fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגות נמוכות: סיכום משחקי המחזור וגם: מי המאמן שלא הפסיד בליגה, ופוטר

ליגה ב': השידוך בין הפועל עירוני כרמיאל למאמן חנא פרהוד הסתיים במפתיע. מה גרם לפרידה? בינתיים, בליגה, כרמיאל עם מאזן ניצחונות מושלם. ליגה ג': פתיחה טובה לסקציה מעלות ולהפועל שלומי
כבר לא ביחד. המאמן חנא פרהוד (בגבו) עם שחקן כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל, שעברה טלטלה גדולה עם עזיבתו של המאמן חנא פרהוד (ראה ידיעה בהמשך), שמרה על מאזן ניצחונות מושלם בליגה כשגברה בביתה על מכבי ג'דידה/מכר, 3:4. המחצית הראשונה הייתה שקולה ונטולת שערים. במחצית השנייה ההגנות קרסו, החלוצים דייקו וגשם של שערים הגיע.

שחף ספיר פתח בסערה וכבר בדקה ה-47 כבש והעלה את כרמיאל ל-0:1. בדקה ה-55 היה זה מוחמד עמריה שהבקיע והעלה ל-0:2. הבליץ נמשך ושחף ספיר הבקיע פעמיים, בדקות 57 ו-68, השלים שלישייה והגדיל את יתרונה של כרמיאל ל-0:4 למה שנראה כמו ניצחון קליל. אלא שהאורחים לא נשברו והגיבו. תחילה הם צימקו בדקה ה-72 וכעבור 5 דקות הרשיתו שוב בדרך לצמצם ל-4:2. בדקה ה-90 כבשה ג'דידה/מכר שער שלישי, צימקה ל-4:3. למזלה של כרמיאל, שריקת הסיום של השופט הבטיחה לה את הניצחון, השלישי ברציפות שלה העונה.

אחי עכו סיימה את משחק החוץ שלה נגד הפועל בני בענה בתיקו, 2:2. העכואים כבר הובילו במחצית הראשונה 0:2, אבל במחצית השנייה ספגו פעמיים ואיבדו לראשונה העונה נקודות.

בית"ר נהריה, זכתה בנקודת ליגה ראשונה העונה אחרי שגם היא סיימה את מפגשה הביתי נגד עירוני בני כבול ללא הכרעה.

אברהם אסרס כבש בדקה ה-18 והעלה את הבית"רים ליתרון, 0:1. האורחים מכבול עשו מהפך עם שערים שהובקעו בדקות 47 ו-66. סנטיאגו צ'מלאס, שהגיע לקבוצה בקיץ האחרון אחרי שהרשים במשחקי המכבייה, כבש שער בכורה בישראל, ובדקה ה-77 קבע 2:2.

משחקי המחזור הבא: צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל, בית"ר נהריה – הפועל בני בענה (יום שישי, 30.9), אחי עכו – הפועל צפת (יום חמישי, 29.9, שעה 19:30).

כרמיאל נפרדה מהמאמן חנא פרהוד

המאמן חנא פרהוד, שהוחתם הקיץ בהפועל עירוני כרמיאל במטרה להוביל אותה לעלייה, סיים את תפקידו בקבוצה כבר אחרי שני מחזורי ליגה. נזכיר רק, שפרהוד הוביל את כרמיאל לגמר גביע המדינה לליגה ב', ורק לאחר ההדחה בשלב הבא, כשהקבוצה הפסידה לצעירי כפר כנא מליגה א', 2:1, הוחלט במועדון שפרהוד לא ימשיך.

הסיבה לעזיבה המפתיעה: חילוקי דעות בין המאמן, שדרש לבצע שינויים בסגל הקבוצה לבין הנהלת המועדון, שהתעקשה לכבד את חוזי השחקנים ולא לבצע שחרורים כבר בשלב מוקדם של העונה.

בהודעת המועדון נמסר: "בעקבות דרישתו של המאמן לחיזוק ושינוי סגל השחקנים, ומתוך מחויבות המועדון לכבד את חוזי השחקנים, התקבלה החלטה משותפת על סיום דרכו של המאמן בקבוצה. הפרידה בין המועדון למאמן חנא פרהוד נעשתה ברוח טובה ובידידות ואנו משאירים דלת פתוחה לעבודה משותפת בעתיד".

ליגה ג'

הפועל שלומי ומכבי סקציה מעלות, פתחו את הליגה ברגל ימין.

מכבי סקציה מעלות, שבעונה הקרובה תתבסס על שחקנים ותיקים לצד שחקני בית צעירים, רשמה ניצחון חוץ על בני מרר, 1:3. מעלות לא פתחה טוב את המפגש וכבר בדקה ה-19 נקלעה לפיגור, 1:0. בהמשך היא השלימה מהפך בזכות צמד שערים של המחליף עומרי כהן, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש בדקות 62 ו-69. קיאן גאנם הבטיח את הניצחון עם שער שלישי שהבקיע בדקה ה-72.

גם הפועל שלומי השיגה ניצחון חוץ אחרי שגברה על מ. ס. בית ז'אן בתוצאה, 0:3. ג'ואד גליל (דקה 8) ועדן לגריסי (דקה 35) הורידו את שלומי להפסקה ביתרון, 0:2. במחצית השנייה השלים ג'ואד גליל צמד אישי כשכבש בדקה ה-60 את השער השלישי לזכות קבוצתו וגם חתם את תוצאת המשחק.

משחקי המחזור הבא (יום שישי, 30.9): מ. כ. סלאמה/משגב – הפועל שלומי, מכבי סקציה מעלות – הפועל איחוד בני סמיע.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות