fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: שבע בום – משחק שביעי רצוף להפועל עכו ללא ניצחון

הפועל עכו הפסידה במחזור האחרון להפועל רמת שרון, 2:0, והשלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. עוזר המאמן איתי מרדכי: "המטרה העיקרית שלנו כרגע, כצוות מקצועי, היא להחזיר לשחקנים את הביטחון בעצמם ואת האמונה ביכולתם"
מתדרדרים. שחקני הפועל עכו אחרי הפסד | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית) 

הפועל עכו השלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי שנוצחה במחזור האחרון במשחק חוץ על ידי הפועל רמת השרון, 2:0.

הפועל עכו החזיקה מעמד עד לדקה ה-43, אז ספגה את השער הראשון. בדקה ה-88 הכפילו המארחים את יתרונם וקבעו את תוצאת המשחק.

בעקבות ההפסד, התדרדרה הפועל עכו למקום ה-12 בטבלה עם 29 נקודות. הפועל עכו מגיעה לפוטו פיניש של העונה במצב מדאיג. אז נכון שגם אחרי המחזור הנוכחי הפער בינה לבין הקו האדום נותר על 8 נקודות, אבל המרחק בינה לבין המקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א' הוא 7 נקודות.

עוזר המאמן איתי מדרכי, אמר בסיום: "לא פשוט להגיע אחרי שני הפסדים במשחקים שבהם ספגנו שמונה שערים, אבל עדיין הייתה בנו האמונה שאפשר להחזיר לשחקנים את האמונה ביכולתם ובעצמם. התוצאה הסופית בהחלט מאכזבת, אבל גם ראינו דברים טובים ומעודדים. חזרנו להיות קבוצה קשוחה שקשה להבקיע נגדה, ואם קצת ביטחון בחלק הקדמי, התוצאה הייתה יכולה להיות שונה. התמודדנו נגד קבוצה טובה ואיכותית ששווה פלייאוף עליון ועשינו מאמץ גדול כדי להשיג תוצאה טובה ולהחזיר לעצמנו את הביטחון. גם הגיע לנו פנדל ברור שלא נשרק, אבל טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק. חבל רק שזה היה נגדנו. כרגע, הדבר הכי חשוב מבחינתנו כצוות מקצועי זה להחזיר את הקבוצה למסלול ולצבור כמה שיותר נקודות כדי שלא להסתבך בתחתית".

במחזור הבא תארח הפועל עכו לקרב תחתית לוהט את האחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה (יום שני, 15 במרץ, שעה 19:00).

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות