fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע

לאומית: הפועל עכו ספגה שער שוויון דרמטי וסיימה את משחקה הביתי נגד כפר קאסם בתיקו, 1:1. ליגה ב': פתיחה ברגל ימין לכרמיאל ולאחי עכו. תבוסה לבית"ר נהריה. ליגה ג': הפועל שלומי הודחה מגביע המדינה
כובשי השערים בניצחון של כרמיאל: אליהו דרעי, שחף ספיר ובילאל סבע | צילום: הפועל עירוני כרמיאל

לאומית 

הפועל עכו החמיצה הזדמנות פז לרשום ניצחון בית ראשון העונה בליגה ולשפר את מעמדה בטבלה. אבל, שער שוויון שספגה עמוק בתוך תוספת הזמן במפגשה נגד כפר קאסם, הוביל לשוויון בתוצאה ולאכזבה עמוקה בשורות הקבוצה העכואית.

הפועל עכו התייצבה למשחק כשהיא מעודדת מניצחון הליגה הראשון שלה במחזור הקודם, בחוץ, על הפועל נוף הגליל (1:2). עכו פתחה לא רע ובדקה ה-26 אף עלתה ליתרון. המהלך התחיל במסירת עומק ארוכה של המגן גאי אביב לעבר החלוץ הלוהט של הפועל עכו במחזורי הפתיחה, רווה אסייג, שדהר קדימה, חד לרחבה ומזווית קשה השחיל את הכדור בבעיטה שטוחה מתחת רגלי השוער האורח פנימה, 0:1 לעכו. במחצית השנייה חלה נסיגה ביכולת העכואית והיא נלחצה לשערה. שחקני כפר קאסם השתלטו על מרכז השדה, הכתיבו את הקצב ותקפו שוב ושוב את שער עכו. שחקני הקבוצה האורחת הגיעו ללא מעט מצבי הבקעה אבל החמיצו בצורה מדהימה. אם הפועל עכו חשבה שבמשחק הזה המזל לצדה, הגיעו תוספת זמן של חמש דקות. רגע לפני השריקה לסיום, מצאה כפר קאסם פרצה בהגנת עכו והצליחה להשיג את שער השוויון ולכפות חלוקת נקודה לכל קבוצה, 1:1.

המאמן אלון זיו: "בכללי, היה לנו משחק חלש, אולי הכי חלש שלנו העונה. אני לא מרוצה בכלל מהיכולת ואם נאמר את האמת, לא הגיע לנו יותר מנקודה. השחקנים אומנם עבדו קשה, השקיעו ונלחמו אבל נהיה חייבים להשתפר במשחקים הבאים ולגלות יכולת הרבה יותר טובה מזו שהצגנו במשחק הזה".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד מכבי אחי נצרת (יום שני, 19 בספטמבר, שעה 19:00, בעילוט).

ליגה ב' 

אחרי שפתחה את העונה עם העפלה לגמר גביע המדינה לליגה ב', הפועל עירוני כרמיאל פתחה גם את הליגה ברגל ימין, אחרי ניצחון ביתי על מכבי יפיע, 2:3.

חניכיו של המאמן חנא פרהוד פתחו לא טוב את המשחק וכבר אחרי רבע שעה של משחק נקלעו לפיגור, 2:0. דקה לפני סיום המחצית הראשונה, כרמיאל חזרה למשחק בזכות שער מצמק שכבש המחליף אליהו דרעי, 2:1. כרמיאל עלתה למחצית השנייה בלחץ כבד על שער האורחים ובדקה ה-50 השיגה את השוויון משער של שחף ספיר, 2:2. בדקה ה-86 הושלם המהפך עם שער שלישי שכבש בילאל סבע, בדרך ל-2:3.

פתיחה טובה הייתה גם לאחי עכו שחזרה מכבול עם ניצחון חוץ על מכבי עירוני כבול, 0:2, בזכות צמד שערים שכבש ויאם מוסא בדקות 25 ו-66.

בית"ר נהריה, שנאלצה לנדוד עד לצפת כדי לארח את צעירי טמרה, פתחה את הליגה עם הפסד, 5:2.

אחמד סאלם העלה את הבית"רים ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית, אך האורחים מטמרה השיגו שוויון מהיר בדקה התשיעית.

בדקה ה-41 חל מהפך כשטמרה כבשה את השער השני וירדה להפסקה כשהיא ביתרון, 1:2. במחצית השנייה נשברה נהריה ואפשרה לטמרה לכבוש עוד שלושה שערים, בדקות 59, 75 ו-85. בדקה ה-88 זכתה נהריה בפנדל, אותו ניצל אחמד סאלם כדי להשלים צמד אישי ולצמק ל-5:2.

משחקי המחזור הבא: מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני כרמיאל (יום שישי, 16 בספטמבר), אחי עכו – בית"ר נהריה (מוצאי שבת, 17 בספטמבר).

ליגה ג' (גביע המדינה) 

הפועל שלומי הודחה מגביע המדינה כבר אחרי סיבוב משחקים אחד, אחרי שהובסה על ידי מכבי אבו סנאן, 6:1. א השער היחיד לשלומי כבש דניאל לגזיאל.

הליגה תיפתח בעוד שבועיים (23 בספטמבר).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות