fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מה שבע? משחק ליגה שביעי רצוף להפועל עכו ללא ניצחון

הפועל עכו אומנם לא הפסידה משחק ליגה חמישי רצוף, אבל מצד שני היא סופרת כבר שבעה משחקים ללא ניצחון. המאמן מסאי דגו: "ההתקפה שלנו תקועה. נעבוד על זה כדי להשתפר"
תקועים. אחמד זאהי (מימין) מול שחקן יריב צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו סיימה את משחק החוץ שלה במחזור האחרון נגד סקציה נס ציונה בתיקו, 0:0, והשלימה בכך משחק ליגה שביעי ללא ניצחון ותיקו חמישי רצוף. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והיה שקול ברובו עם מעט מאוד הזדמנויות כיבוש. בפעמים הבודדות בהם סוכן השער העכואי, היה לה שם את השוער ראזי אבו חמדאן, שהיה ערני מספיק כדי לבלום את הכדור מלפגוש את הרשת. במהלך המשחק שולבו שני שחקני הרכש החדשים: אחמד דראושה, שהגיע מהפועל ירושלים ותומר חזן שהגיע מהפועל איכסל מליגה א'.

התוצאה הותירה את הפועל עכו במקום השביעי בטבלה עם 27 נקודות, אבל המיקום שלה עוד יכול להשתנות אחרי השלמת שאר משחקי המחזור.

המאמן מסאי דגו: "אפשר לחלק את המשחק לשניים: במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. יזמנו פחות ולמזלנו לא ספגנו. במחצית השנייה היה אצלנו שיפור ניכר. היינו יותר טובים מנס ציונה, והגענו למצבי הבקעה. לצערי, שוב פעם החמצנו. באופן כללי זה לא היה משחק טוב ואני מצטער בשביל הקהל שראה משחק ללא שערים. אנחנו נמצאים בתקופה שבה אנחנו די תקועים במשחק ההתקפה ובשביל נצח במשחקים הבאים נהיה חייבים לשפר את הנתון הזה. אנחנו עובדים על זה קשה ומקווה שנעשה את זה כבר במשחקים הקרובים".

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את הפועל אום אל פאחם (יום שישי, 21 בינואר, שעה 15:00, אצטדיון טוטו-עכו).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות