fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

לאומית: הפועל עכו מתרסקת * ליגה ב': בית"ר נהריה נוסקת, הפועל עירוני כרמיאל שומרת, אחי עכו מתאוששת, סקציה מעלות נבלמת * ליגה ג': הפועל שלומי נעצרת והפועל נהריה קורסת
מאמן בית"ר נהריה מיכה מלכה, חוגג עם חניכיו | צילום: באדיבות אבי פפיס

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו השלימה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון אחרי שספגה הפסד חוץ למכבי אחי נצרת, 3:1. הפועל עכו החזיקה מעמד במשך 49 דקות עד שהגנתה נחתכה וספגה את השער הראשון על ידי המארחים, 1:0. בדקה ה-72 הכפילה אחי נצרת את יתרונה אחרי עוד ניצול הגנה חדירה וחוסר תיאום בהגנה העכואית, 0:2.

בדקה ה-75 שברה הפועל עכו בצורת כיבושים של 435 דקות, כשחן ידען הגביה כדור קרן, ויובל אורן, דחק מקרוב פנימה, 2:1. השער המצמק עורר מעט תקווה בעכו, אבל בדקה ה-79 נגוז התקווה כשעלי כיאל הכשיל ברחבה שחקן מקומי, ואחי נצרת ניצלה את הפנדל שנשרק לזכותה כדי להכריע את המפגש, 1:3.

המאמן אלי כהן: "אין דרך לתאר את ההפסד הזה מלבד אכזבה גדולה. ספגנו שערים עקב טעויות בהגנה. עשינו לנצרת חיים קלים כשלא היינו מספיק אגרסיביים ולא סגרנו נכון בחלק האחורי. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה ואין לנו ברירה אלא להתעלות במשחקים שנותרו לסיום העונה כדי להבטיח את הישארותנו בליגה.

"בשביל שזה יקרה נהיה חייבים לשפר את משחק ההתקפה ולהיות הרבה יותר חדים, מפוקסים ויעילים. הדברים עדיין תלויים בנו ורק בנו וכל משחק מעכשיו הוא כמו גמר עבורנו. אני מאמין שניצחון אחד הוא הפתרון, כי זה יחזיר לנו את הביטחון ואת האמונה ביכולתנו, ואני מאוד מקווה שזה יקרה כבר במחזור הקרוב".

בעקבות ההפסד נותרה הפועל עכו אומנם במקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א', אבל הפער בינה לבין הקבוצה שמעליה, הפועל אום אל פאחם שמדורגת במקום ה-13 שמבטיח הישארות, עלה ל-2 נקודות.

הפועל עכו גם זכתה לשמור על פער 5 הנקודות מהקו האדום, שמוביל לנשירה אוטומטית לליגה א', בעקבות הפסדיהן של שתי האחרונות בטבלה: הפועל כפר שלם והפועל פתח תקווה.

במחזור הקרוב תינעל הליגה הסדירה כשהפועל עכו תארח את הפועל רעננה (יום שישי, 2 באפריל, שעה 15:00).

ליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל שמרה על מקומה בראש הטבלה למרות שספגה תבוסה במשחק החוץ שלה נגד צעירי כפר כנא, 5:1. כרמיאל פתחה לא טוב את המשחק וכבר בסיום המחצית הראשונה נקלעה לפיגור, 3:0, אחרי שספגה שערים בדקות 15, 38 ו-45. בדקה ה-58 הבקיע סער דהן שער מצמק, 3:1, אבל המארחים מכפר כנא הגיבו פעמיים כשכבשו בדקות 66 ו-71 בדרך להכרעה.

חניכיו של המאמן לירון יגר אומנם במקום הראשון עם 18 נקודות, אבל לשתי הקבוצות שדולקות אחריה: צעירי כפר כנא (מקום שני) ומכבי שעב (מקום שלישי), מספר זהה של נקודות.

במחזור הקרוב תהיה כרמיאל חופשיה.

מכבי סקציה מעלות, שנאבקת בתחתית החמיצה הזדמנות פז לברוח מעט ממאבקי הירידה כשהפסידה בביתה לאחרונה בטבלה, בני ביר אל מכסור, 1:0. מעלות הפגינה יכולת טובה במחצית הראשונה. היא שלטה במגרש, יזמה ותקפה, אבל לא כבשה. בדקה ה-50 היא ספגה, נלחצה, נחלשה ולא השכילה להשיג את השוויון.

המאמן זאהר פלאח: "הפסד מאכזב. לא היינו מספיק חכמים בהתקפה, והשער שספגנו גרם לעצבנות אצל השחקנים שאיבדו את הריכוז והתקשו לבצע פעולות פשוטות. נמשיך להילחם".

במחזור הקרוב תארח מעלות את צעירי טמרה (יום שישי, 2 באפריל, שעה 13:00).

בית ב'

בית"ר נהריה המשיכה את המומנטום המצוין שלה מהשבועיים האחרונים כשרשמה ניצחון חוץ גדול על השנייה בטבלה, עירוני כאבול, 0:5. הקפטן הבית"רי עמראן בריק, המשיך את יכולת ההבקעה שלו כשבדקה ה-29 העלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. השער גרם לנהריה לסגת מעט לאחור, מה שהוביל להגברת הלחץ מצד הקבוצה המקומית.

מנגד, בדקה ה-65 ניצלה נהריה הגנה דלילה של המארחים ונדר אזעיר, כבש והכפיל את היתרון ל-0:2. בדקה ה-77 שילש עירוא סויטאת את היתרון ל-0:3. כאבול התפרקה ונהריה ניצלה זאת כדי להמשיך ולכבוש. עמראן בריק השלים צמד כשכבש בדקה ה-85 והעלה ל-0:4. נועם חמיאס חתם את תוצאת המשחק עם שער חמישי בדקה ה-88.

היה זה ניצחון ליגה שלישי ברציפות לחניכיו של המאמן מיכה מלכה, שקידם אותם למקום השביעי בטבלה עם מאזן של 10 נקודות, 2 נקודות מעל למקום השמיני שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה.

במחזור הקרוב תצא בית"ר נהריה למשחק חוץ נגד מכבי יפיע (יום שישי, 2 באפריל, שעה 13:00).

אחי עכו חזרה לנצח. אחרי שני הפסדים רצופים, גברו חניכיו של המאמן איברהים מנסור על בני ממב"ע הגליל והגולן, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע מוסטפא גדבאן בדקה ה-17.

הניצחון החשוב שימר את מעמדה את אחי עכו במקום השלישי בטבלה וקירב אותה למרחק 3 נקודות בלבד מאיחוד בני שפרעם שבמקום הראשון. במחזור הקרוב תצא אחי עכו לשפרעם למפגש פסגה (יום שישי, 2 באפריל, שעה 16:30).

ליגה ג'

הפועל שלומי, ממשיכה להתדרדר. במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד ליגה שלישי רצוף כשנכנעה להפועל נח'ף, 4:1. ההפסד הנחית את שלומי למקום השישי בטבלה כשבמאזנה 12 נקודות.

הפועל נהריה, ממשיכה להיות ספקית נקודות אחרי שבמחזור האחרון הובסה על ידי מוליכת הטבלה, מכבי ג'דידה/מכר, 5:0. נהריה עוד הצליחה להחזיק מעמד עד שבדקה ה-26 נפרץ שערה בפעם הראשונה. במחצית השנייה הגבירו האורחים את לחצם והוסיפו עוד ארבעה שערים, בדקות 53, 60, 65 ו-75.

הפועל נהריה מדורגת במקום השמיני בטבלה עם 3 נקודות, זיכרון רחוק מהניצחון במחזור הפתיחה, שכן מאז ספגה הקבוצה שישה הפסדים רצופים.

במחזור הקרוב תארח הפועל נהריה את הפועל תרשיחא, בעוד הפועל שלומי תצא למפגש חוץ קשה נגד השנייה בטבלה, הפועל סמיע. שני המשחקים ייערכו ביום שישי, 2 באפריל, בשעה 14:00.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות