fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו מחזקת את ההתקפה

החלוץ הצעיר ירין שרעבי (22), חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. שרעבי: "הפועל עכו הייתה קבוצת הבוגרים הראשונה שנתנה לי הזדמנות. שמח לחזור למועדון שהוא בית".
ושוב אתכם. ירין שרעבי | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הקשר-חלוץ יריב שרעבי (22), חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. שרעבי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר, שהיתה אז תחת ניהולו של שמוליק אמירה, כיום מנהל קבוצת הבוגרים של הפועל עכו, ונחשב לכישרון מבטיח. יכולתו צדה את עיניהם של ראשי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שהביאו אותם אליהם. לפני שלוש שנים הוא נחת בהפועל עכו וכעבור שנתיים עבר למכבי נתניה מליגת העל.

בהמשך אותה עונה הוא שיחק בהפועל רעננה. את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל רמת השרון, אך אחרי משחק אחד בלבד במסגרת גביע הטוטו, הוחלט לשחררו. כעת, יקבל שרעבי הזדמנות נוספת להוכיח את הפוטנציאל שבו.

שרעבי: "אני שמח לחזור למועדון שהאמין בי ולמעשה נתן לי את הבמה הראשונה בקבוצת בוגרים. הפועל עכו זה מועדון חם ותומך עם אנשים נהדרים שתמיד שואפים להצלחה. אני מגיע לקבוצה במטרה לסייע לה להצליח. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

סוכנו של השחקן, אדם קידן: "ירין מגיע למועדון שהוא כל כך אוהב ומעריך וגם מרגיש מאוד מחובר פה לאנשים. ירין יוסיף עומק לחלק ההתקפי של הקבוצה ואני מאמין שהשילוב הזה יוביל את הפועל עכו להצלחה".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות