fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, סיכום משחקי המחזור: מי הקבוצה הלוהטת? ומי הקבוצה המתדרדרת?

לאומית: הפועל עכו נכנעה לאחי נצרת, 2:0, והתדרדרה לחלק התחתון של הטבלה. ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל ואחי עכו מושלמות. בית"ר נהריה עדיין ללא ניצחון
הכובשים של כרמיאל: אליהו דרעי, הישאם כיוואן, מוחמד עמרייה ויובל שבתאי צילום: באדיבות אלעד ז'אן

לאומית 

הפועל עכו ספגה במחזור האחרון הפסד חוץ למכבי אחי נצרת, 2:0. חניכיו של המאמן אלון זיו לא הטיבו לשחק ורב ההזדמנויות לכיבוש היו דווקא לצד המארחים. בדקה ה-58, ספגה עכו את השער הראשון אחרי סגירה רעה בהגנה. בדקה ה-70 הכפילו המארחים מנצרת את יתרונם, אחרי שניצלו, שוב, חוסר ערנות בהגנה העכואית.

בעקבות ההפסד, השני שלה העונה, התדרדרה הפועל עכו למקום התשיעי בטבלה.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את העולה החדשה, מכבי יפו (יום חמישי, 22 בספטמבר, שעה 19:30, אצטדיון טוטו עכו).

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל השיגה ניצחון חוץ קליל על האחרונה בטבלה, מכבי אחווה שעב, והביסה אותה, 0:5.

אליהו דרעי פתח את מסכת השערים כשהבקיע כבר בדקה ה-11 למשחק. בדקה ה-34 השלים דרעי צמד אישי והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:2. במחצית השנייה האטה כרמיאל את הקצב, ובדקה ה-73 שילשה את יתרונה בזכות שער שכבש הישאם כיוואן. בדקה ה-77 היה זה מוחמד עמרייה שהצטרף לחגיגה והעלה את כרמיאל ל-0:4. את התוצאה חתם יובל שבתאי עם שער חמישי שהובקע בדקה ה-85.

היה זה ניצחון ליגה שני רצוף לחניכיו של המאמן חנא פרהוד.

בדרבי הגליל המערבי, גברה אחי עכו על בית"ר נהריה, 0:2.

אחרי מחצית ראשונה מאוזנת ומאופסת הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. ויאם מוסא העלה את אחי עכו ליתרון בדקה ה-56. מואיד מנסור קבע את תוצאת המשחק עם שער שכבש בדקה ה-86.

משחקי המחזור הקרוב: הפועל עירוני כרמיאל – מכבי בני ג'דידה/מכר (מוצאי שבת, 24 בספטמבר, שעה 21:00), הפועל בני בענה – אחי עכו (שבת, 24 בספטמבר, שעה 16:30), בית"ר נהריה – עירוני כבול.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות