fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': מאמן חדש להפועל עירוני כרמיאל

המאמן חנא פרהוד, שהדיח את הפועל עירוני כרמיאל במבחני העלייה עם קבוצתו הפועל טירת הכרמל, ינסה להגשים עמה בעונה הבאה את חלום העלייה
ברוך הבא. חנא פרהוד, מאמנה החדש של הפועל עירוני כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

המאמן חנא פרהוד (48), חתם כמאמן הפועל עירוני כרמיאל בעונה הבאה. פרהוד מחליף את המאמן רפי בוסקילה, שאומנם הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, אולם כשל בהעלאתה לליגה א'.

פרהוד אימן בעונה האחרונה את הפועל טירת הכרמל מליגה ב'. לפני חודש, נפגשו הקבוצות במסגרת משחקי המבחן על העלייה. טירת הכרמל גברה על כרמיאל, 0:1, משער שהובקע בהארכה וניפצה לכרמיאלים את חלום העלייה. בהמשך, הפסידה טירת הכרמל בבעיטות עונשין מ-11 מ' לנציגה מליגה א', הפועל מגדל העמק. כעת, ינסה פרהוד להוביל את כרמיאל להתמודד שוב על העלייה לליגה בכירה יותר.

הרזומה של פרהוד כולל אימון בהפועל טירת הכרמל, הפועל בני זלפה, הפועל רובי שפירא ואיחוד בני שפרעם.

קודם לכן, היה חלוץ כשבין השאר שיחק בליגות הבכירות במדי מכבי חיפה ובני סכנין. פרהוד אף היה בנבחרת הצעירה של ישראל, רשם 8 הופעות והבקיע במדים הלאומיים 2 שערים. הוא פרש ממשחק פעיל בסיום עונת 2013/14, ועבר לתחום האימון.

פרהוד: "אני שמח להגיע למועדון טוב ומכובד כמו הפועל עירוני כרמיאל. אין ספק, שהמטרה היא להצעיד את הקבוצה לליגה א'. זה לא יהיה קל, אבל אני בטוח שבזכות עבודה קשה אפשר לעשות את זה. אני מודה להנהלת הפועל עירוני כרמיאל על האמון בי ומקווה להחזיר להם בעונה מוצלחת ושתהיה לנו סיבה טובה לחגוג בסיומה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות