fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי השבוע – הפועל עכו מתרוממת, כרמיאל מתחזקת

לאומית: הפועל עכו גברה על הפועל פ"ת, 0:1 והתקדמה למקום החמישי בטבלה. ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל ממשיכה להתחזק ליגה ג': סקציה מעלות מאבדת גובה
הישאם כיוואן עם סוכנו מישל סלוק, היו"ר עומרי דרור והמנהל המקצועי אושרי לוי | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

הפועל עכו בכדורגל השיגה ניצחון חשוב כשגברה בביתה על הפועל פתח תקווה, 0:1. בכך השלימה הפועל עכו משחק ליגה רביעי ללא הפסד ומשחק שלישי רצוף שהיא לא סופגת שער ושומרת על רשת נקייה.

השוער ראזי אבו חמדאן הוכיח שוב שמקומו בהרכב הראשון, שכן לפחות במקרה אחד הוא הציל ומנע שער לזכות האורחים מפתח תקווה.

עכו לא היטיבה לשחק ובדקות רבות היא פשוט התגוננה, שחקניה הציגו משחק מפוזר, לא מאורגן ולא מדויק, מה שהוביל לאיבודי כדור רבים.

למזלה של עכו, היריבה מפתח תקווה אומנם החזיקה יותר בכדור וגם שלטה במגרש, אבל הייתה חסרת ריכוז בחלק הקדמי.

פעולה אחת מוצלחת הובילה להכרעה במשחק, זה קרה בדקה ה-80 כשאיאד חאג' בפעולה אישית, הצליח לחדור בין הגנת פתח תקווה, להיכנס לרחבה ומשם לשלוח כדור שטוח ומדויק לרשת, 0:1 לעכו.

עד לסיום השכילה עכו לשמור על יתרונה השברירי ולהוסיף 3 נקודות יקרות, שקידמו אותה למקום החמישי בטבלה.

המאמן מסאי דגו: "מבחינה התקפית לא היינו טובים, אבל חיפינו על כך במשחק נחוש ואגרסיבי, ראינו שפתח תקווה התקשתה מאוד מולנו וכמעט לא הגיעה למצבי הבקעה. אנחנו שווים לפחות גול אחד במשחק וידעתי שאם נדע לשמור על שער נקי, נדע לפרוץ את הדרך לכיבוש שער ולנצח. לפני הפגרה מצפה לנו עוד משחק ליגה קשה וחשוב ונתכונן אליו היטב כדי לצאת לפגרה בראש שקט".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ אצל הפועל רמת גן (יום שני, 8 בנובמבר, שעה 19:00, אצטדיון רמת גן).

החלוץ פראס גנאים, שלא נכלל בסגל למשחק הליגה האחרון נגד הפועל פתח תקווה, מאוכזב מהפיחות במעמדו ונראה כי הוא בדרך לעזיבה.

גביע המדינה בכדורגל: בהגרלת גביע המדינה שהתקיימה במשרדי ההתאחדות לכדורגל, הוגרלה הפועל עכו למפגש חוץ נגד מכבי אחי נצרת, בקבוצה היו רוצים לקבל הגרלה קלה יותר או לפחות קבוצה אטרקטיבית מליגת העל, לכן ישנה אכזבה מסוימת מהיריבה הפחות נוצצת.

כדורגל ליגה ב' (מחזור 7)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, טיפסה למקום השני בטבלה וצמצמה את הפער ממוליכת הטבלה בני מנדא לנקודה אחת בלבד, אחרי ניצחון חוץ על הפועל טובא/זנגריה, 1:4.

כרמיאל פתחה טוב, אבל בהתקפה מתפרצת נגדית ספגה שער ונקלעה לפיגור מוקדם 1:0.

חניכיו של המאמן לירון יגר לא נלחצו, המשיכו לשלוט בקצב המשחק ובדקה ה-37 השיגו את השוויון מרגלי הרכש החדש מחמוד יוסף, שבבעיטה מתוך הרחבה איזן ל-1:1.

בדקה ה-53 השלימה כרמיאל את המהפך, כשיובל שבתאי בעט כדור חזק ומדויק מ-18 מ' פנימה, 1:2. כרמיאל המשיכה ללחוץ ובדקה ה-76 הגדילה את יתרונה, המגן הייתם טנוס שלח כדור רוחב מאגף ימין ומוחמד אבו ריא המשיך בבעיטה מקרוב לרשת 1:3.

בדקה ה-80 ביססה כרמיאל את יתרונה, בזכות שיתוף פעולה פורה של שני שחקני הרכש החדשים, הישאם כיוואן בישל ומג'די אבו טלפא הרשית מקרוב, 1:4.

במחזור הקרוב תארח הפועל עירוני כרמיאל את מכבי שעב (שבת, 6 בנובמבר, שעה 16:00).

ועוד מכרמיאל: הקבוצה החתימה את הקשר הוותיק הישאם כיוואן (34), ששיחק בעבר בליגת העל (הפועל חיפה) ובליגה הלאומית (מכבי אחי נצרת והפועל בני לוד).

לפני שנתיים ירד לליגה ב' ושיחק בהפועל מג'ד אל כרום ובעונה שחלפה שיחק בעירוני שעב וסייע לה להעפיל מליגה ג' לליגה ב'.

כעת, חתם בקבוצתו השישית הפועל עירוני כרמיאל, במטרה לסייע לה להעפיל לליגה א'.

החתמה מעניינת נוספת של הקשר מחמוד יוסף (24), שפתח את העונה בקבוצת אחווה בני מנדא, מוליכת טבלת בית א' בליגה ב' צפון א'.

מחמוד, שהחל את דרכו באחי עכו בליגה ב' נחשב לכישרון. יש לו עבר בליגה הפלסטינית, שם שיחק במדי קבוצת שבאב אל חליל מחברון ויש לו גם 2 הופעות רשמיות במדי נבחרת פלסטין.

לפני שלוש שנים הגיע לליגת העל ושיחק בהפועל כפר סבא, עונה לאחר מכן עבר להפועל בני לוד מהליגה הלאומית, בעונה שחלפה שיחק בהפועל בועיינה ואת השנה הנוכחית פתח כאמור במנדא.

עבור כרמיאל מדובר בשתי החתמות שמכוונות גבוה ומהוות הצהרת כוונות רצינית לגבי מימוש המטרה: עליית ליגה, השניים חתמו בכרמיאל באמצעות סוכנם מישל סלוק.

שחקן רכש נוסף שהצטרף הוא מג'די אבו טלפא, ששיחק בעונה שחלפה בממב"ע הגליל והגולן.

בית ב' (מחזור 7)

בית"ר נהריה, ספגה במחזור האחרון תבוסה ביתית, כשנכנעה למוליכת הטבלה איחוד בני שפרעם 5:1.

חניכיו של המאמן והיב כיאל הקשו על האורחים, אבל בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, הם פשוט קרסו וספגו שלושה שערים בחמש דקות (40, 43 ו-45).

שפרעם פתחה חזק את המחצית השנייה ובדקה ה-53 עלתה ליתרון של, 0:4. בדקה ה-66 היה זה אור מלכה מנהריה שכבש וצימק ל-4:1 ותוצאת המשחק נחתמה בדקה ה-90 כששפרעם הבקיעה את השער החמישי לרשת הבית"רית.

במחזור הקרוב (יום שישי, 5 בנובמבר) תתארח בית"ר נהריה אצל מכבי שעב.

אחי עכו אכזבה כשהפסידה בחוץ להפועל עראבה, 3:1, למה אכזבה? כי אחי עכו התייצבה למפגש אחרי ניצחון מחמיא במחזור הקודם על אחת הקבוצות הטובות בליגה, עירוני כאבול (1:2) והייתה ציפייה להמשכיות.

אלא שחניכיו של המאמן פריד סכניני, שוב הפגינו חוסר יציבות ועוד לפני סיום המחצית הראשונה נקלעו לפיגור 2:0.

עם פתיחת המחצית השנייה ספגה אחי עכו את השער השלישי בדקה ה-70, היה זה מועתז עג'ם שהצליח לצמק מהנקודה הלבנה ולקבוע את תוצאת המשחק, 3:1.

במחזור הקרוב (יום שבת, 6 בנובמבר) תארח אחי עכו את צעירי טמרה. 

ליגה ג' (מחזור 6)

מכבי סקציה מעלות, ממשיכה לאבד נקודות, אחרי התיקו במחזור הקודם נגד הפועל נח'ף (0:0), סיימה הקבוצה את מפגש הדרבי שלה נגד הפועל תרשיחא בתיקו נוסף, 0:0 שני ברציפות.

חניכיו של המאמן עמוס דיין אומנם היו טובים יותר מהיריבה מתרשיחא, אבל שחקניה לא השכילו לפרוץ את השער. בעקבות התיקו שמרה מעלות על מקומה השני בטבלה, כשהיא מפגרת בנקודה אחת מהמוליכה החדשה, הפועל בענה.

במחזור הקרוב (יום שישי, 5 בנובמבר, שעה 12:30) מצפה למעלות מפגש פסגה, כשתתארח אצל בענה.

במעלות מקווים לניצחון שיחזיר אותם לפסגה, תוצאת תיקו תשאיר את הסטטוס קוו, הפסד חלילה יאפשר לבענה לפתוח פער של 4 נקודות בצמרת.

מפגש דרבי הגליל המערבי בין הפועל נהריה להפועל שלומי הסתיים ללא הכרעה.

בדקה ה-80 הוציא אלדר פרץ מהפועל נהריה כדור רוחב ואוראל אוחיון המשיך בבעיטה מתוך הרחבה פנימה, 0:1.

בהפועל נהריה כבר פנטזו על ניצחון בכורה העונה, אבל בדקה התשעים הצליחה הפועל שלומי לכפות שוויון משער של המחליף ספיר דהן.

בסיום, כאמור, 1:1, הייתה זו נקודת ליגה ראשונה העונה להפועל נהריה, שעדיין מאיישת את המקום האחרון בטבלה, עבור חניכיו של המאמן ברוך צעדון משלומי, הייתה זו נקודת ליגה רביעית.

במחזור הקרוב (יום שישי, 5 בנובמבר) תארח הפועל שלומי את הפועל סמיע והפועל נהריה תתארח אצל הפועל נח'ף.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות