fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע – העכואיות נותנות בראש, כרמיאל קיבלה בראש

לאומית: הפועל עכו חזרה עם ניצחון חוץ גדול על רמת השרון, 1:2. ליגה ב': משנה מאמן, משנה תוצאה, אבל לרעה. הפסד ראשון העונה לכרמיאל בעידן המאמן החדש. ליגה ג': סקציה מעלות עם מאזן מושלם, הפסד ראשון להפועל שלומי
פתיחת עונה חלומית. המנהל המקצועי של אחי עכו קיסר חדאד עם קפטן הקבוצה עבדאללה ג'עס צילום: רחאל חג'אג'

לאומית 

הפועל עכו הפתיעה במחזור האחרון כשרשמה ניצחון חוץ על קבוצת הצמרת הפועל עירוני רמת השרון, 1:2. היה זה ניצחון שני רצוף לחניכיו של המאמן אלון זיו, שהתקדמו למקום החמישי בטבלה.

המשחק היה שקול, אבל בדקה ה-25 עקצה עכו במתפרצת לתפארת. זאהי אחמד חטף כדור במחצית המגרש של קבוצתו ודהר קדימה. כשהתקרב לרחבת האורחים מסר לרווה אסייג, שהתקדם מעט ושלח כדור עומק מדויק לזאהי אחמד, שהשתלט על הכדור בחזהו ומתוך הרחבה בעט כדור שטוח פנימה, 0:1 לעכו.

בדקה ה-37 ניתנה לרמת השרון הזדמנות להשוות את התוצאה. ג'פרי ניסנבאום ביצע פעולה טיפשית כשהניף יד ברחבה ונגע בכדור וזיכה את הקבוצה המקומית בבעיטת עונשין מ-11 מ'. השוער העכואי ראשי אבו חמדאן התעופף והדף.

בדקה ה-65 עקצה עכו בשנית. דניאל מור יוסף, הגביה כדור מדויק לעומק הרחבה ורווה אסייג התרומם ונגח את הכדור לרשת העליונה, 0:2 לעכו. בדקה ה-70 נותרה עכו בעשרה שחקנים לאחר שגאי אביב הורחק בכרטיס אדום, בטענה כי בעקבות עבירה שנעשתה עליו פלט לעבר שחקן יריב הערה גזענית. לטענת הקוון, אביב אמר לשחקן רמת שרון "חתיכת אתיופי בן ז…". בעקבות התקרית החמורה, אביב צפוי לעמוד לדין בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל.

בדקה ה-89 הצליחה רמת השרון להבקיע שער מצמק, אבל עד לסיום השכילה עכו לשמור על יתרונה השברירי ולצאת עם 3 נקודות חשובות להמשך.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא (יום שישי, 7 באוקטובר, שעה 16:00).

גביע המדינה

הפועל עכו עלתה אוטומטית לשלב הבא (סיבוב ח') במסגרת משחקי גביע המדינה. בהגרלה, בהשתתפות קבוצות מהליגה הלאומית ומהליגות הנמוכות נקבעו מפגשי סיבוב ז'. הפועל עכו, יחד עם עוד 3 קבוצות מהלאומית: הפועל אום אל פאחם, הפועל רמת השרון והפועל פתח תקווה, העפילו ישירות לשלב הבא מבלי לשחק.

 

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל, עם מאמן חדש על הקווים: ליאור דה כלבו, ספגה הפסד ליגה ראשונה העונה אחרי שנכנעה במשחק חוץ לצעירי טמרה, 3:2.

מדובר על מפגש צמרת בין שתי קבוצות שהתייצבו למשחק כשהן במאזן ניצחונות מושלם.

המארחים מטמרה פתחו בסערה וכבר אחרי 2 דקות על כר הדשא כבשו את השער הראשון. כרמיאל נקלעה להלם ובדקה ה-20 עלתה טמרה ל-0:2. בדקה ה-40 חזרה כרמיאל למשחק בזכות שער שהבקיע בילאל סבע, שרגע לפני ההפסקה צימק את הפיגור ל-2:1. במחצית השנייה הגבירה כרמיאל את הלחץ במטרה להשוות ואכן היא עשתה את זה עם שער של המחליף איתן אדרי, 2:2. כשהיא מעודדת מחזרתה למשחק, ניסתה כרמיאל להשיג הכרעה, הימרה על התקפה ומנגד, ספגה במתפרצת את השער השלישי. מפה, כרמיאל כבר לא חזרה, ורשמה הפסד ליגה ראשון העונה. במחזור הקרוב תארח כרמיאל את השנייה בטבלה, הקבוצה המפתיעה עד כה של אחי עכו, כשכל תוצאה מלבד ניצחון תגביר את הלחץ על הקבוצה ששמה לה למטרה להעפיל בסיום העונה לליגה א'.

החלוץ מוחמד עמרייה, ביקש לעזוב ונענה בחיוב.

אחי עכו ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה אחרי שבמחזור האחרון רשמה ניצחון ביתי על הפועל צפת, 1:2.

חניכיו של המאמן ואכד מהדי פתחו טוב וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון משער שהבקיע מוסטפא טאהא. בדקה ה-50 השלים טאהא צמד אישי והעלה את קבוצתו ל-0:2. בדקה ה-58 חזרה צפת לעניינים בזכות שער מצמק, אבל עד לסיום הצליחה אחי עכו לשמור על יתרונה ולסיים את המפגש עם ניצחון.

בתום 4 משחקים, מדורגת אחי עכו במקום השני בטבלה עם 10 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ותיקו אחד.

בית"ר נהריה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, אירחה בביתה את הפועל בני בענה והפסידה, 2:0.

נהריה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שאחמד סאלם ספג בדקה ה-74 כרטיס צהוב שני והורחק.

בתום 4 מחזורים, מדורגים חניכיו של המאמן והיב כיאל במקום ה-14 עם נקודה אחת בלבד ומאזן של תיקו אחד ו-3 הפסדים.

משחקי המחזור הקרוב: הפועל עירוני כרמיאל – אחי עכו (מוצאי שבת, 8.10, שעה 21:00), הפועל צפת – בית"ר נהריה (יום חמישי, 6.10, שעה 18:00).

 

ליגה ג'

הפועל שלומי אכזבה כשספגה הפסד ראשון העונה לקבוצת מ. כ. סלאמה/משגב, 3:1. הפתיחה דווקא הייתה מעודדת כשכבר בדקה השנייה עלתה שלומי ליתרון מהיר עם שער של ויאם איוב. אלא שההמשך היה כולו של הקבוצה המקומית המאוחדת שהגיבה בשלושה שערים במחצית השנייה (דקות 65, 73 ו-83).

מכבי סקציה מעלות, השיגה ניצחון ליגה שני רצוף אחרי שגברה בביתה בתום משחק סוער על הפועל איחוד בני סמיע, 1:2.

האורחים מסמיע עלו ראשונים ליתרון מפנדל מדויק שהבקיעו בדקה ה-40. סמיע לא הספיקה לחגוג ודקה לאחר מכן כבר ספגה את השוויון מרגלי קיאן גאנם, 1:1. בדקה ה-82 נותרה סמיע בעשרה שחקנים. בדקה ה-84 השלימה מעלות את המהפך כשעומרי כהן הבקיע לזכותה בדרך ל-1:2. בדקות האחרונות התגבר המתח וכך גם העצבים. סמיע איבדה שחקן נוסף, את השוער השלה בכרטיס אדום וכך גם רגב בן דוד ממעלות.

בתום שני מחזורים, מדורגת מעלות במקום השני בטבלה עם 6 נקודות, כשהיא צמודה למוליכת הטבלה, מכבי אבו סנאן, שגם לה מאזן זהה.

במעלות החליטו השנה על מתווה שבו קבוצת הוותיקים של המועדון תהווה את הבסיס לסגל השחקנים, בתוספת מספר מצומצם מאוד של שחקנים צעירים, שעבור חלקם זוהי עונה ראשונה בקבוצת בוגרים.

הקבוצה למעשה מבוססת על שחקן חיזוק אחד בלבד: השוער דור בן שמעון (21), ששיחק בעונה שחלפה בקבוצת הנוער של מכבי עירוני קריית אתא. מי שיוביל את הקבוצה הוא אודי בן נעים.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 7.10): הפועל נח'ף – מכבי סקציה מעלות, הפועל שלומי תהיה חופשית עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות