fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: שחקן מליגת העל הצטרף להפועל עכו

מדובר בקשר ההתקפי אחמד דראושה (23), ששיחק בעונה שחלפה בהפועל חיפה ואת העונה הנוכחית פתח בהפועל ירושלים
ברוך הבא. שחקנה החדש של הפועל עכו, אחמד דראושה צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הקבוצה החתימה את הקשר ההתקפי אחמד דראושה (23). דראושה, שגדל במחלקת הנוער במכבי אחי נצרת, שיחק גם במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון הנצרתי והבקיע 14 שערים כבר בעונת הבכורה שלו. לפני שנתיים, הוחתם בהפועל רעננה מהליגה הלאומית, אבל מיד לאחר ששותף במשחקי גביע הטוטו, עבר למועדון ספורט כפר קאסם, במדיה הבקיע באותה עונה 6 שערים. בעונה שעברה הוא שיחק בהפועל חיפה מליגת העל ושותף ב-9 משחקים, בהם לא הבקיע שערים. את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל ירושלים מליגת העל, אבל לאחר ששותף במשחק אחד בלבד, במסגרת גביע הטוטו, החליט לעזוב לטובת קבלת יותר דקות משחק בקבוצה אחרת.

דראושה: "אני שמח להגיע להפועל עכו, שזה מועדון חם ושהפך למשפחה עבור כל שחקן שמגיע אליו. לפני שהחלטתי לרדת לקבוצה מהליגה הלאומית ולחתום בהפועל עכו, שוחחתי עם שחקנים שהיו פה, וכולם אמרו לי רק דברים טובים על המועדון. זה הקל עליי בקבלת ההחלטה וכעת חובת ההוכחה היא עליי. אני מודה למאמן מסאי דגו ולכל הצוות המקצועי על האמון בי וכמובן לקרן בן נשר, שעשתה את הכל כדי שהדברים יסתדרו בצורה הטובה ביותר. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה ושנצליח לעמוד במטרה שהקבוצה הציבה לעצמה והיא הגעה לפלייאוף העליון".

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות