייצב את הקבוצה מבחינה מקצועית וגם כשל בליכוד השורות, דבר שגרם לעזיבה מאסיבית של שחקנים.

עוד לפני המשחק נגד הפועל צפת נקרא אבו חצירה לשיחה דחופה עם היו"רית איריס וקנין, במהלכה התבשר כי הוחלט להפסיק את עבודתו. אבו חצירה היה המום מההודעה ומסר בתגובה: "הפיטורים שלי נבעו ממניעים אישיים בלבד. לא אפרט את מה שנאמר לי על ידי ראשי הקבוצה על השחקנים, זאת מפאת כבודם, אבל יש לי הרבה מה לומר על ההחלטה. בימים הקרובים אוציא את מה שיש לי להגיד".

מנהל עמותת הספורט במעלות, עידן כפיר: "הנהלת הפועל מעלות מודה למאמן על מאמציו המקצועיים להוביל את הקבוצה, אבל לצערנו, התוצאות מדברות בעד עצמן. אנו מאחלים ליוסי המון הצלחה בהמשך דרכו".

בקבוצה דחו על הסף את טענותיו של אבו חצירה כי הפיטורים נעשו על רקע אישי. כפיר: "מזה חמש שנים שאיריס וקנין, מובילה את מועדון הכדורסל של הפועל מעלות ומקדישה שעות רבות, על חשבון זמנה הפרטי וללא כל תמורה, למען הצלחתה.

אז נכון שלא הכל מושלם ותמיד יש מה לתקן ואיפה לשפר, בעיקר בשדרוג מחלקת הנוער, אבל איריס וקנין היא האדם המתאים ביותר לעמוד בראש המועדון, ויש על כך תמימות דעים מוחלטת, כולל אצל ראש העירייה ומנהל מחלקת הספורט העירונית. יש במעלות כדורסל נהדר, עם שחקנים מקומיים, ואיריס וקנין, יחד עם באסם חורי, עושים עבודה נהדרת בקידום שחקנים צעירים.

גם קבוצת הכדורגל הסקוטית גלזגו ריינג'רס, פשטה רגל והשבוע זכתה באליפות. נקלענו לתקופה קשה שאף אחד לא ציפה או התכונן אליה וכל הספורט בארץ נמצא בקשיים כלכליים. הפיטורים של יוסי נעשו במטרה לנסות לחולל שינוי ואין פה שום מניע אישי. אני מאוד מעריך את יוסי וכבר השבוע ישבנו יחד על שיתופי פעולה בקידום ופיתוח פרויקטים עתידיים בענף הכדורסל בעיר".

את מקומו של אבו חצירה על הקווים, ימלא קפטן הקבוצה מאיר כהן.

במחזור הקרוב תארח הפועל מעלות את בית"ר כפר יונה (יום ראשון, 14 במרץ, שעה 19:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות