fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב', פלייאוף תחתון: ניצחונות לבית"ר נהריה ולאחי עכו

בית"ר נהריה רשמה ניצחון חוץ על מכבי יפיע, 1:2. המאמן והיב כיאל ימשיך גם בעונה הבאה. אחי עכו השיגה ניצחון גדול על הפועל דיר חנא, 0:5, והשאירה לעצמה סיכוי להישאר בליגה
מחמוד יוסף, כובש השלישייה בניצחון של אחי עכו צילום: באדיבות אלעד ז'אן

בית תחתון

בית"ר נהריה השיגה ניצחון חוץ חשוב כשגברה על מוליכת הבית, מכבי יפיע, בחוץ, 1:2. המשחק עצמו היה שקול והוכרע בזכות שערים שהובקעו בחמש הדקות האחרונות. אור מלכה העלה את הבית"רים ליתרון בדקה ה-85. שתי דקות חלפו וינון ברקוביץ' כבש והעלה את היתרון ל-0:2. בדקה ה-88 זכו המארחים מיפיע בפנדל, אותו הם ניצלו כדי לכבוש ולצמק ל-2:1. בדקות הספורות שנותרו לסיום הצליחו שחקני נהריה לשמור על יתרונם השברירי ולהוסיף 3 נקודות קריטיות, שלמעשה מבטיחות להם את ההישארות.

במחזור הקרוב תהיה בית"ר נהריה חופשיה.

המאמן והיב כיאל, ימשיך לעונה נוספת.

אחי עכו

אחי עכו, עם מאמן חדש על הקווים, השלישי במספר העונה, קיסר חדאד, השיגה ניצחון בית גדול וחשוב על האחרונה בבית, הפועל דיר חנא, 0:5. לאחי עכו לקח 33 דקות עד שמחמוד פואז כבש ופרץ את שער הקבוצה האורחת. בדקה ה-39 הבקיע המחליף איאד אבו סטילה שער שני, והוריד את אחי עכו למחצית כשהיא ביתרון, 0:2. מי שכיכב במחצית השנייה בשורות אחי עכו היה שחקן הרכש החדש שהגיע מהפועל כרמיאל, מחמוד יוסף, שכבש שלישייה בדקות: 57, 72 ו-86 בפנדל. בסיום, 0:5.

בעקבות הניצחון דילגה אחי עכו מהמקום האחרון בבית למקום הרביעי, אולם היא טרם הבטיחה את הישארותה בליגה.

לאחי עכו נותרו 2 משחקים בלבד לסיום העונה, אותם היא חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי במאבק ההישרדות.

במחזור הקרוב תצא הקבוצה למפגש חוץ נגד מוליכת הבית, מכבי יפיע, שכבר הבטיחה את מקומה בליגה. במחזור הסיום היא תארח את בית"ר נהריה, שגם היא הבטיחה את הישארותה בליגה.

טבלת הבית התחתון (מחזור 6)

  1. מכבי יפיע – 28 נק'
  2. בית"ר נהריה – 25 נק'
  3. הפועל עראבה – 22 נק'
  4. אחי עכו – 19 נק'
  5. הפועל דיר חנא – 15 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות