fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע – הפועל עכו הודחה מגביע המדינה

גביע המדינה: הפועל עכו סיימה את דרכה אחרי הפסד למכבי אחי נצרת, 2:1, בתום הארכה. ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל חזרה לחייך. ליגה ג': סקציה מעלות חזרה לנצח
מחמוד יוסף, כובש אחד השערים בניצחונה של הפועל עירוני כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עכו בכדורגל(לאומית)

הפועל עכו סיימה את דרכה בגביע המדינה לאחר הפסד חוץ אחרי הארכה למכבי אחי נצרת 2:1.

המאמן מסאי דגו, ביצע מספר שינויים בהרכב על מנת לתת הזדמנות לשחקנים נוספים להפגין את יכולתם, לא שזה מה גרם להדחה המוקדמת, אבל מדובר על משחק שלישי בכל המסגרות שבו הפועל עכו לא מנצחת וזה כבר אמור להדליק נורה אדומה.

המשחק היה שקול ברובו והשער הראשון נכבש בדקה ה-73, כדור קרן שהוגבה לרחבת עכו מצא הגנה מבולבלת ושחקן מקומי הגיח שחקן ודחק את הכדור לרשת, 0:1 לאחי נצרת.

התגובה העכואית הגיעה ממש על סף שריקת הסיום, כשכולו תוצר של שני שחקנים מחליפים. גאי אביב הגביה כדור לרחבה וגיל חדד המשיך בנגיחה מדויקת פנימה 1:1.

זו גם הייתה תוצאת הסיום ששלחה את הקבוצות להכרעה בהארכה, בדקה ה-102 כבשו המארחים מנצרת את השער השני. כדור שהוגבה לרחבת עכו, מצא את חלוץ נצרת מסתנן בין שני הבלמים ומחליק בראשו למרכז השער ופנימה 1:2. עד לסיום לא השכילה עכו להשיג שוויון.

המאמן מסאי דגו: "היו לנו הזדמנויות מצוינות לכבוש, אבל חסרה לנו רגל מסיימת שתדחק את הכדור לתוך השער. למרות ההפסד, אנחנו יכולים להיות גאים בהופעה שנתנו. הפגנו חוזק ומשחק מסודר שהוביל להרבה מצבי הבקעה ורק חוסר מזל מנע מאתנו להבקיע שערים נוספים. אני יוצא מחוזק ממה שראיתי וכעת נתרכז בליגה שזה הדבר החשוב מבחינתנו".

במחזור הליגה הקרוב, שייערך ב-24 בדצמבר (יום שישי, שעה 15:00) ויפתח את הסיבוב השני, תצא הפועל עכו למפגש חוץ קשה כשתתארח אצל הפועל כפר סבא.

כדורגל בליגה ב' (מחזור 12)

בית א'

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שהובילו להחלפת מאמנים (רפי בוסקילה במקום לירון יגר), חזרה הפועל עירוני כרמיאל לחייך אחרי ניצחון על האחרונה בטבלה, איחוד בני מג'ד אל כרום, 0:4.

הישאם כיוואן פתח את מסכת השערים ואיליה זאיקה הוסיף שער נוסף בדרך ליתרון, 0:2 בסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה השלים זאיקה צמד אישי בדרך ליתרון 0:3 ומחמוד יוסף השלים את החגיגה בשער רביעי.

בעקבות הניצחון, העפילה הקבוצה זמנית לפחות למקום הראשון בטבלה עם 23 נקודות. נציין רק, ששאר קבוצות הצמרת: אחווה כפר מנדא (מקום שני, 22 נקודות), הפועל צפת ובני ממב"ע (מקומות 3-4, 20 נקודות), לא שיחקו עקב תנאי מגרש לא טובים.

במחזור הקרוב תיהנה כרמיאל מחופשה כפויה עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. משחק הליגה הבא שלה יהיה בסוף השבוע הבא, כשהיא תארח את מכבי ג'דידה/מכר.

בית ב' (מחזור 12)

בית"ר נהריה החמיצה הזדמנות לנצח כשסיימה את מפגשה נגד האחרונה בטבלה, הפועל דיר חנא בתיקו 2:2.

הרכש החדש, ינון ברקוביץ' העלה את הבית"רים ליתרון 0:1 משער שכבש בדקה ה-35. בדקה ה-60 איזנו המארחים את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-85 החזירה לעצמה נהריה את היתרון משער שכבש ויאם מוסא. אלא שעמוק בתוספת הזמן, זכתה דיר חנא בבעיטת עונשין מ-11 מ', אותה היא ניצלה כדי לכבוש ולהשוות ל-2:2 ולהשיג נקודה יקרה עבורה.

בתום תשעה משחקים מדורגת בית"ר נהריה במקום השישי בטבלה עם 9 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים.

אחי עכו ממשיכה להפסיד ובמחזור האחרון נכנעה הקבוצה למוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם 3:0. חניכיו של המאמן פריד סכניני החזיקו מעמד עד לדקה ה-50, אז נפרץ שערם בדרך ליתרון, 0:1 לזכות האורחים.

אחי עכו ניסתה להשיג שוויון, אבל לקראת סיום המפגש בדקות 88 ו-90, ספגה פעמיים בדרך להפסד נוסף, 3:0.

אחרי 10 משחקים ממוקמת אחי עכו במקום השביעי והלפני אחרון, עם 6 נקודות ומאזן של ניצחון אחד בלבד, 3 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים.

במחזור הקרוב תארח בית"ר נהריה את הפועל כאבול (יום שישי, 24 בדצמבר), בעוד אחי עכו תצא למפגש תחתית נגד האחרונה בטבלה, הפועל דיר חנא (שבת, 25 בדצמבר). 

כדורגל בליגה ג' (מחזור 10)

מכבי סקציה מעלות רשמה ניצחון דחוק על מ. כ. סלאמה/משגב, 0:1, את השער היחיד במשחק הבקיע פואד חיר א-דין בדקה ה-12, אחרי מבצע אישי.

בתום 10 מחזורים, מדורגת מעלות במקום הרביעי בטבלה עם 20 נקודות ובפער של 5 נקודות מהמקום הראשון.

הפועל שלומי, הובסה על ידי הפועל נח'ף, 5:0 ובתום 10 משחקים מדורגת הקבוצה במקום ה-11 עם 5 נקודות ומאזן של ניצחון אחד, 2 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים.

הפועל נהריה בכדורגל, ממשיכה להפסיד ולרשום את המאזן הגרוע ביותר, במחזור האחרון נכנעה הקבוצה בביתה לאבירי כפר סמיע 2:0 ונותרה במקום האחרון בטבלה עם נקודה בודדת ו-9 הפסדים.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 24 בדצמבר): מכבי סקציה מעלות – בני דיר חנא, מכבי אבו סנאן – הפועל נהריה, הפועל תרשיחא – הפועל שלומי.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות