fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: קבוצת נערים א' של הפועל מטה אשר העפילה לליגה הארצית

קבוצת נערים א' של הפועל מטה אשר השלימה זכייה שנייה ברציפות באליפות המחוז והעפלה לליגה גבוהה יותר, אחרי שבשנה שחלפה היא עשתה את זה במסגרת גילאי נערים ב'
עלייה שנייה ברציפות. קבוצת נערים א' של הפועל מטה אשר צילום: באדיבות אלי ינקו

קבוצת נערים א' של הפועל מטה אשר, זכתה באליפות מחוז צפון והעפילה לליגה הארצית, שהיא הליגה השנייה בגילאי נערים א'.

הפועל מטה אשר, בהדרכת המאמן כפיר עזרן, סיימה את הליגה כשהיא מדורגת במקום הראשון בטבלה עם 50 נקודות (5 נקודות יותר מהקבוצה שבמקום השני בטבלה) ומאזן של 16 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. הקבוצה גם הציגה נתון סטטיסטי מדהים של 86 כיבושים לעומת 8 ספיגות של שערי חובה.

מלך השערים של הקבוצה הוא אליאור אוחיון, שהבקיע 15 שערים.

סגל הקבוצה כלל את: אלעד אברהם, אביאל אדמסו, אליאור אוחיון, מתן אוחיון, שמעון אורליך, מברטו בלטה, אורן בן דלק, נועם בן כליפה, ליאור ג'ורנו, עידו ג'ני, אופק דן, דור הרוש, אדיר זגורי, מחמוד חמוד, מיקי יוגב, לישי כראדי, אריאל לוי, רואי סיסו, איליי סקורי, מוסעב עבד אל פתאח, אליאב צפלמוס, עדיאל קורן, בסיל שחאדה, וקורן שני.

אגב, הייתה זו עלייה שנייה ברציפות של סגל השחקנים הנוכחי, אחרי שבעונה שעברה זכתה הקבוצה באליפות הליגה לגילאי נערים ב' מפרץ ועלתה לליגה הארצית.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות