fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל הגדילה את יתרונה בפסגה

העולה החדשה והמפתיעה התגברה מהר מאוד על ההפסד במחזור הקודם, והביסה בביתה את הפועל עראבה, 0:5. אחי עכו הפסידה והתרחקה מהצמרת * ליגה ג': הפועל שלומי נכנעה למוליכת הטבלה מג'דידה/מכר
חזרו לעצמם. כובשי השערים בניצחונה של כרמיאל על עראבה: ארד אלבז, נתן נודלמן, מידן שטיינברג ואוריאל אלביליה צילום: אלעד ז'אן

ליגה ב'

בית א': הפועל עירוני כרמיאל, התאוששה מהר מאוד מהפסד הבכורה שלה בליגה במחזור שעבר (1:0 למכבי שעב), אחרי שהביסה בביתה במחזור האחרון את הפועל עראבה, 0:5. ארד אלבז פרץ את הבונקר כבר בדקה ה-14, וזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

במחצית השנייה הגבירה כרמיאל את הקצב ואת הלחץ על שערה של עראבה ובדקה ה-58 היה זה מידן שטיינברג שכבש והכפיל את היתרון ל-0:2. בדקה ה-73 שילש נתן נודלמן את היתרון ל-0:3.

בדקה ה-77 השלים ארד אלבז צמד, כשהבקיע את השער הרביעי לזכות קבוצתו, 0:4. אוריאל אלביליה, מגן הרכש החדש שהצטרף מהפועל עכו, קבע את תוצאת המשחק עם שער שהבקיע בדקה ה-79. הניצחון לא רק שמר על מקומה של הפועל עירוני כרמיאל בפסגה, אלא שהיא אף הגדילה את הפער מהמקום השני.

בתום שישה מחזורים, מדורגים חניכיו של המאמן לירון יגר במקום הראשון בטבלה עם 18 נקודות ובפער של 3 נקודות מהמקום השני.

בית ב': אחי עכו ספגה הפסד ליגה שני ברציפות כשנכנעה בביתה למכבי יפיע, 2:0, והתרחקה מעט מהצמרת הגבוהה.

מחזור המשחקים הבא ייערך ביום שני הבא (29 במרץ). להלן המפגשים: עירוני כאבול – בית"ר נהריה (שעה 16:30), אחי עכו – בני ממב"ע והגולן (שעה 19:30), מכבי סקציה מעלות – בני ביר אל מכסור (שעה 16:30), צעירי כפר כנא – הפועל עירוני כרמיאל (שעה 18:30).

ליגה ג'

הפועל שלומי, הפסידה במחזור האחרון למוליכת הטבלה, מכבי בני ג'דידה/מכר, 5:0. שלומי ספגה את השער הראשון כבר בדקה ה-5. בדקות 14 ו-28 הבקיעו האורחים פעמיים בדרך ליתרון, 0:3 במחצית הראשונה. במחצית השנייה הוסיפו האורחים שני שערים נוספים, בדקות 54 ו-62 בדרך להכרעה ברורה.

עבור חניכיו של המאמן דני וקנין, היה זה הפסד ליגה שני רצוף, אחרי שבמחזור הקודם הם הפסידו בחוץ למכבי אבו סנאן, 4:0.

בקבוצה הביעו אכזבה מספיגת תשעה שערים בשני המשחקים האחרונים, ומקווים כי במשחקים הבאים היכולת ההגנתית תשתפר.

מחזור המשחקים הבא יתקיים ביום שלישי הבא (30 במרץ). הפועל נהריה תצא למפגש חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה, מכבי בני ג'דידה/מכר, שפתחה את העונה במאזן ניצחונות מושלם וללא ספיגת אף שער. הפועל שלומי תארח את הפועל נח'ף.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות