fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו חזרה לשחק, ותנחשו מה עשתה מלכת התיקו של הליגה?

אחרי פגרה כפויה של כמעט חודש, הפועל עכו שבה לפעילות וסיימה את משחק הליגה הביתי שלה נגד הפועל איכסל מהצמרת הגבוהה בתיקו, 0:0. ולמה חלוץ הרכש החדש עומר בוארון, כלל לא נכלל בסגל?
גל אביב מהפועל עכו חולף על פני מגן איכסל | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

אחרי פגרה כפויה של כמעט חודש ימים, חזרו משחקי הליגה הלאומית לפעילות. הפועל עכו אירחה אמש את העולה החדשה והמפתיעה, הפועל איכסל, שפתחה מצוין את העונה ומדורגת במקום השלישי בטבלה. המפגש בין השתיים לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים בתיקו משמים, 0:0. הזדמנויות כיבוש כמעט ולא היו, וגם המעטות שבהן, לא ממש סיכנו להזיז את אחת הרשתות. הפועל עכו חסרה במשחק את חלוץ הרכש החדש עומר בוארון, שהגיע מהפועל רמת גן, לאחר שנבדק בנגיף הקורונה. מנגד, הציגה הפועל עכו את עוזר המאמן החדש איתי מרדכי, שהחליף את פטריסיו סייג שהתפטר, ורשם הופעת בכורה על הקווים לצדו של המאמן אלי כהן.

בסיום, סיכם מרדכי: "אחרי חודש ללא משחקים, ידענו שייקח לשחקנים זמן לחזור לכושר משחק ולהיכנס לקצב. המשחק היה שקול והתיקו די משקף. אני מאמין שבסופו של דבר נצליח לעמוד במטרה ונגיע לפלייאוף העליון".

הקשר גל אביב הוסיף ואמר: "היה משחק פתוח בין שתי קבוצות שחיפשו ניצחון. הפגרה השפיעה, ואנחנו ממשיכים קדימה עם הפנים כבר למשחק הבא".

התיקו הביתי, ה-12 העונה של הפועל עכו בליגה, הותיר את הקבוצה במקום התשיעי בטבלה וקירב אותה לכדי נקודה אחת בלבד מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה לפלייאוף העליון.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל עפולה (יום שישי, 12 בפברואר, שעה 15:00). המארחים מעפולה מדורגים במקום ה-11 עם 22 נקודות, 5 נקודות פחות מהפועל עכו.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות