fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, סיכום המחזור האחרון: קיבל פרחים מקבוצתו לשעבר וניצח אותה במגרש. וגם: הפועל עכו לא עוצרת

לאומית: הפועל עכו סופרת חמישה ניצחונות רצופים ושומרת על מקומה השני בטבלה. ליגה ב': ניצחון דרמטי להפועל עירוני כרמיאל. ליגה ג': מומי יעקב קיבל זר פרחים מקבוצתו לשעבר סקציה מעלות, ובהמשך הוביל את קבוצתו החדשה, הפועל שלומי, לניצחון על האקסית, 0:3
מומי יעקב (עם זר פרחים בידו) מהפועל שלומי עם קפטן סקציה מעלות בר כהן וצוות השיפוט צילום: עידן כפיר

לאומית 

הפועל עכו ממשיכה לנצח (סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים) ולהיות ההפתעה הנעימה עד כה של ליגת המשנה.

במחזור האחרון אירחה עכו את בני יהודה ת"א. לקראת המפגש החליטה הנהלת הקבוצה להוזיל את מחירי הכרטיסים במטרה לעודד הגעה של כמה שיותר צופים למשחק וגבתה סכום 20 שקלים בלבד. ילדים עד גיל 8 נהנו מכניסה חינם. ואכן, הקהל המקומי לא אכזב ואכלס מאות מושבים ביציעים. הייתה לול גם סיבה לחגוג בסיום, שכן הפועל עכו רשמה ניצחון קטן של 0:1, אבל כזה שביסס אותה במקום השני בטבלה.

המשחק היה שקול ברובו והשער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-36. גיתי סופר שלח כדור ארוך משמאל לימין וכרם ארשיד, השתלט על הכדור, התקדם לרחבה ומול השוער שיצא לקראת גלגל כדור שטוח פנימה, 0:1. בהמשך, השתלטו האורחים על מרכז השדה, בעוד עכו התבססה בעיקר על מתפרצות. היא גם הגיעה למצבים שהוחמצו. מנגד, היא גם צריכה להודות לאלילת המזל על ההחמצות שהיו מנגד והותירו את התוצאה על כנה.

המאמן אלון זיו, סיכם בסיום: "אנחנו קבוצה טובה וחזקה שמתיימרת לנצח בכל משחק ובכל מגרש. אני, הצוות שלצדי, השחקנים ובעצם כל המערכת, עובדים קשה כדי להצליח ואני שמח שזה קורה. יש פה קבוצה צעירה, רעננה ואני שמח שהשחקנים, שמקבלים מאתנו אמון מלא, מצליחים להוכיח את עצמם".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד הפועל רמת גן (יום שישי, 28.10, שעה 16:00).

גביע המדינה

הפועל עכו הוגרלה להתמודד בסיבוב הקרוב במסגרת גביע נגד סקציה נס ציונה מליגת העל. המשחק יהיה בעכו וייערך באמצע חודש דצמבר. טרם נקבע מועד ושעה למפגש.

 

צמרת טבלת הליגה הלאומית (מחזור 10)

  1. מכבי פ"ת – 23 נק'
  2. הפועל עכו – 20 נק'
  3. מכבי קביליו יפו – 18 נק'
  4. הפועל פ"ת – 17 נק'
  5. הפועל כפר סבא – 17 נק'
  6. עירוני טבריה – 16 נק'
  7. הפועל עפולה – 14 נק'
  8. הפועל אום אל פאחם – 13 נק'
  9. הפועל רמת השרון – 13 נק'
  10. הפועל רמת גן – 13 נק'

 

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל, התקשתה מאוד במפגשה הביתי נגד קבוצת התחתית של הפועל צפת ןהשיגה ניצחון בזכות שער דרמטי שכבשה בתוספת הזמן.

כרמיאל הזיעה מול הבונקר של הקבוצה האורחת והצליחה לפרוץ את השער על סף סיום המחצית הראשונה. בילאל סבע כבש בדקה ה-44 והוריד את כרמיא להפסקה כשהיא ביתרון, 0:1. בדקה ה-63 השוותה צפת ל-1:1 מפנדל שנפסק לזכותה. ואז כאמור הגיעה הדרמה הגדולה, כשיובל שבתאי הוותיק מצא את הרשת והבקיע את שער הניצחון, 1:2, שקירב את כרמיאל 3 נקודות מהמקום הראשון, שם מדורגת העולה החדשה מ. ס. קריית ים.

בית"ר נהריה ספגה הפסד ליגה נוסף אחרי שנכנעה בביתה למוליכת הטבלה, מ. ס. קריית ים, 3:1.

הבית"רים הפתיעו בשער מהיר שהובקע כבר בדקה השנייה על ידי נאואן חופה. התגובה של האורחים הייתה גם היא מהירה ובדקה ה-10 כבר הושג שוויון, 1:1. בדקה ה-25 עלו הקרייתים ל-1:2. בדקה ה-66 נבקעה התוצאה עם שער שלישי לזכות האורחים.

לאחר 8 משחקים, מדורגים חניכיו של המאמן והיב כיאל במקום ה-14 בטבלה עם 4 נקודות בלבד ומאזן של ניצחון בודד, תיקו אחד ו-6 הפסדים.

אחי עכו החמיצה הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה, אבל שער שספגה עמוק בתוספת הזמן במשחקה הביתי נגד מ. ס. שפרעם הוביל לתיקו, 2:2 וחלוקת נקודה לכל קבוצה.

שפרעם עלתה ליתרון כבר בדקה ה-10, אבל אחמד כנעאן דאג לאזן בדקה ה-33 ולהוריד את הקבוצה למחצית בשוויון, 1:1. בדקה ה-56 נותרו האורחים בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של שחקן שפרעם. בדקה ה-80 השלימה אחי עכו מהפך בזכות שער של של רמזי מנאע, 1:2. אחי עכו כבר הריחה ניצחון, אבל שפרעם הצליחה להשיג שוויון דרמטי עם שער שהובקע 3 דקות בתוספת הזמן. בסיום, 2:2.

אחי עכו נמצאת במקום החמישי הטבלה עם 14 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים.

משחקי המחזור הבא (יום שישי, 28.10): הפועל עירוני כרמיאל – עירוני בני כבול, מ. ס. שפרעם – בית"ר נהריה, אחווה כפר מנדא – אחי עכו.

 

ליגה ג'

הפועל שלומי השיגה ניצחון יוקרתי בדרבי האזורי כשגברה על מכבי סקציה מעלות, 0:3.

כוכב המשחק היה גואד גליל שהבקיע שלושער בדקות 36, 46 ו-80.

לפני המפגש קיימה מעלות טקס הוקרה לשחקנה לשעבר מומי יעקב, שמשחק היום במדי שלומי. קפטן הקבוצה ממעלות בר כהן העניק ליעקב זר פרחים ואיחל לו הצלחה בקבוצתו החדשה.

משחקי המחזור הבא: מכבי סקציה מעלות – מ. ס. בית ג'אן, מכבי אבו סנאן – הפועל שלומי.

 

ועדת משמעת

מכבי סקציה מעלות זומנה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, באשמה כי היא מופיעה למשחקים ללא מאמן. הקבוצה הורשעה וספגה קנס בסך 500 שקלים.

נזכיר רק, שמי שעומד על הקווים מאז פתיחת העונה הוא שחקן העבר אודי בן נעים, שמשמש בשלל תפקידים.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות