fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': מתקרבים להכרעה – כרמיאל מכוונת למעלה, אחי עכו מביטה למטה

הפועל עירוני כרמיאל סיימה את מפגשה נגד איחוד בני שפרעם בתיקו, 0:0 וראתה איך האורחים חוגגים בסיום את עלייתם לליגה א'. אחי עכו שוב הרשיתה חמישייה, אבל לא בטוח שזה יספיק לה להישארות
יישאר בליגה? מאמן אחי עכו, קיסר חדאד צילום: באדיבות עכונט

ליגה ב' (בית עליון)

הפועל עירוני כרמיאל ממשיכה להיאבק על מקומה בפלייאוף העלייה. במחזור האחרון סיימה הקבוצה בתיקו ביתי מאופס נגד איחוד בני שפרעם, שבסיום המשחק חגגה את עלייתה לליגה א'. המשחק היה שקול, כשהאורחים משפרעם הציגו משחק טקטי במטרה להשיג את הנקודה שתבטיח להם את המקום הראשון בפלייאוף. מנגד, כרמיאל השתדלה גם היא לא לספוג, ככה שהתיקו בהחלט שיקף את מה שהתרחש במגרש.

במחזור הבא תצא כרמיאל למשחק קריטי נגד יריבתה העיקרית על מקום בפלייאוף העלייה, אחווה כפר מנדא (יום שישי, 25 במרץ, שעה 14:30).

טבלת הבית העליון (מחזור 8)

  1. איחוד בני שפרעם – 19 נק'
  2. צעירי טמרה – 13 נק'
  3. הפועל עירוני כרמיאל – 11 נק'
  4. אחווה כפר מנדא – 11 נק'
  5. עירוני כאבול – 9 נק'
  6. הפועל צפת – 6 נק'

 

בית תחתון

אחי עכו הרשיתה, שבוע שני ברציפות, חמישייה לרשת יריבתה אחרי שגברה במחזור האחרון בחוץ על מכבי יפיע, 3:5.

פסטיבל השערים נפתח בדקה ה-16, כשעואד קדאח העלה את אחי עכו ליתרון ראשון במשחק, 0:1. יפיע הגיבה בשני שערים מהירים שנכבשו תוך דקה (20 ו-21), בדרך למהפך בתוצאה, 1:2. אחי עכו יצאה מהר מההלם, ובדקה ה-31 איאד אבו סטילה כבש ואיזן ל-2:2. המהפך השני במשחק הגיע על סף סיום המחצית הראשונה, כשעואד קדאח השלים צמד אישי והוריד את קבוצתו אחי עכו להפסקה כשהיא ביתרון, 2:3. בדקה ה-58 הגדילה אחי עכו יתרונה משער של מחמוד פואז, 2:4. בדקה ה-68 חזרו המארחים מיפיע למשחק עם שער מצמק, 4:3. מחמוד פואז קבע את תוצאת המשחק כשהבקיע בדקה ה-75 את השער החמישי לאחי עכו, 3:5. תוצאה שנשארה עד לסיום. למרות הניצחון, חניכיו של המאמן קיסר חדאד, אולי איחרו מעט את המועד להבטחת הישארותם בליגה, שכן נותר להם עוד משחק אחד, בעוד שלשאר יריבותיה למאבק ההישרדות נשארו 2 משחקים.

בית"ר נהריה הייתה חופשיה.

במחזור הקרוב תארח אחי עכו למשחק האחרון שלה במסגרת הפלייאוף התחתון את בית"ר נהריה (יום שישי, 25 במרץ, שעה 14:30, אצטדיון טוטו עכו).

 

טבלת הבית התחתון (מחזור 7)

  1. מכבי יפיע – 28 נק'
  2. בית"ר נהריה – 25 נק'
  3. הפועל עראבה – 22 נק'
  4. אחי עכו – 22 נק'
  5. הפועל דיר חנא – 15 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות