fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון בגליל המערבי

לאומית: הפועל עכו אכזבה כשהפסידה להפועל רמת גן, 2:1. ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל שומרת על מקומה בצמרת הגבוהה. ליגה ג': הפסד ליגה ראשון לסקציה מעלות
צמודים לצמרת. שחקני הפועל עירוני כרמיאל חוגגים עוד ניצחון צילום: לירון יגר

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

הפועל עכו החמיצה  הזדמנות פז להיצמד לצמרת הגבוהה, אבל לאחר סדרה של ארבעה משחקים ללא הפסד, כשלה והפסידה במשחק חוץ להפועל רמת גן מהתחתית, 2:1, עבור המארחים מרמת גן היה זה ניצחון ליגה שני בלבד העונה.

הפועל עכו ספגה בדקה ה-25 וירדה למחצית בפיגור 1:0. למחצית השנייה עכו עלתה נחושה יותר, השתלטה על המגרש ובדקה ה-65 גם השיגה את השוויון, איאד חאג' שנכנס כמחליף, חטף כדור מהגנת רמת גן, הוביל את הכדור לתוך הרחבה ומקרוב בעט פנימה 1:1. דווקא כשהיה נדמה שעכו יכולה ומסוגלת להשלים מהפך הגיעה הדקה ה-78, סגירה לא טובה בהגנה הובילה לשער שני לזכות רמת גן, 1:2. עכו ניסתה להשיג שוויון שני במשחק, אך ללא הצלחה.

בעקבות ההפסד ירדה הפועל עכו למקום התשיעי בטבלה.

כעת, תצא הליגה לפגרה קצרה והמשחקים יתחדשו ב-26 בנובמבר, כשהפועל עכו תארח בביתה את האחרונה בטבלה, בית"ר ת"א/בת ים.

כדורגל ליגה ב' (מחזור 8)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל שמרה על המקום השני, מרחק נקודה אחת פחות מהמוליכה מכבי אחווה בני מנדא, אחרי ניצחון ביתי על מכבי שעב, 1:2.

נזכיר גם, שלכרמיאל משחק חסר.

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה השלישית עלתה כרמיאל ליתרון, בר עמר הגביה כדור לעומק הרחבה, מוחמד אבו ריא עצר בחזה והמשיך בבעיטה מדויקת פנימה 0:1 לכרמיאל. למרות הפתיחה המבטיחה, כרמיאל הציגה משחק מפוזר עם איבודי כדור רבים. למזלה בדקה ה-82 היא זכתה להכפיל את יתרונה משער עצמי 0:2. בדקה ה-90 חוסר ערנות בהגנת כרמיאל אפשר לאורחים משעב לכבוש שער מצמק 1:2.

במחזור הבא, שייערך בסוף השבוע הקרוב, תצא כרמיאל למפגש חוץ נגד צעירי סכנין (מקום 7).

בית ב' (מחזור 8)

בית"ר נהריה, קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון שדרדרו אותה לחלק התחתון של הטבלה, לאחר שרשמה במחזור האחרון ניצחון חוץ על מכבי עירוני שעב 2:5. חניכיו של המאמן והיב כיאל פתחו חזק וכבר בדקה ה-12 עלו ליתרון ראשון משער של אליאס חורי. בדקה ה-19 היה זה אור מזמר שהבקיע והעלה את יתרון קבוצתו ל-0:2. בדקה ה-25 השלים אליאס חורי צמד אישי כשכבש והעלה את בית"ר נהריה ליתרון 0:3. המארחים משעב לא נשברו ועד לסיום המחצית הראשונה הרשיתו פעמיים בדרך לצמצום התוצאה 3:2. במחצית השנייה התרכזה נהריה בעיקר בשמירת היתרון, אבל ככל שנקפו הדקות הגבירה שעב את הלחץ בהתקפה והזניחה מעט את החלק האחורי. נהריה ניצלה זאת ובדקה ה-82 ביססה את יתרונה משער של ירוסלב קיריצ'ק. בדקה ה-88 חתם תאאר שיח' את התוצאה כשהבקיע את השער החמישי לזכות בית"ר נהריה. בתום 7 מחזורים מדורגת הקבוצה במקום השביעי בטבלה עם 7 נקודות.

במחזור הקרוב (יום שישי, 12 בנובמבר) תארח בית"ר נהריה את הפועל עראבה.

אחי עכו, ממשיכה להתדרדר אחרי שספגה הפסד ליגה שני רצוף, הפעם בבית 3:1 לצעירי טמרה.

חניכיו של המאמן פריד סכניני נמצאים במקום השישי בטבלה עם 9 נקודות.

בסוף השבוע הקרוב תהיה אחי עכו בפגרה, עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. 

כדורגל ליגה ג' (מחזור 7)

מכבי סקציה מעלות, ממשיכה לאבד גובה ואם היא חשבה על חזרה מהירה לליגה ב', הגיע במחזור האחרון הפסד הבכורה בליגה 2:0 בחוץ להפועל בני בענה והבהיר למאמן עמוס דיין, שמצפה לו עוד עבודה רבה. היה זה משחק שלישי רצוף שמעלות לא מנצחת וגם לא מבקיעה.

בעקבות ההפסד ירדה מעלות למקום הרביעי בטבלה כשבמאזנה 14 נקודות, בעוד למוליכה מבענה יש 18 נקודות.

הפועל שלומי נכנעה להפועל סמיע 2:1. שלומי כבר פיגרה 2:0, לפני שאורן איטח הבקיע עמוק בתוספת הזמן שער מצמק. לפני הסיום אודי זריהן, עוד הספיק לספוג כרטיס צהוב שני והורחק.

הפועל נהריה, ממשיכה לאייש את המקום האחרון עם נקודה אחת בלבד, אחרי הפסד נוסף, 0:4 בחוץ להפועל נח'ף.

ליגה ג' יוצאת כעת לפגרה של חודש ימים והמשחקים יתחדשו בתחילת החודש הבא (יום שישי, 3 בדצמבר). המפגשים הצפויים במחזור הבא: מכבי סקציה מעלות – אבירי כפר סמיע, הפועל נהריה – הפועל תרשיחא, הפועל ג'ת/ינוח – הפועל שלומי.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות