fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע: מי הפסידה לראשונה העונה? מי השיגה ניצחון בכורה?

לאומית: הפועל עכו מסתבכת * ליגה ב': הפסד ראשון העונה להפועל עירוני כרמיאל. ניצחון בכורה למכבי סקציה מעלות. אחי עכו נעצרה * ליגה ג': הפועל שלומי מאבדת גובה, הפועל נהריה ממשיכה להפסיד
שחקני מכבי סקציה מעלות חוגגים ניצחון ראשון העונה | צילום: עידן כפיר

 הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו הולכת ומסתבכת. הקבוצה, שרק לפני חודש עוד כיוונה לפלייאוף העליון, מוצאת את עצמה בישורת האחרונה של הליגה הסדירה עמוק במאבקי התחתית כשרק נקודה אחת מפרידה בינה לבין המקום ה-14 שמוביל למשחק מבחן נגד הירידה ו-4 נקודות מהקו האדום שמוליך לנשירה לליגה א'. ההפסד הביתי במחזור האחרון לאחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה, 1:0, העמיק עוד יותר את המשבר בקבוצה העכואית שהשלימה משחק ליגה שביעי רצוף ללא ניצחון.

במחזור הקרוב, שייערך ביום שני (22 במרץ) תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד מוליכת הטבלה, הפועל ירושלים. במחזור לאחר מכן, שיתקיים ביום שישי הקרוב (26 במרץ) תארח הפועל עכו את השנייה בטבלה, הפועל נוף הגליל. חניכיו של המאמן אלי כהן, מודעים למצבם בטבלה ולחשיבות הגדולה שבהוצאת נקודות משני המפגשים האלה, שכן אחרת, מי יודע איך ומתי הסתיים כדור השלג שמוביל לכיוון אחד – מטה.

עוזר המאמן איתי מרדכי: "התקופה האחרונה נורא מאכזבת מבחינת תוצאות, בעיקר כשהפסדנו ליריבות שנמצאות אתנו בתחתית. אנחנו באים כל משחק לנצח, מגיעים להזדמנויות, אבל לצערי אנחנו לא יודעים לנצל אותם. ובסוף אנחנו גם עושים טעויות בהגנה, סופגים ומפסידים. אסור לנו לשקוע ואנחנו חייבים להתחיל לגלות שוב סימני חיים כשרק ניצחון יחזיר לנו את הביטחון. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ואני מקווה שדווקא במשחקים נגד קבוצות צמרת, שאף אחד לא מצפה מאתנו לקחת נקודות, ניקח נקודות. יש פה שחקנים שכבר הוכיחו את עצמם העונה וקבוצה טובה שיכולה ומסוגלת לנצח כל קבוצה. אנחנו חייבים את השחקנים הוותיקים שירימו את השחקנים הצעירים ויעניקו להם את הביטחון הנדרש. כל נקודה משפיעה ואנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולהתחיל לאגור נקודות".

ליגה ב'

בית א': הפועל עירוני כרמיאל, שפתחה את העונה בצורה מופלאה עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, ספגה במחזור האחרון הפסד ראשון העונה כשנכנעה במשחק חוץ למכבי שעב, 1:0.

כרמיאל, שהציגה לראשונה את שחקן הרכש החדש יובל שבתאי, נאלצה לבצע חילוף מוקדם כבר בדקה התשיעית אחרי שאהוד מערבי נפצע ויצא. בדקה ה-29 ספגה כרמיאל את השער היחיד במשחק שהיה למעשה גם שער הניצחון לזכות המארחים משעב. למרות ההפסד שמרו חניכיו של המאמן לירון יגר על מקומם בראש הטבלה.

מכבי סקציה מעלות, עם מאמן חדש על הקווים, זאהר פלאח, השיגה נקודות ראשונות אחרי שרשמה ניצחון בכורה בליגה. הקבוצה ממעלות גברה בביתה על הפועל טובא/זנגריה, 0:2, בזכות שערים של שאדי חמדאן (פנדל, דקה 58), ושניר אברג'ל (דקה 84).

הניצחון חילץ את סקציה מעלות מהמקום האחרון בטבלה וקידם אותה למקום השמיני.

ביום שני (22 במרץ) תצא מעלות למשחק חוץ נגד צעירי סכנין. הפועל עירוני כרמיאל תארח בביתה ביום רביעי (24 במרץ) את הפועל עראבה (שעה 18:30).

בית ב': אחי עכו, קטעה רצף של ארבעה ניצחונות רצופים כשהפסידה בחוץ לעירוני כאבול, 2:0. חניכיו של המאמן איברהים מנסור החזיקו מעמד במשך 55 דקות עד שספגו את השער הראשון. בדקה ה-85 ספגה אחי עכו את השער השני, שקבע את תוצאת המשחק. אחי עכו מדורגת במקום השלישי בטבלה עם 12 נקודות, 3 נקודות פחות משתי הראשונות, עירוני כאבול ואיחוד בני שפרעם.

במחזור הקרוב תארח אחי עכו את מכבי יפיע (יום רביעי, 24 במרץ, שעה 20:00). בית"ר נהריה, שהייתה חופשיה בסוף השבוע, תארח בביתה את האחרונה בטבלה, אלנהדא נצרת (יום שישי, 26 במרץ, שעה 13:00).

ליגה ג'

הפועל שלומי המפתיעה, הפסידה במפגש צמרת בחוץ למכבי אבו סנאן, 4:0. שלומי פתחה את המשחק לא טוב וכבר במחצית הראשונה ספגה ארבעה שערים. במחצית השנייה התאזנו מעט הכוחות במגרש, אבל שלומי לא השכילה לכבוש. ההפסד הנחית את חניכיו של המאמן דני וקנין למקום החמישי בטבלה.

הפועל נהריה, ממשיכה להפסיד כשבמחזור האחרון היא נכנעה בביתה להפועל בענה, 5:1. האורחים פתחו בסערה וכבר בתום המחצית הראשונה סגרו עניין כשהוליכו ביתרון, 0:4. בדקה ה-55 כבשה בענה שער חמישי לפני שיוסי אסיס מנהריה צימק בדקה ה-72.

הפועל נהריה מדורגת במקום השביעי עם 3 נקודות בלבד (ניצחון ו-5 הפסדים).

משחקי המחזור הקרוב יתקיימו כבר ביום רביעי (24 במרץ). הפועל שלומי תארח במעלות את מוליכת הטבלה, מכבי ג'דידה/מכר (שעה 15:00), בעוד הפועל נהריה תצא למשחק חוץ נגד הפועל דיר חנא.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות