fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור – הפועל עכו חזרה לנצח, כרמיאל מוכנה למשחק העונה

לאומית: הפועל עכו גברה על א.ס. אשדוד, 1:3, וחזרה מקום השני בטבלה. ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל השלימה ניצחון חמישי רצוף ומתכוננת למשחק העונה נגד המוליכה. ליגה ג': הפועל שלומי ניצחה, סקציה מעלות מתקשה לשמור על יציבות
הכובשים של הפועל עכו. זאהי אחמד, כרם ארשיד ורווה אסייג | צילום: אבי צרפתי

לאומית 

הפועל עכו חזרה למסלול הניצחונות וכבשה מחדש את המקום השני בטבלה אחרי שבמחזור האחרון גברה בביתה על האחרונה בטבלה, א. ס. אשדוד בתוצאה, 1:3.

עכו פתחה מצוין ומהדקה הראשונה שלטה בעניינים, הכתיבה את הקצב ותקפה שוב ושוב את שער האורחים שמבחינתם הסתגרו בהגנה בניסיון למשוך זמן ובעיקר לא לספוג.

אלאל שעכו הייתה כל כך נחושה שהשער היה רק עניין של זמן. ואכן, בדקה ה-23 הוא הגיע. גאי אביב, שחזר להרכב אחרי השעיה של 4 משחקים, הכניס כדור עומק נהדר לרווה אסייג, שהשאיר דשא להגנה האורחת, התקדם לתוך הרחבה וגלגל את הכדור בין רגלי שוער אשדוד פנימה, 0:1 לעכו.

דווקא כשהיה נדמה שעכו תמשיך במומנטום היא משום מה נעצרה ואפשרה לשחקני אשדוד לפתוח את המשחק ולהעז יותר. על סף סיום המחצית הראשונה עכו נענשה. זאהי אחמד איבד כדור במחצית המגרש של קבוצתו ובמקום להסתער על השחקן היריב העדיף להתלונן בפני הקוון על עבירה שכביכול בוצעה עליו. אשדוד אמרה תודה והשחילה בבעיטה מרחוק את הכדור לרשת, 1:1. שער השוויון לא שבר את עכו שגם במחצית השנייה המשיכה לגלות עדיפות. בדקה ה-56 היא גם החזירה לעצמה את היתרון. זאהי אחמד בישל לכארם ארשיד שמזווית קשה בעט כדור חזק ומדויק לרשת העליונה הרחוקה, 1:2 לעכו. בדקה ה-67 התחלפו התפקידים. ארשיד היה זה שבישל לזאהי אחמד, שמ-16 מ' סובב כדור מדויק לבין החיבורים, 1:3. בדקה ה-70 נותרה אשדוד בעשרה שחקנים, אבל עכו לא ניצלה את יתרונה המספרי לכיבוש שערים נוספים.

המאמן אלון זיו, שזכה בסיום המשחק לתמיכת הקהל העכואי השמח, סיכם: "קודם כל אני שמח לראות שהקהל העכואי חוזר ליציעים. זה מאוד חשוב למועדון ובטח ובטח לשחקנים, שנהנים מתמיכה כזאת אוהדת. זה מרגש. יש פה רוח טובה וגם תוצאות טובות שעושות את הקהל המאושר. אנחנו רוצים להישאר בצמרת הגבוהה וזאת המטרה. עוד מוקדם לדבר על מטרות גדולות יותר. עברנו רק שליש עונה והשאיפה היא כמובן להמשיך לכוון גבוה".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ קשה נגד הפועל פ"ת, שגם היא נמצאת בצמרת הגבוהה ומכוונת לעבר עלייה (יום שני, 14.11, שעה 19:00).

צמרת טבלת הליגה הלאומית (מחזור 11)

  1. מכבי פ"ת – 26 נק'
  2. הפועל עכו – 24 נק'
  3. מכבי קביליו יפו – 24 נק'
  4. הפועל פ"ת – 18 נק'
  5. הפועל כפר סבא – 18 נק'
  6. עירוני טבריה – 17 נק'
  7. הפועל אום אל פאחם – 16 נק'
  8. הפועל ראשל"צ – 15 נק'
  9. הפועל עפולה – 15 נק'
  10. הפועל רמת גן – 15 נק'

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל, שמרה על פער 3 הנקודות מהמקום הראשון (מ. ס. קריית ים), אחרי ניצחון ביתי על הפועל עראבה, 0:3.

השער הראשון נכבש בדקה ה-37. שחקן הרכש החדש, אופק מלול, הגביה כדור קרן ואיתן אדרי התרומם מעל הגנת עראבה ומקרוב נגח לרשת, 0:1 לכרמיאל. בדקה ה-43 הכפילה כרמיאל את יתרונה. טארק כיוואן ניצל בלבול בהגנת האורחים ומתוך הרחבה בעט פנימה, 0:2. בדקה ה-54 נקבעה תוצאת המשחק. אליהו דרעי, שנכנס כמחליף בהפסקה, קיבל כדור רוחב ומתוך הרחבה המשיך בבעיטה מדויקת לרשת, 0:3.

היה זה ניצחון ליגה חמישי רצוף לזכות כרמיאל, שבמחזור הבא תפגוש לקרב פסגה את המוליכה, מ. ס. קריית ים.

בית"ר נהריה החליפה מאמן וגם התוצאה שונתה. המאמן והיב כיאל, שהתקשה לחלץ את הקבוצה מתחתית הטבלה, מינתה כמאמן זמני את מיכה שושן, שהוביל אותה לניצחון ביתי על אחווה כפר מנדא, 0:2. אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. בדקה ה-55 עלתה נהריה ליתרון בזכות שער של קובי אלפסי, 0:1. המתח נשמר כמעט עד לסיום, אז כבש איליה דצון את השער השני לזכות הבית"רים וקיבע את הניצחון, 0:2.

הניצחון קידם את בית"ר נהריה למקום ה-12 בטבלה, אבל היא עדיין נמצאת באזור הסכנה.

אחי עכו השיגה ניצחון חשוב כשגברה בביתה על בני ממב"ע הגליל והגולן, 0:1, ושמרה על מעמדה בצמרת. המשחק הוכרע בשער יחיד שכבש מוסטפא טאהא בדקה ה-70.

משחקי המחזור הקרוב (יום שלישי, 8.11): מ. ס. קריית ים – הפועל עירוני כרמיאל, מ. ס. רובי שפירא חיפה – אחי עכו (שעה 18:30), בני ממב"ע הגולן – בית"ר נהריה (שעה 20:30).

ליגה ג'

מכבי סקציה מעלות ממשיכה לשמור על חוסר יציבות בתוצאותיה. אחרי הניצחון הגדול במחזור הקודם, היא ספגה במחזסור האחרון הפסד חוץ למ. ס. סלאמה/משגב, 4:1. מעלות כבר הייתה בפיגור, 4:0, לפני שנתנאל מנלון כבש וצימק עבורה בדקה ה-83.

הפועל שלומי גברה על בני מרר, 1:2. שמעון טייב (דקה 12) ועדן לגריסי (דקה 28) העלו את שלומי ליתרון, 0:2. בדקה ה-41 כבשה מרר שער מצמק, 2:1. במחצית השנייה לא נכבשו שערים, והתוצאה נותרה על כנה.

משחקי המחזור הבא: הפועל בני סמיע – הפועל שלומי (יום שישי, 11.11). מכבי סקציה מעלות תהיה חופשית עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות