fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון בקבוצות הגליל המערבי

לאומית: המהפך של הפועל עכו. ליגה ב': הפסדים לבית"ר נהריה ולאחי עכו. ליגה ג': הדהירה של מעלות והקריסה של הפועל נהריה
הפועל עכו. קרים אבו בקר חוגג את שערו עם אדם אליו וזאהי אחמד צילום: שי רגב

כדורגל לאומית

הפועל עכו

הפועל עכו הצליחה לעצור את כדור השלג שאיים להביא לזעזוע בקבוצה, אחרי שגברה בביתה על מכבי אחי נצרת, 1:3. הניצחון הרחיק מעט את הפועל עכו מהקו האדום, קידם אותה למקום התשיעי בטבלה, והעלה את מפלס הביטחון של הקבוצה ביכולתה.

המאמן מסאי דגו, ביצע שינוי אחד בהרכב בעקבות ההפסד הדרמטי במחזור הקודם להפועל אום אל פאחם (4:3). השוער תמיר ללו הורד לספסל ושוער המשנה ראזי אבו חמדאן, שעד כה, גם במשחקים בהם שולב בשלהי העונה שחלפה וגם במסגרת משחקי גביע הטוטו בהם שותף העונה, הוכיח יכולת טובה, יציבה ובטוחה.

הפועל עכו, שספגה בכל משחקי העונה, לא השכילה לשבור את הסטטיסטיקה העגומה וכבר בדקה השמינית נקלעה לפיגור מוקדם, 1:0. עכו התעשתה מהר ובדקה ה-13 הגיעה תגובתה. אדם אליו שלח כדור עומק לזאהי אחמד, שחדר לרחבה והופל. החלוץ הצעיר ניגש בעצמו לבעוט את הפנדל ודייק, 1:1. שתי דקות חלפו והמהפך העכואי הושלם. קרים אבו בקר חטף כדור מהגנת נצרת, ניער מעליו את הבלם האורח, חדר לרחבה ובעט כדור חלק אך מדויק לפינה ופנימה, 1:2 לעכו. זאת גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. במחצית השנייה הגבירו האורחים את הלחץ על שערה של עכו, אך השוער המקומי, אבו חמדאן, שמר על שער נקי. מנגד, בדקה ה-66 ביססה עכו את יתרונה. איאד חאג', שנכנס כמחליף 3 דקות קודם לכן, קיבל כדור באגף ימין, חדר לרחבה ובעט כדור שנהדף על ידי השוער. חאג' הסתער על הכדור החוזר והפעם דייק, 1:3. עד לסיום הצליחה עכו לשמור על יתרונה ולחגוג ניצחון ביתי ראשון העונה בליגה.

המאמן מסאי דגו: "השער המהיר שספגנו ערער לנו קצת את הביטחון, אבל התגובה המהירה בשער השוויון החזירה אותנו לעניינים. אני שמח שידענו לחזור מפיגור וגם להשלים מהפך מהיר. בסך הכל היה לנו משחק טוב. אגב, גם במשחקים בהם הפסדנו שיחקנו טוב והקבוצות היריבות פשוט קיבלו מאתנו מתנות. הפעם, בניגוד למשחקים קודמים, ידענו לנצל את ההזדמנויות כדי לכבוש וגם לשמור על היתרון עד הסוף. יש פה קבוצה טובה, צעירה ומוכשרת ואני מצפה להמשכיות".

השוער ראזי אבו חמדאן: "ספגנו שער שנבע מחוסר ריכוז רגעי בהגנה, אבל לא נשברנו וידענו שאנחנו מסוגלים להפוך את התוצאה. אני שמח שידענו להגיב ומהר ובהמשך גם השתלטנו על המשחק. אני גאה בחברים שלי לקבוצה על הלחימה והנחישות, והכי חשוב שניצחנו והוספנו עוד שלוש נקודות לקופה. ברמה האישית, אני ממשיך לעבוד קשה באימונים ומחכה כל הזמן בסבלנות להזדמנות שייתנו לי. אני שמח שהוכחתי שאני ראוי לכך".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל רמת השרון, שנמצאת במומנטום חיובי ומגיעה למפגש אחרי שני ניצחונות רצופים. המשחק יערך ביום שישי (15 באוקטובר) בשעה 16:00.

כדורגל בליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, שלא שיחקה בסוף השבוע עקב מספר אי זוגי של קבוצות בבית, תחזור למסלול המשחקים בסוף השבוע הקרוב ותתארח אצל מכבי בני ג'דידה/מכר.

בית ב'

בית"ר נהריה, ספגה הפסד חוץ לעירוני כאבול, 3:0. חניכיו של המאמן והיב כיאל נקלעו לפיגור מהיר כבר בדקה הראשונה. בהמשך, התאזנו מעט הכוחות במגרש, אולם נהריה לא הצליחה למצוא את שער השוויון. מנגד, השכילו המארחים לכבוש בדקה ה-76 שער שני ולהכפיל את יתרונם ל-0:2. בדקה ה-84 נחתמה תוצאת המשחק עם שער שלישי לזכות כאבול. למרות ההפסד, נותרה בית"ר נהריה במקום הרביעי בטבלה עם 4 נקודות.

אחי עכו סיימה את מפגשה הביתי עם הפועל דיר חנא בתיקו ללא שערים. לחניכיו של המאמן פריד סכניני, 3 נקודות בלבד והם עדיין ללא ניצחון העונה.

במחזור הקרוב תארח בית"ר נהריה את צעירי טמרה (יום שישי, 15 באוקטובר), בעוד אחי עכו תתארח אצל האחרונה בטבלה, עירוני בני שעב, שפתחה את העונה בצורה גרועה ועם שלושה הפסדים משלושה משחקים.

כדורגל בליגה ג'

הכובשים של מעלות. גאנם, טטרואשוילי, בן דוד, כהן, המאמן דיין ואיש המשק אלי (פילון) תורג'מן
צילום: עידן כפיר

מכבי סקציה מעלות, ממשיכה לשמור מומנטום חיובי מאז פתיחת העונה,  כשבמחזור האחרון השיגה ניצחון שלישי רצוף, הפעם, 1:5 על הפועל ג'ת/ינוח.

חגיגת השערים נפתחה בדקה ה-18 כשניקו סולטן בישל לקיאן גאנם את השער הראשון, 0:1 למעלות. בדקה ה-30 טעות קשה בהגנה הובילה לשער שוויון לזכות המארחים, 1:1. מעלות לא נלחצה ובדקה ה-36 היה זה פואד חיר א-דין שפרץ באגף ימין, הוציא רוחב וישראל טטרואשוילי דחק מקרוב פנימה, 1:2 למעלות. בדקה ה-52 השלים טטרואשוילי צמד אישי כשכבש והעלה את קבוצתו ליתרון, 1:3. בדקה ה-70 נכנס לשדה המשחק חיים בן דוד, שחזר מפרישה וכבר בהופעת הבכורה המחודשת שלו במעלות, חגג כיבוש שער. זה קרה בדקה ה-75 כשבן דוד ניצל ערבוביה ברחבה ומקרוב הרשית פנימה, 1:4 למעלות. בדקה ה-79 היה זה מחליף נוסף, עידו כהן, שנכנס במחצית השנייה, שהצטרף לרשימת הכובשים עם שער חמישי שחתם את תוצאת המפגש, 1:5 למעלות. בעקבות הניצחון שמרה מעלות על מקומה בפסגה יחד עם הפועל נח'ף, כשלשתיהן מאזן ניצחונות מושלם.

הפועל נהריה בכדורגל ממשיכה לספוג בצרורות. במחזור האחרון ספגה הקבוצה תבוסה ביתית משפילה למ. ס. סלאמה/משגב, 7:0. האורחים פתחו בבליץ' וכבשו שער ראשון כבר בדקה השנייה. בדקה הרביעית הוכפלה התוצאה, ובדקה השמינית הורה לוח התוצאות על יתרון, 0:3. בדקה ה-12, הובקע השער הרביעי לזכות האורחים ובדקה ה-30 זה כבר היה, 0:5. במחצית השנייה נרגעו מעט האורחים, אבל עדיין היו חדים מספיק כדי לכבוש שני שערים נוספים בדרך ל-0:7 מהדהד.

הפועל שלומי בכדורגל, נכנעה למכבי אבו סנאן, 3:0.

במחזור הקרוב (יום שישי, 15 באוקטובר), תארח מעלות את הפועל שלומי והפועל נהריה תארח את הפועל סמיע.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות