fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל שילבה שוער בן 16 וחצי

הפועל עירוני כרמיאל סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון אחרי ניצחון משכנע על צעירי סכנין, 1:5. סיפור המשחק נרשם במחצית, כשהקבוצה העלתה את השוער הצעיר איברהים אסדי (16 וחצי), שרשם הופעת בכורה מוצלחת
יש עתיד. שוער הפועל עירוני כרמיאל, איברהים אסדי צילום: דוברות הפועל כרמיאל

ליגה ב' (מחזור 18)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, סיימה את הליגה הסדירה בטעם טוב אחרי ניצחון ביתי משכנע על צעירי סכנין, 1:5. הבונוס: עלייה למקום הראשון. לא שזה משנה משהו, כי הפועל עירוני כרמיאל כבר הבטיחה לעצמה עוד קודם לכן את העלייה לבית העליון, שם תתמודד על העלייה לליגה א'.

למרות שמדובר במשחק לפרוטוקול, חניכיו של המאמן רפי בוסקילה פתחו חזק וכבר בדקה ה-6 עלו ליתרון משער של הייתם טנוס. בדקה ה-16 חגג הרכש החדש ליעד אלמליח שער בכורה במדי כרמיאל, והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:2. זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. במהלך ההפסקה התלונן השוער הוותיק אושרי לוי, על פציעה קלה והוחלף. מי שמילא את מקומו בין הקורות ועל הדרך גם רשם הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון הוא השוער הצעיר איברהים אסדי בן ה-16 וחצי. בדקה ה-62 כבשו האורחים שער מצמק, 2:1, אבל ההמשך היה כולו של כרמיאל. בדקה ה-67 היה זה עומרי וגנר, שנכנס כמחליף, לכבוש שער בכורה העונה, שהעלה את כרמיאל ליתרון, 1:3. בדקה ה-75 סהר דהן הצטרף לחגיגה עם שער שהעלה את קבוצתו ל-1:4. בדקה ה-87 חתם סהר אזולאי את התוצאה עם שער חמישי.

מנהל הקבוצה אלעד ז'אן: "מבחינתנו, האירוע המכונן של המשחק היה שילובו של שוער קבוצת נערים א', איברהים אסדי במשחק. המועדון שלנו חרט על דגלו להוביל את מחלקת הנוער קדימה, לטפח את שחקני הבית המקומיים ולשלבם בקבוצה הבוגרת של המועדון. הכנסתו של שוער צעיר למשחק בוגרים הוא הישג אדיר. היה מרגש לראות אותו משחק והסיפוק היותר גדול היה לראות אותו מגלה יכולת טובה שעזרה לקבוצה לנצח".

בסוף השבוע הקרוב יחלו משחקי הבית העליון. הפועל עירוני כרמיאל תשחק יחד עם הפועל צפת, בני ממב"ע הגליל והגולן, איחוד בני שפרעם, צעירי טמרה ועירוני כבול. שיהיה בהצלחה.

צמרת טבלת בית א'

  1. הפועל עירוני כרמיאל – 35 נק'
  2. הפועל צפת – 34 נק'
  3. בני ממב"ע הגולן – 31 נק'
  4. אחווה כפר מנדא – 29 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות