fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: נקודת ליגה ראשונה העונה להפועל עכו

הפועל עכו סיימה את מפגשה נגד הפועל אום אל פאחם בשוויון, 1:1, והשיגה נקודת ליגה ראשונה. המאמן אלון זיו: "שיחקנו נגד קבוצה איכותית עם שחקנים ברמה גבוהה". ומה מחכה להפועל עכו במחזור השלישי?
שער בכורה בליגה. זאהי אחמד (מימין) במאבק עם שחקן יריב צילום: שי רגב

אחרי ההפסד הביתי במחזור הפתיחה (1:0 לעירוני טבריה), השיגה הפועל עכו נקודת ליגה ראשונה העונה כשסיימה את מפגשה נגד הפועל אום אל פאחם בתיקו, 1:1. המחצית הראשונה הייתה מאופסת ועם פתיחת המחצית השנייה חזינו בשני שערים מהירים. השער הראשון הובקע 40 שניות מהשריקה לפתיחת המחצית. זה התחיל בכדור עונשין שנקבע לזכות הפועל עכו. יונתן טפר הגביה כדור לעומק הרחבה וזאהי אחמד, הקדים את הגנת אום אל פאחם והחליק את הכדור לרשת, 0:1 לעכו. עכו לא הספיקה לחגוג וכבר ספגה את השוויון. דקה אחת בלבד אחרי שער היתרון העכואי, כדור שהוגבה מאגף שמאל מצא הגנה עכואית לא מוכנה וחלוץ אום אל פאחם בעט מתוך הרחבה כדור חזק ושטוח פנימה, 1:1. זו גם הייתה תוצאת הסיום.

המאמן אלון זיו: "נקודה מספקת. היה משחק קשוח נגד קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים וברמה גבוהה. פתחנו טוב את המשחק והגענו למספר מצבים. חבל רק שאחרי השער שכבשנו, ספגנו מיד שער נגדי. אני חושב שהוכחנו במשחק הזה שיש לנו קבוצה דינמית שעובדת קשה במגרש ולמרות שמבחינה תקציבית אנחנו לא בטופ של הליגה, אבל בהחלט יכולים לתת פייט שווה לכל קבוצה יריבה. חסרים לנו עדיין 2-3 שחקנים בעמדות מסוימות ואני מקווה שנצליח למצוא שחקנים מתאימים כדי להתחזק".

בתום שני מחזורי ליגה ועוד לפני השלמת שלושה מפגשים שיתקיימו ביום שני (29 באוגוסט), מדורגת הפועל עכו במקום ה-11 בטבלה.

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד היורדת מליגת העל, הפועל נוף הגליל (יום חמישי, 1 בספטמבר, שעה 20:00).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות