fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': שני משחקים לסיום העונה, בית"ר נהריה החליפה מאמן

המאמן מיכה מלכה נפרד מבית"ר נהריה, רגע לפני סיום העונה וכשהיא עדיין במאבק הישרדות. מלכה: "עשינו עונה מצוינת וכל הסיטואציה שנוצרה כואבת לי". היו"ר מורדי אלפסי: "הקבוצה נכנסה בתקופה האחרונה לסחרור והייתה חייבת זעזוע"
פעם אחרונה העונה על הקווים. המאמן מיכה מלכה | צילום: מיכה פישנזון

בית"ר נהריה (ליגה ב')

זעזוע בבית"ר נהריה. הקבוצה, שנאבקת על הישרדותה בליגה, נפרדה ממאמנה מיכה מלכה, זאת שני משחקים בלבד לסיום העונה. הסיבה? תלוי את מי שואלים.

המאמן מלכה: "בתחילת העונה, כשניסים אלפסי ז"ל פנה אליי והציע לי לאמן את הקבוצה, לא היססתי לרגע. לחצנו ידיים וסגרנו. כשנאמר לי שהתקציב יהיה נמוך, אמרתי לניסים ז"ל – אתה תקבע כמה שכר אקבל. עד היום אין לי אפילו חוזה. אני וניסים עבדנו בהרמוניה, בהבנה ובשיתוף פעולה מלא. למרות תקציב שהוא הכי נמוך בליגה, הצלחתי לבנות קבוצה שנתנה עונה מצוינת והפתיעה את כולם. היינו רחוקים נקודה אחת בלבד מכניסה לפלייאוף העליון. העניין עדיין טרי מדי מכדי שאשיב מה הסיבה לפרידה וזה ממש כואב לי".

לדברי גורמים בקבוצה, הסיבה העיקרית לפרידה בין הצדדים היא התערבותו של היו"ר החדש מורדי אלפסי, שהחליף בתפקיד את אחיו ניסים ז"ל, בהיבט המקצועי והביקורת הגלויה שהטיח במאמן.

השיא היה ביום רביעי, כשהיו"ר כינס את השחקנים לשיחה מבלי ליידע או לערב את המאמן. כשנודע למאמן על המפגש, הוא כעס ובין השניים התפתח ויכוח מילולי חריף.

היו"ר מורדי אלפסי: "בחודש האחרון הקבוצה לא הייתה במיטבה ונכנסה לסחרור. יכולנו מזמן להבטיח את ההישארות בליגה ובמקום זה הסתבכנו קשה במאבק נגד הירידה. מצפים לנו שני משחקים אחרונים לסיום העונה, שהם הכי חשובים והכי קריטיים לעתיד המועדון, והיה צורך בזעזוע. הפרידה ממיכה הייתה באהבה ואין לי שום מילה רעה לומר עליו. להיפך, אנחנו מודים לו על תקופתו בבית"ר נהריה ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

מי שיחליף את מלכה בשני המשחקים הנותרים הוא והיב כיאל, שאימן את קבוצת הילדים של המועדון.

היו"ר אלפסי: "והיב היה מועמד לאמן את הקבוצה כבר בתחילת העונה. אנחנו מכירים אותו ומאמינים ביכולתו להשאיר אותנו בליגה".

נזכיר רק, שבית"ר נהריה רחוקה 6 נקודות מהקו האדום וכשנותרו שני משחקים בלבד, בעוד שליריבותיה נשארו 3 משחקים.

היום (שישי, 11 ביוני) תצא בית"ר נהריה למפגש חוץ נגד הפועל בני ממב"ע הגולן, כשהיא חייבת להשיג נקודה אחת לפחות כדי להימנע מהגעה אפשרית למשחקי המבחן נגד הירידה לליגה ג'.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות