fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב', פלייאוף עליון: הקאמבק של הפועל עירוני כרמיאל

הפועל עירוני כרמיאל גברה במשחק חוץ על הפועל צפת, 1:3, וחזרה בגדול למאבק העלייה
חתם את התוצאה. מוחמד סוואעד מהפועל עירוני כרמיאל חוגג את השער השלישי צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב' (בית עליון)

הפועל עירוני כרמיאל השיגה נקמה ספורטיבית על הפועל צפת, שכזכור ניצחה אותה במפגש הראשון בין השתיים בסיבוב הקודם במסגרת משחקי הפלייאוף העליון, וגברה עליה במחזור האחרון, בחוץ, 1:3.

כרמיאל התייצבה למשחק בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון, תרחיק אותה ממאבק העלייה, אבל היא עלתה נחושה ואגרסיבית וכבר בדקה ה-13 כבשה שער יתרון מהיר מרגלי סהר אזולאי. בדקה ה-39 היה זה הישאם כיוואן, שכבש והכפיל את יתרון קבוצתו ל-0:2. המארחים מצפת לא ויתרו ובדקה ה-64, הצליחו לצמק ל-2:1. כרמיאל אומנם נלחצה מעט, אבל בדקה ה-78 ביססה את ניצחונה עם שער שהבקיע מוחמד סוואעד, בדרך ל-1:3. הניצחון הזה, שהיה שני ברציפות, החזיר את כרמיאל לעניינים וכרגע, ההגעה למשחקי המבחן על העלייה, תלויה למעשה ברגליה. לקבוצה נותרו עוד שלושה משחקים. במחזור הקרוב מצפה לה אתגר גדול במיוחד כשהיא תארח את מוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם. לאחר מכן היא תצא למפגש חוץ נגד בני מנדא, ובמחזור האחרון היא תארח את צעירי טמרה.

טבלת הבית העליון (מחזור 7)

  1. איחוד בני שפרעם – 18 נק'
  2. צעירי טמרה – 12 נק'
  3. הפועל עירוני כרמיאל – 10 נק'
  4. אחווה כפר מנדא – 10 נק'
  5. עירוני כאבול – 6 נק'
  6. הפועל צפת – 6 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות