fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע – הפועל עכו לוהטת

לאומית: הפועל עכו בכדורגל חזרה לוהטת מהפגרה וטיפסה למקום השלישי, ליגה ב': כרמיאל הפסידה ואיבדה את ראשות הטבלה, ליגה ג': סקציה מעלות חזרה לנצח
ברוך הבא. שחקנה החדש של הפועל עכו, דניאל שורצבוים צילום: באדיבות אבי צרפתי

כדורגל הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו חזרה מהפגרה אש, במחזור האחרון הפתיעה הקבוצה בניצחון חוץ על הפועל ראשון לציון 0:2 והשלימה ניצחון ליגה שני רצוף שהקפיץ אותה למקום השלישי בטבלה, מרחק 4 נקודות מהמקום הראשון ושתי נקודות בלבד מהמקום השני.

הפועל עכו עקצה פעמיים רגע לפני סיום המחצית הראשונה, בדקה ה-40 השתלט זאהי אחמד על כדור חוזר מההגנה המקומית ומתוך הרחבה בעט כדור חזק, חד ושטוח פנימה 0:1.

בדקה ה-44 הכפילה עכו את יתרונה, אדם אליו חטף כדור במרכז המגרש, התקדם ומסר לאיאד חאג', שפרץ באגף ימין, חדר לרחבה, התגבר על מגן ראשון לציון ומזווית קשה בעט כדור מדויק לרשת, 0:2.

במחצית השנייה עכו בעיקר הגנה על יתרונה והצליחה לשמור על שער נקי.

המאמן מסאי דגו: "הגענו למשחק חוץ קשה נגד קבוצה עם ההתקפה הטובה ביותר בליגה, הצלחנו לעצור אותה ומנענו ממנה מצבי הבקעה. אני מאוד גאה בשחקנים וממשחק למשחק אני נהנה לראות אותם מתקדמים ומשתפרים. התוצאות גם מדברות בעד עצמן, כי במשחקים בהם הפסדנו, לא היינו פחות טובים מהקבוצה היריבה. אני מקווה שנמשיך להגיע לכל משחק באותה גישה של רצינות ושנדע לשמור על יציבות והמשכיות".

להפועל עכו מצפה כבר ביום שלישי הקרוב (7 בדצמבר, שעה 19:00) משחק צמרת מול השנייה בטבלה העולה החדשה והמפתיעה עד כה, מכבי בני ריינה. המאמן דגו: "אין לנו הרבה זמן להתכונן, אבל נעשה הכל כדי להגיע מוכנים ומפוקסים, בתקווה להמשיך במומנטום ולתת לאוהדים שלנו סיבה טובה לגאווה בקבוצה".

החתמה חדשה

הפועל עכו צירפה לשורותיה את הקשר דניאל שורצבוים (27), שמאז סיום העונה שחלפה, לא שיחק. שורצבוים, גדל במחלקת הנוער בכדורגל של מכבי תל אביב ובמשך שתי עונות לא כבש אפילו שער אחד.

קבוצתו הראשונה בבוגרים היתה הפועל הרצליה מליגה א', שגם במדיה לא כבש, בהמשך עבר למכבי שיכון המזרח מליגה א' (הבקיע פעם אחת בעונה), בית"ר ת"א/בת ים (שער אחד בעונה), מכבי הרצליה (לא הבקיע ואף ירד עמה לליגה א'), הפועל פ"ת (במשך 2 עונות הבקיע 5 שערים), הפועל רמת השרון (כבש שער אחד) וסקציה נס ציונה (שער אחד).

"אני שמח להגיע להפועל עכו", אמר שורצבוים לאחר החתימה, "התקבלתי בצורה כל כך חמה שאני כבר מרגיש פה כמו בבית. מסאי דגו אימן אותי בהפועל פ"ת וברגע שקיבלתי את ההצעה להצטרף לעכו לא היססתי לרגע. אני נרגש לשתף איתו שוב פעולה ומחכה בקוצר רוח לעלות על הדשא ולסייע לקבוצה להצליח".

כדורגל ליגה ב' (מחזור 10)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל איבדה את המקום הראשון לאחר הפסד חוץ לבני ממב"ע הגליל והגולן 2:0. המשחק היה שקול ברובו ובדקה ה-63 זכו המארחים לבעיטת עונשין מ-11 מ', אותה ניצלו כדי לעלות ליתרון 0:1.

כרמיאל שמה את כל יהבה על השגת השוויון, אבל עמוק בתוספת הזמן ספגה את השער השני.

בעקבות ההפסד ירדה כרמיאל למקום השני בטבלה, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמוליכה, אחווה כפר מנדא.

במחזור הקרוב תצא כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל צפת (יום שישי, 10 בדצמבר).

בית ב' (מחזור 10)

אחי עכו, חזרה לא טוב מהפגרה ונכנעה בביתה למכבי יפיע, 4:1. המחצית הראשונה היתה מאוזנת והסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה כבשו האורחים שער כבר בדקה ה-49, בדקה ה-63 עלתה יפיע ליתרון 0:2.

בדקה ה-68 כבש חאלד כליב וצימק ל-2:1, אחי עכו דיללה את החלק האחורי והימרה על התקפה במטרה להשיג שוויון, האורחים מיפיע ניצלו זאת כדי להוסיף עוד שני שערים שנכבשו בתוספת הזמן.

אחי עכו מדורגת במקום השישי בטבלה עם 6 נקודות בלבד.

במחזור הקרוב יתקיים דרבי הגליל המערבי בו תארח בית"ר נהריה את אחי עכו (יום שישי, 10 בדצמבר). 

כדורגל ליגה ג' (מחזור 8)

מכבי סקציה מעלות חזרה לנצח, אבל עשתה את זה בקושי רב ולא בצורה מרשימה. חניכיו של המאמן עמוס דיין גברו על קבוצת התחתית אבירי כפר סמיע 1:2.

מעלות עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-29, לאחר ששמי אדרי הוכשל ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל פנימה 0:1.

בדקה ה-28 עלתה מעלות ל-0:2, ויסאם סלאמה הכניס כדור לרחבה וחיים בן דוד המשיך בבעיטה מדויקת לרשת, 0:2.

במחצית השנייה הצליחו האורחים מסמיע לכבוש שער מצמק וגרמו למעלות להזיע כדי לשמור על היתרון השברירי.

למרות היכולת הבינונית, הצליחה מעלות לאסוף שלוש נקודות ולשמור על מעמדה בצמרת ועל פער 4 נקודות מהמקום הראשון.

הפועל שלומי הפסידה להפועל ג'ת/ינוח 3:2, שלומי כבר פיגרה, 2:0 משערים שספגה בדקות 6 ו-18, אבל הגיבה בשני שערים שנכבשו על סף סיום המחצית הראשונה. תחילה היה זה אורן איטח שכבש בדקה ה-42 וצימק ל-2:1. דניאל מלכא איזן בדקה ה-44 ל-2:2.

רגע לפני הסיום, בדקה ה-90 ממש, חוסר ריכוז בהגנת שלומי, הוביל לשער ניצחון דרמטי לזכות האורחים.

הפועל נהריה, ספגה תבוסה ביתית כשנכנעה להפועל תרשיחא, 6:0.

במחזור הבא (יום שישי, 10 בדצמבר) תצא מעלות למפגש חוץ נגד מכבי אבו סנאן, הפועל נהריה תתארח אצל מוליכת הטבלה הפועל בני בענה, והפועל שלומי תארח את מ. ס. סלאמה/משגב.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות