fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': 90 הדקות הגורליות של כרמיאל ואחי עכו

פלייאוף עליון: הפועל עירוני כרמיאל גברה על צעירי טמרה, 1:2, ותתמודד בגמר המחוזות נגד הפועל טירת הכרמל. פלייאוף תחתון: אחי עכו ניצחה את צעירי סכנין, 1:3, ורחוקה משחק אחד מהבטחת ההישארות בליגה
יישאר בליגה? מאמן אחי עכו, קיסר חדאד צילום: באדיבות קיסר חדאד

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

הפועל עירוני כרמיאל התקדמה עוד צעד במסלול העלייה לליגה א', אחרי שגברה במשחק המבחן הראשון במסגרת הפלייאוף העליון על צעירי טמרה בתוצאה, 1:2.

כרמיאל עלתה ליתרון ראשון בדקה הכי טובה מבחינתה, על סף סיום המחצית הראשונה, משער שהבקיע אהוד מערבי, 0:1.

עם פתיחת המחצית השנייה שלחה צעירי טמרה כמה שיותר שחקנים לחלק הקדמי במטרה להשיג שוויון מהיר, אבל השער נפל דווקא בצד הכרמיאל. סהר אזולאי, בדקה ה-53, כבש והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:2. בדקה ה-80 הצליחה צעירי טמרה לכבוש ולצמק ל-2:1. בדקות האחרונות כרמיאל נלחצה לשערה, אבל ידעה לשמור על יתרונה עד לסיום.

המנהל המקצועי אושרי לוי: "עשינו עד עכשיו עבודה טובה וצנועה, וזהו, הגענו לרגע האמת. נקווה שבסופו של דבר גם נשמח ונחייך".

היריבה הבאה של כרמיאל בגמר המחוזות של ליגה ב' היא הפועל טירת הכרמל. המפגש בין השתיים יערך ביום ראשון (17 באפריל) במגרש בעילוט.

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו עשתה צעד חשוב בדרך להישארות בליגה, אחרי שניצחה במשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון את צעירי סכנין בתוצאה, 1:3.

המפגש, שנערך במגרש בעילוט היה שקול במחצית הראשונה. חאלד כליב העלה את אחי עכו ליתרון בדקה ה-25, אבל סכנין הצליחה בדקה ה-43 להשוות ל-1:1.

במחצית השנייה גילתה אחי עכו עדיפות קלה ובדקה ה-65 היא גם הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בזכות שער של מחמוד פואז, 1:2. סכנין הימרה על התקפה במטרה לאזן את התוצאה, והזניחה מעט את ההגנה. אחי עכו ניצלה את זה כשבדקה ה-80, הבקיע מוחמד עשאן, שנכנס כמחליף, את השער השלישי לזכות קבוצתו. עד לסיום ידעה אחי עכו לשמור על יתרונה ולנצח, 1:3.

ביום רביעי הקרוב (13 באפריל) יערך משחק המבחן האחרון נגד בסמ"ת טבעון. המנצחת תבטיח את מקומה בליגה ב', בעוד המפסידה תשחק בעונה הבאה בליגה ג'.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות