fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': רגע האמת של הפועל עירוני כרמיאל

פלייאוף עליון: הפועל עירוני כרמיאל רחוקה 90 דקות ממשחקי מבחן על העלייה. פלייאוף תחתון: אחי עכו תתמודד במשחקי מבחן נגד הירידה
עדיין בתמונה. שחקני הפועל עירוני כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב' (בית עליון)

הפועל עירוני כרמיאל סיימה את מפגשה האחרון, בחוץ, נגד אחווה כפר מנדא בתיקו, 1:1. עבור שתי הקבוצות היה מדובר במשחק קריטי שעשוי היה להכריע את זהות העולה למבחנים, אלא שכעת, בעקבות חלוקת הנקודה לכל קבוצה, הועברה ההכרעה למחזור האחרון.

כרמיאל נקלעה לפיגור מוקדם של, 1:0, משער שכבשו המארחים כבר בדקה ה-17. בדקה ה-50 היה זה הייתם טנוס, שנכנס כמחליף 5 דקות קודם לכן, שהבקיע את שער השוויון וקבע את תוצאת המפגש, 1:1.

במחזור הקרוב (יום שלישי, 5 באפריל, שעה 18:30) תארח הפועל עירוני כרמיאל את צעירי טמרה למשחק גורלי שיחרוץ את עתידה. ניצחון של כרמיאל יעלה אותה למשחקי מבחן על העלייה. כל תוצאה אחרת, ובמידה ובני מנדא תנצח במשחק המקביל, יסיים עבור כרמיאל את העונה.

טבלת הבית העליון (מחזור 9)

  1. איחוד בני שפרעם – 22 נק'
  2. צעירי טמרה – 16 נק'
  3. הפועל עירוני כרמיאל – 12 נק'
  4. אחווה כפר מנדא – 12 נק'
  5. הפועל צפת – 9 נק'
  6. עירוני כאבול – 6 נק'

בית תחתון

אחי עכו סיימה את הפלייאוף התחתון בהפסד בית לבית"ר נהריה, 3:1. חניכיו של המאמן והיב כיאל פתחו טוב וכבר במחצית הראשונה עלו ליתרון, 0:2, מצמד שערים של ינון ברקוביץ בדקות 20 ו-38. בדקה ה-70 זכתה בית"ר נהריה בבעיטת עונשין מ-11 מ'. אור מלכה, דייק מהנקודה הלבנה והעלה את נהריה ליתרון, 0:3. מחמוד פואז צימק לאחי עכו בדקה ה-75.

ההפסד שלח את אחי עכו למשחקי מבחן נגד הירידה. היריבה: צעירי סכנין, שסיימה במקום העשירי בבית המקביל בפלייאוף התחתון.

בית"ר נהריה, מבחינתה, סיימה בטעם מתוק אחרי שבמחזור קודם הביסה בביתה את הפועל עראבה בתוצאה, 1:6. בחגיגת השערים השתתפו: ינון ברקוביץ' – שלושער, אור מלכה – שנישער, אליאס חורי – שער.

יו"ר הקבוצה מורדי אלפסי, כבר הודיע כי המאמן והיב כיאל, ימשיך להיות על הקווים גם בעונה הבאה.

טבלת הבית התחתון

  1. בית"ר נהריה – 31 נק'
  2. מכבי יפיע – 31 נק'
  3. הפועל עראבה – 25 נק'
  4. אחי עכו – 22 נק'
  5. הפועל דיר חנא – 15 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות